Wij hebben maar met één creditkaart meegespeeld en hebben wel prijs. Ik was van plan om ook met mijn vriendin haar kaart mee te doen maar was dat simpelweg vergeten, omdat toen ik me met mijn kaart inschreef, mijn vriendin er niet was en wou het dus de volgende dag doen. Niet dus. Maar de mail gisteren maakte dat natuurlijk snel goed.
Omdat wij net op de grens zaten (we gaan op 30 september) kon ik in juni opnieuw proberen voor de 1e oktober eventueel nog mee te doen maar de eerste keuze was 30 september.
Als ik moest kiezen tussen 1 oktober of niet, koos ik uiteraard om wel te gaan en liet ik iets anders schieten. Wij (vooral ikke) wilden dit zooooo graag, vandaar ook ons enthousiasme. Welgemeende excuus naar diegene die het niet gehaald hebben en met hun teleurstelling naar onze smiley's moeten kijken.

In uw geval zou ik het wel nog proberen, zeker omdat jullie het zo graag willen. Je kan vroeg vertrekken. Marjan was om half twee (dacht ik uit men hoofd, Marjan verbeter me als ik het mis heb) terug aan de wagen. Als je nog wat vroeger vertrekt kan je dus in de vroege namiddag aan Cottonwood Road beginnen.
Bart