Ik weet nog niet of we een verslag bij gaan houden, zit er nog over te twijfelen

Klopt, je hebt helemaal gelijk. Ik had verkeerd gekeken. Sorry voor het misverstand. Ik had ook Holiday Inn Fisherman wharf 3* en Best Western Tuscan Inn 3* gezien op Betterbidding/Biddingfortravel. Die leken mij ook wel wat. Ik heb tot nu toe alleen het hotel in Los Angeles via Priceline gedaan en dat ging vrij gemakkelijk. Maar het hotel in San Francisco wil nog niet echt lukken voor de prijzen die op Betterbidding/Biddingfortravel staan.jokaluma schreef:als je het sheraton wilt winnen op fishermans wharf kun je ook 3 * gebruiken. Volgens de gegevens op betterbidding ed valt het sheraton onder 3.5* dus waarom wil je dan geen zone toevoegen waarin wel 3* zijn ( maar geen 3.5* natuurlijk ) ???
Graag je uitleg over deze redenatie.
Vervelend is dat he? Ik heb de vier hotels die ik pas heb gewonnen via priceline een mailtje gestuurd met het verzoek voor een king room. Een van de hotels reageerde meteen. Twee weken later heb ik nog een mailtje gestuurd naar de overige drie hotels. Twee van de drie hebben inmiddels gereageerd, maar de laatste laat dus niks van zich horen.Fender75 schreef: Het Hilton laat maar niks van zich horen, irritant is dat zeg!
allereerst proficiat,jackryan schreef:Het is toch gelukt om het Sheraton Fisherman's Wharf te krijgen! Door middel van een rebid van $80. Wel vreemd want ik heb al eerder $82 geboden en dat werd niet geaccepteerd. Maar ik ben er uiteindelijk blij mee.
Wij hebben vorig jaar het 4* Copthorne Tara Hotel 'gewonnen' via PL. Het enige waar je rekening mee moet houden met hotels in Europa; de meeste hotels hebben alleen 2-persoons kamers (soms 3-persoons). Dus als je bijv. met 2 volw. en twee kinderen gaat, neem dan altijd twee kamers.Vincent Morit schreef:Heeft er eigenlijk iemand al ervaring met het winnen in andere landen, bijv. Engeland(Londen)?
Moet je dan nog ergens rekening mee houden?
Ja, ik stuur dus altijd een mailtje met een verzoek voor een king room. In de drie hotels in het westen waar we in april/mei verbleven hadden ze goed naar ons geluisterd, want we kregen zonder het bij het inchecken nogmaals te vragen gewoon een king roomtimytee schreef:Marjol,
Aantal dagen geleden heb ik voor het eerst via Priceline een mooie deal gedaan.
Jij vraagt dus het hotel om een king room. Betekent dit dat de andere 3 hotels gewoon je verzoek gehonoreert
hebben terwijl je eigenlijk een flinke korting (via Priceline) hebt gehad? Of betaal je dan wat extra's?
Timo
Ik heb laatst in Londen een hotel gewonnen op de Docklands (voor concert van Michael Jackson). Ging vrij gemakkelijk. $65 voor een 3* Holiday Inn. Was ik vrij blij mee. Goedkoop en dichtbij waar ik moet zijn. Volgens mij werkt Priceline ook goed voor andere steden. Als je kijkt op Betterbidding en Biddingfortravel zie je dat ook steden buiten Amerika worden gewonnen. Zelfs in Amsterdam werkt het goed.Vincent Morit schreef:Heeft er eigenlijk iemand al ervaring met het winnen in andere landen, bijv. Engeland(Londen)?
Moet je dan nog ergens rekening mee houden?
Nu hopen dat zijn concert door gaat! Ben zelf aan het kijken voor laatste week van augustus.jackryan schreef:Ik heb laatst in Londen een hotel gewonnen op de Docklands (voor concert van Michael Jackson).