Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Uitleg & Vragen over Priceline/Hotwire

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Chrisp
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20

Re: Uitleg & Vragen over Priceline/Hotwire

Bericht door Chrisp »

Haha, thanks for the kind words!

Ik weet nog niet of we een verslag bij gaan houden, zit er nog over te twijfelen :wink: . Maar volgens mij ben jij wel geïnteresseerd in de ervaringen met de hotels ;). Ik zal wel wat korte reviews bij mijn biedingposts in het andere topic plaatsen!
Afbeelding
jackryan
Amerika-ontdekker

Bericht door jackryan »

Weet iemand zone's in San Francisco waar geen 3 of 3,5 sterren hotels zitten? Ik probeer voor 17-8 t/m 20-8 in het Fisherman's Wharf het Sheraton te krijgen, maar Priceline pakt $75 niet voor deze periode. Ik wil naar 78 - 80 gaan maar dan moet ik zone's toevoegen. Welke zone's kan ik toevoegen?
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

Dit kun je zelf nakijken door een voor een de afzonderlijke gebieden aan te vinken, je ziet dan de in het schema eronder welke categorie sterren vertegenwoordigd is/zijn in betreffend gebied.
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marjol »

En om het je nog makkelijker te maken, het is er maar eentje:

Marina - Lombard street
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

als je het sheraton wilt winnen op fishermans wharf kun je ook 3 * gebruiken. Volgens de gegevens op betterbidding ed valt het sheraton onder 3.5* dus waarom wil je dan geen zone toevoegen waarin wel 3* zijn ( maar geen 3.5* natuurlijk ) ???
Graag je uitleg over deze redenatie.
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
jackryan
Amerika-ontdekker

Bericht door jackryan »

jokaluma schreef:als je het sheraton wilt winnen op fishermans wharf kun je ook 3 * gebruiken. Volgens de gegevens op betterbidding ed valt het sheraton onder 3.5* dus waarom wil je dan geen zone toevoegen waarin wel 3* zijn ( maar geen 3.5* natuurlijk ) ???
Graag je uitleg over deze redenatie.
Klopt, je hebt helemaal gelijk. Ik had verkeerd gekeken. Sorry voor het misverstand. Ik had ook Holiday Inn Fisherman wharf 3* en Best Western Tuscan Inn 3* gezien op Betterbidding/Biddingfortravel. Die leken mij ook wel wat. Ik heb tot nu toe alleen het hotel in Los Angeles via Priceline gedaan en dat ging vrij gemakkelijk. Maar het hotel in San Francisco wil nog niet echt lukken voor de prijzen die op Betterbidding/Biddingfortravel staan.
Fender75
Amerikafan

Bericht door Fender75 »

San Francisco was voor mij ook een stuk lastiger als de andere steden, m.a.w. duurder..vraag me niet waarom, misschien was er toen net iets te doen, maar we hebben nu een hotel voor 89 dollar, een 3* Holiday Inn.

En ik heb eindelijk een mailtje terug gehad van een van de hotels, La MOntrose in LA. We krijgen nu de Executive King, omdat het onze honeymoon is..:) Het Hilton laat maar niks van zich horen, irritant is dat zeg!
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marjol »

Fender75 schreef: Het Hilton laat maar niks van zich horen, irritant is dat zeg!
Vervelend is dat he? Ik heb de vier hotels die ik pas heb gewonnen via priceline een mailtje gestuurd met het verzoek voor een king room. Een van de hotels reageerde meteen. Twee weken later heb ik nog een mailtje gestuurd naar de overige drie hotels. Twee van de drie hebben inmiddels gereageerd, maar de laatste laat dus niks van zich horen.

Ik denk dat ik er over een maandje nog een derde mailtje tegenaan gooi en anders even bel. Maar slordig vind ik het wel...
timytee
Amerika-ontdekker

Bericht door timytee »

Marjol,

Aantal dagen geleden heb ik voor het eerst via Priceline een mooie deal gedaan.
Jij vraagt dus het hotel om een king room. Betekent dit dat de andere 3 hotels gewoon je verzoek gehonoreert
hebben terwijl je eigenlijk een flinke korting (via Priceline) hebt gehad? Of betaal je dan wat extra's?

Timo
jackryan
Amerika-ontdekker

Bericht door jackryan »

Het is toch gelukt om het Sheraton Fisherman's Wharf te krijgen! Door middel van een rebid van $80. Wel vreemd want ik heb al eerder $82 geboden en dat werd niet geaccepteerd. Maar ik ben er uiteindelijk blij mee.
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

jackryan schreef:Het is toch gelukt om het Sheraton Fisherman's Wharf te krijgen! Door middel van een rebid van $80. Wel vreemd want ik heb al eerder $82 geboden en dat werd niet geaccepteerd. Maar ik ben er uiteindelijk blij mee.
allereerst proficiat,
in principe is het niet vreemd want de hotels kunnen in theorie iedere dag hun laagste bod wijzigen. Dus als je genoeg free rebidzone's hebt kun je het beste iedere keer daar gebruik van maken en dus laag beginnen dan zomaar iedere keer hoger te starten.
Al doende leer je dit.Misschien ahd je zelfs een stuk lager kunnen zitten en had je misschien een gratis verhogings aanbod gekregen.Hier dan trouwens nooit op de aangeboden prijs op ingaan maar ongeveer op 50 % van het verhoogde bedrag gaan zitten !
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door RiverCola »

Gisteren mijn tweede hotel 'gewonnen' met Priceline (begin het steeds leuker te vinden, jammer dat ik al mijn hotels al heb anders kon ik nog even vrolijk doorgaan, hihi!!).
Voor NY moest ik nog een hotel hebben en makkelijk was dat het ons niet echt uitmaakte waar we zitten ,alles is toch 'dichtbij' in Manhattan, te voet of met de metro.
Ik begon met Chelsea en 3 sterren, $90,- en heb daarna 4 keer een zone toegevoegd en verhoogd tot $96,- en won een hotel in Central Park South. 2 blokken van Central Park en om de hoek van Broadway en de Carnegie Hall.

Ik had eerlijk gezegd liever in Chelsea of LittleItaly/Soho gezeten maar ach, je slaapt er en that's it!!

Nu mijn vraag: Ik kreeg een email van Priceline met de mogelijkheid van 15% teruggave over het totale bedrag, ofwel: Cashback. Voor zover ik het begrijp is dit een soort abonnement waar je een bedrag per maand voor betaald waarna je op al je boekingen 15% terug krijgt. Je mag het de eerste maand gratis uitproberen en telefonisch stopzetten wanneer je wilt. Dus: gebruik maken van de actie om geld terug te krijgen en daarna bellen zodat je er niet aanvast zit.

Iemand ervaring mee? Hoe ging het???
Vincent Morit
Amerikafan

Bericht door Vincent Morit »

Heeft er eigenlijk iemand al ervaring met het winnen in andere landen, bijv. Engeland(Londen)?
Moet je dan nog ergens rekening mee houden?
2007: Miami/Orlando
2009: San Francisco/Los Angeles/Las Vegas
2009: New York
2010: New York/Philadelphia/Washington
2011: Miami
ludwig
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door ludwig »

Ik heb deze week een hotel gewonnen in Wenen. 4* Marriot Vienna . 2 nachten voor totaal $254,- incl tax (hotel zelf voor twee dagen € 452 :dance: !). Ik heb het idee dat de keuze veel beperkter is. Voor Wenen bijvoorbeeld waren er in het centrum maar twee 5* en twee 4* hotels die gewonnen zijn de afgelopen periode. Maar het kan dus zeker ook buiten de VS
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Vincent Morit schreef:Heeft er eigenlijk iemand al ervaring met het winnen in andere landen, bijv. Engeland(Londen)?
Wij hebben vorig jaar het 4* Copthorne Tara Hotel 'gewonnen' via PL. Het enige waar je rekening mee moet houden met hotels in Europa; de meeste hotels hebben alleen 2-persoons kamers (soms 3-persoons). Dus als je bijv. met 2 volw. en twee kinderen gaat, neem dan altijd twee kamers.
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marjol »

timytee schreef:Marjol,

Aantal dagen geleden heb ik voor het eerst via Priceline een mooie deal gedaan.
Jij vraagt dus het hotel om een king room. Betekent dit dat de andere 3 hotels gewoon je verzoek gehonoreert
hebben terwijl je eigenlijk een flinke korting (via Priceline) hebt gehad? Of betaal je dan wat extra's?

Timo
Ja, ik stuur dus altijd een mailtje met een verzoek voor een king room. In de drie hotels in het westen waar we in april/mei verbleven hadden ze goed naar ons geluisterd, want we kregen zonder het bij het inchecken nogmaals te vragen gewoon een king room :)

En nu heb ik dus allevier de hotels weer gemaild. Deze keer ook nog met het verzoek voor een kamer op een hogere verdieping. Van het Helmsley (New York) kreeg ik een mailtje terug dat ze het niet konden garanderen (met een hele nette uitleg waarom), maar ze hebben het wel genoteerd. De andere twee hotels reageerden gewoon met "we hebben het genoteerd". Van het Sheraton in Boston heb ik zoals gezegd nog niets gehoord.

Als je dus een duidelijke voorkeur hebt voor een bepaald soort kamer, zou ik er zeker een mailtje tegenaan gooien! :)
jackryan
Amerika-ontdekker

Bericht door jackryan »

Vincent Morit schreef:Heeft er eigenlijk iemand al ervaring met het winnen in andere landen, bijv. Engeland(Londen)?
Ik heb laatst in Londen een hotel gewonnen op de Docklands (voor concert van Michael Jackson). Ging vrij gemakkelijk. $65 voor een 3* Holiday Inn. Was ik vrij blij mee. Goedkoop en dichtbij waar ik moet zijn. Volgens mij werkt Priceline ook goed voor andere steden. Als je kijkt op Betterbidding en Biddingfortravel zie je dat ook steden buiten Amerika worden gewonnen. Zelfs in Amsterdam werkt het goed.
Vincent Morit
Amerikafan

Bericht door Vincent Morit »

jackryan schreef:Ik heb laatst in Londen een hotel gewonnen op de Docklands (voor concert van Michael Jackson).
Nu hopen dat zijn concert door gaat! Ben zelf aan het kijken voor laatste week van augustus.
2007: Miami/Orlando
2009: San Francisco/Los Angeles/Las Vegas
2009: New York
2010: New York/Philadelphia/Washington
2011: Miami
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door RiverCola »

Niemand ervaring met de Cashback-actie van Priceline??? Had graag van iemand daarover iets gehoord.

Heel vreemd, vanmorgen opende ik mijn bevestigingsmail van Priceline met daarin mijn Itinerary en daarbij de link naar de cashback-actie. Na een paar uur wilde ik diezelfde link opnieuw openen om de voorwaarden nogmaals door te lezen en toen kwam ik ineens helemaal niet meer op dezelfde cashback-website terecht maar op een website met allemaal rare aanbiedingen (zijnde; niet van priceline, etentjes-bonnen enzo). Van verbazing heb ik wel 4 keer de link opnieuw geprobeerd maar kwam niet meer in dat scherm terecht. RAAR :?
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Ik krijg ook wel aanbiedingen(inmiddels 2) van $ 25.- maar het was bestemd voor of 2 hotelovernachtingen(dus korting daarop) of autohuur. Had beide niet meer nodig.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer