Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Fout gemaakt in ESTA :S
Fout gemaakt in ESTA :S
Hallo allemaal,
Ik heb net de ESTA-formulieren online ingevuld, maar ben een beetje dom geweest, heb mijn sofi-nummer ingevuld bij paspoortnr.
Wat zal ik nu doen? Nog een formulier invullen maar dan goed? Of wachten tot ik een reactie krijg.
Groeten
Ik heb net de ESTA-formulieren online ingevuld, maar ben een beetje dom geweest, heb mijn sofi-nummer ingevuld bij paspoortnr.
Wat zal ik nu doen? Nog een formulier invullen maar dan goed? Of wachten tot ik een reactie krijg.
Groeten
1t/m29 juni, Sv van Miami naar San Diego
29 juni t/m 8 augustus samen rondtrekken in het zuid/westen van de VS!
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Re: Fout gemaakt in ESTA :S
Je kan gewoon teruggaan en aanpassen. Ik zou dat nummer maar wel even goedzetten !
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
nee je kan je paspoortnr niet aanpassen :s
Welke informatie kan ik bijwerken?
Emailadres
Telefoonnummer
Luchtvaartmaatschappij en vluchtnummer
Plaats waar u aan boord gaat
Adres waar u in de Verenigde Staten verblijft
Terug naar het begin van de pagina
Welke informatie kan ik bijwerken?
Emailadres
Telefoonnummer
Luchtvaartmaatschappij en vluchtnummer
Plaats waar u aan boord gaat
Adres waar u in de Verenigde Staten verblijft
Terug naar het begin van de pagina
Nouja.. ik heb maar een nieuwe aanvraag gedaan.
Hopelijk krijg ik er geen problemen mee!
Hopelijk krijg ik er geen problemen mee!
Ik heb dit ook aan de hand gehad.
Heb toen een mail gestuurd naar ESTA support Estasupport@dhs.gov en na lang wachten (iets over 2 weken) hebben ze teruggemaild dat ik gewoon een nieuwe aanvraag mocht doen. Wij vertrekken pas 17 juli dus ik weet niet of dit problemen gaat geven, maar ik vermoed van niet. Ik print hun antwoordmail wel uit en neem die mee, gewoon voor de zekerheid, je weet maar nooit.
Als je er niet echt gerust in bent kan je misschien ook proberen ff mailtje te sturen.
Heb toen een mail gestuurd naar ESTA support Estasupport@dhs.gov en na lang wachten (iets over 2 weken) hebben ze teruggemaild dat ik gewoon een nieuwe aanvraag mocht doen. Wij vertrekken pas 17 juli dus ik weet niet of dit problemen gaat geven, maar ik vermoed van niet. Ik print hun antwoordmail wel uit en neem die mee, gewoon voor de zekerheid, je weet maar nooit.
Als je er niet echt gerust in bent kan je misschien ook proberen ff mailtje te sturen.

Ik had ook een probleem en kon gewoon een nieuwe aanvraag doen, geen probleem!
De TSO's halen je ESTA sowieso op aan de hand van je paspoort, dus je kan zonder problemen een nieuwe aanvraag doen.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
Oke! Bedankt, dat stelt me toch wel gerust!
Ik heb vanmiddag inderdaat gewoon een nieuwe aanvraag gedaan, maar voelde me er toch een beetje vervelend bij!
Ik ga 29 juni weg, stuur dan nog maar even een mail daarheen! Weet ik in iedergeval zeker dat het goed zit
!
Ik heb vanmiddag inderdaat gewoon een nieuwe aanvraag gedaan, maar voelde me er toch een beetje vervelend bij!
Ik ga 29 juni weg, stuur dan nog maar even een mail daarheen! Weet ik in iedergeval zeker dat het goed zit

zodra je de acceptatie op je scherm ziet, gewoon de boel even printen en het zit goed 

Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht