Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

DV-2010: slow-chat

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Re: DV-2010: slow-chat

Bericht door kastelke »

Leuk, nog een supporter! :D

Ben benieuwd of de komende week geluk gaat brengen voor een aantal van onze deelnemers! (waarbij ik mezelf natuurlijk ook altijd aanbevolen hou, hihihi)
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
sarahlina
Amerika-ontdekker

Bericht door sarahlina »

Waar blijven die brieven toch!! Het moet nu toch wel eens lukken hé, please....
Hoppelijk begint het nu wat vlotter te gaan, de spanning is dit jaar echt niet te doen!! :banghead:
DotCom
Amerika-ontdekker

Bericht door DotCom »

nettie schreef: Zelf wonen we nu bijna een half jaar in Florida [met een visum voor 2 jaar] en hebben het erg naar onze zin.
Maar ik geloof niet dat ik hier voor "altijd" zou willen wonen [dus ga ook niet mee doen aan de loterij].
Toch even uit nieuwsgierigheid, waarom zou je daar niet permanent willen blijven wonen?
Afbeelding
Zyhan
Amerika-ontdekker

Bericht door Zyhan »

Amsterdam, 4 juli 2009 17:h38

De site is al een paar dagen die in de lucht, ik heb nog niet ingelogd..Op AllesAmerika.nl zijn diverse gelukszoeker al verlost van hun lijden.. Velen gaan door maar anderen zijn ontroostbaar. Kan ik het aan? Bij welke groep zal ik behoren.. Geen envelop gezien maar de eerste 50.000 zou wel mooi zijn...

Hartslag 180..Amerika...
Ik typ de het wachtwoord in en druk op enter.

...
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door RiverCola »

Er schuilt een groot schrijver in je!!!
lwk
Amerika-ontdekker

Bericht door lwk »

Delivered WILLIAMSBURG KY
Notice Left WILLIAMSBURG KY
Arrival at Unit WILLIAMSBURG KY

:D :D
bart1
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door bart1 »

LWk

proficiat weeral een mijlpaal genomen, papieren netjes terug in States (tenminste als ik je bericht goed lees)
Gezien je echt een laag nummer zou ik alvast alle papieren beginnen verzamelen want met jou case nummer moet je volgens mei in oktober/november al aan de beurt zijn.

We lezen het wel als je onze ervaringen wil gebruiken

Bart1
Bezoek onze blog: http://www.bloggen.be/ineke_en_bart/" onclick="window.open(this.href);return false;
Marcel87
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Marcel87 »

Goedemiddag allemaal,

Als eerste wil ik E59th veel sterkte wensen, beetje laat maar toch!

Ten tweede , nog steeds geen heugelijk nieuws hier :cry: , de moed zakt me in de schoenen :cry:
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Ik deed deze middag de brievenbus open, en zag een grote witte enveloppe, met zo'n blauw stickertje Air Mail. Mijn hartje ging terstond in overdrive, tot ik zag dat het aan mijn echtgenoot gericht was, met vermelding van zijn functie en bedrijf op de adressticker. Reclame! :x

Maar 'k heb zo 't gevoel dat deze week de week van de waarheid gaat zijn!
Dus voor iedereen: :doublethumb: :doublethumb: :doublethumb:
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
mariekeev
Amerikafan
Locatie: Nederland..... en in de toekomst hopelijk weer Los Gatos!

Bericht door mariekeev »

Zag net een posting van iemand uit Finland die op de 31ste de brief heeft ontvangen, 2010EU00005xxx .
Dus wellicht worden de komende dagen eindelijk wat wensen vervuld hier op het forum!

En een Zweed, 2010EU00001XXX

Europa is eindelijk aan de beurt. :dance:
jiejie
Amerika-expert

Bericht door jiejie »

mariekeev schreef:Europa is eindelijk aan de beurt. :dance:
Misschien waren dat alle nummers voor Europa :roll:

:lol:

*rent nu zo snel als hij kan ergens anders naar toe voordat de AA mob met fakkels hem te grazen nemen*
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Jeetje Elke dat is helemaal schrikken....
Jammer dat het niet DE witte envelop was.
We blijven duimen.
nettie
Amerikafan

Bericht door nettie »

Ik durf hier haast geen antwoord te plaatsen, maar vind het ook nogal onbeleeft om geen antwoord te geven!
Dus sorry voor diegene die weer erg schrikken dat er een nieuw berichtje is geplaatst, maar ik geeft toch even antwoord op de vraag waarom ik hier niet permanent zou willen blijven wonen.
Omdat Amerika voor mij toch een onbekend land is met zijn regeltjes en gebruiken. Jullie, die allemaal meedoen aan de loterij, hebben allemaal al jaren "wat" met Amerika of hebben daar hun liefde wonen. Maar voor mij is dat helemaal niet het geval; ik had nooit interesse voor Amerika, veel te ver weg en in Europa was nog genoeg te ontdekken. Juni'08 is bij ons de plannen voor het volgen van een opleiding [van mij man] in Florida begonnen en ben ik me toen wat meer gaan verdiepen in Amerika.Toen iets later bleek dat Florida misschien niet door zou gaan [geen plek op de opleiding] en dat het dan 1 van de Scandinavische landen kon gaan worden, was ik toch wel wat terleurgesteld! Ik was inmiddels toch wel nieuwgierig naar het leven in Florida!
Gelukkig bleek later dat het toch Florida ging worden [de krediet crisis zorgde dat er wat plekken leeg kwamen]. Nu valt dat "veel te ver weg" heel erg mee en helemaal door de computer is het contact met Nederland erg gemakkelijk te onderhouden. Maar toch, mijn familie en vrienden zitten in NL. Natuurlijk heb ik hier ook vrienden maar ik merk dat ik de taal niet goed genoeg behees en je allemaal een hele andere achtergrond hebt.
Maar zo voor die maximaal 2 jaar is het een fantastisch land en een super uitdaging die we zijn aangegaan en vind ik het ook wel een beetje jammer dat het er na uitziet dat we het geen 2 jaar gaan volhouden maar na 13 maanden misschien wel weer terug naar NL gaan [heeft mijn man zijn opleiding afgerond]. Amerika zal nu wel zeker op ons vakantielijstje blijven staan! Maar Amerika als vakantieland is heel anders dan wonen in Amerika en al die regeltjes in Nederland zijn soms zo gek nog niet :lol: .
Sorry maar ik kan niet goed uitleggen waarom ik het wel super vind dat we dit voor maximaal 2 jaar doen maar dat ik er niet aan moet denken om voor altijd in het buitenland te wonen!
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

nettie, dit is het slow-chat draadje, hier mag je posten zoveel je wilt! 't Is het draadje deelnemers/winnaars DV-2010 dat hartaanvallen bezorgt. ;-)

En ja, ik begrijp dat wel van je. Ik denk dat ik zo heel wat landen zou hebben waar ik mezelf voor een jaar of 2 zie leven, maar waar ik niet de intentie zou hebben om langer te blijven (o.a. in Aziatische landen, of in Scandinavie).
Ergens heel graag willen (blijven) wonen, dat is heel erg gevoelsmatig! Je kan dat echt niet altijd rationeel beargumenteren.

Genieten jullie dus nog maar volop van julie resterende tijd ginder!!! En als je dan gaat plannen voor een reis terug naar Amerika, dan weet je inmiddels waar je moet zijn! :D
Elke
E59th
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 75

Bericht door E59th »

Dank allemaal voor de lieve reacties!
nettie
Amerikafan

Bericht door nettie »

Ok, dus hier geen hartaanvallen, gelukkig maar want dat wil ik niet op mijn geweten hebben!

Er bestaat een grote kans dat we de maand jauari al gaan reizen, eerst wat meer van Florida zien. Want door de veel tijd die de studie neemt zien we nu niet veel meer als Titusville, Merritt Island en Orlando en er is nog zoveel meer moois in Florida! Daarna weten we het nog niet [nog een half jaar voorpret!] maar ik ga zeker rondneusen op dit forum want wat hebben jullie hier al een info verzameld!! Helaas lukt het mij niet om het allemaal bij te houden en vraag me wel eens af hou jullie dat doen! Want ik begrijp dat sommige op meer forums actief zijn... ik raak het overzicht hier al regelmatig kwijt! Maar ik ben ontzettend blij dat ik jullie ontdekt hebt; kan veel info hier weghalen... dus hartstikke bedankt daar voor!!

Verder hoop ik dat de brieven snel komen want ik kan me voorstellen dat je er niet echt vrolijker van wordt als je nog een maand geduld moet hebben!!
:doublethumb: :doublethumb: :doublethumb:
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Vandaag was er hier alvast geen brief, enkel verkiezingsdrukwerk...
Elke
keywest
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door keywest »

hier ook weer geen brieven....heb nog nooit zo naar de post uitgekeken.....maar ja, het komt helemaal goed !!! volgende week heerlijk naar de States....1 voordeel van de kredietcrisis, vliegen kost bijna niets meer.
Als je goed op je data let....geweldig gewoon....
http://www.janandgeorgekeywest.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding
judy
Amerikafan

Bericht door judy »

Hier ook niet.......en morgen is het gewoon alweer vrijdag hé! :| Weer een week verder.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Judy draait dol... Bij mij op de kalender is het morgen donderdag... :lol:
Elke
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer