Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tips voor SeaWorld?
Tips voor SeaWorld?
Hoi medeforummers,
Over precies twee weken staat voor ons een dagje SeaWorld in San Diego op het programma!
Hebben jullie tips over wat de beste tijd is is om hiernaar toe te gaan om de ergste drukte te vermijden (zo vroeg mogelijk of juist later op de dag?) en wat zouden we daar absoluut moeten zien en doen met ons jochie van vier?
groetjes,
Christa
Over precies twee weken staat voor ons een dagje SeaWorld in San Diego op het programma!
Hebben jullie tips over wat de beste tijd is is om hiernaar toe te gaan om de ergste drukte te vermijden (zo vroeg mogelijk of juist later op de dag?) en wat zouden we daar absoluut moeten zien en doen met ons jochie van vier?
groetjes,
Christa
West-Canada/ VS juli/aug 2011 http://christajohankurtnaarcanada.reismee.nl
ZW USA in 2009 http://christajohankurtnaarvs.reismee.nl/

-
- Amerika-ontdekker
Re: Tips voor SeaWorld?
Wij zijn geweest tegen rond het middaguur en het was uitstekend te doen van volk, je kunt gerust blijven tot de avondvoorstelling altijd heel leuk maar wel een pull meedoen voor s'avond want het kan wel fris worden en serieus waaien.De avond voorstelling zijn echt een aanrader heel veel licht en sfeer tijdens de voorstellingen.Seaworld vond ik één van de tofste parken die ik ooit bezocht heb.En ik ben normaal geen liefhebber van die toestanden hoor.Wat je ook zal opvallen dat het enorm proper en goedkoop is,in vergelijking bij ons hé.Veel plezier hé.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je kunt er makkelijk een hele dag doorbrengen dus ik zou er zo vroeg mogelijk naar toe gaan. Wij zijn er in 2002 geweest, toen was het 'smorgens niet heel erg druk bij de ingang.
Marianne
Marianne
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik ben vorig jaar geweest bij opening en toen was het zeker het kalmst. Na de middag begon het erg druk te worden.
Weblog Zuidwesten van 6 tot en met 28 Juni 2009: http://reizen.deveuster.eu
- dimple
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Wij waren er in januari en dat was echt relaxt!
De shows zijn iets drukker, zeker voor Shamu zou ik op tijd voor de poort gaan liggen want anders ben je de klos.
Wij vonden die show fantastisch!! Echt ontzettend genoten.
Ook de zeeleeuwen en dolfijnenshow vonden we geweldig leuk!
1 tip, mocht je in die wildwaterbaan gaan (net zo'n rond ding als in de Efteling) neem droge kleding mee. In de Efteling hoef je niet nat te worden, in Seaworld heb je een garantie! Je gaat gewoon onder een waterval door!
Wat heb ik het koud gehad zeg!
Oh ja, je krijgt korting op de kaartjes met je ANWB kaart!
Geniet!!
De shows zijn iets drukker, zeker voor Shamu zou ik op tijd voor de poort gaan liggen want anders ben je de klos.
Wij vonden die show fantastisch!! Echt ontzettend genoten.
Ook de zeeleeuwen en dolfijnenshow vonden we geweldig leuk!
1 tip, mocht je in die wildwaterbaan gaan (net zo'n rond ding als in de Efteling) neem droge kleding mee. In de Efteling hoef je niet nat te worden, in Seaworld heb je een garantie! Je gaat gewoon onder een waterval door!

Wat heb ik het koud gehad zeg!

Oh ja, je krijgt korting op de kaartjes met je ANWB kaart!
Geniet!!
Ik wil voor Seaworld die kaartjes kopen met back-stage tour is het de $10 p.p. extra waard?
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
-
- Amerika-expert
allo,
bij mij al een tijdje geleden maar toen was het wachten op de show van Seamore en Clyde super plezierig door de grappen van iemand die binnenkomende kijkers naar hun plaats lootste ( of net niet). Indien nu nog, zeker goed op tijd gaan...
Jacques
bij mij al een tijdje geleden maar toen was het wachten op de show van Seamore en Clyde super plezierig door de grappen van iemand die binnenkomende kijkers naar hun plaats lootste ( of net niet). Indien nu nog, zeker goed op tijd gaan...
Jacques
Ik zou zo vroeg mogelijk gaan en ook de shows in de morgen doen, wat ik een nadeel vond in San Diego in vergelijking met Orlando is dat er haast geen overkapping is en je totaal weg zit te koken en te verbranden in de zon.
En wat heel leuk is voor een 4-jarige (maar eigenlijk voor iedereen) is Pets Ahoy, een show met huisdieren.
En wat heel leuk is voor een 4-jarige (maar eigenlijk voor iedereen) is Pets Ahoy, een show met huisdieren.
groeten Paula
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
-
- Amerika-ontdekker
Wij hebben in 2007 Seaworld bezocht met 2 kinderen. Wij hebben de kinderen uit laten slapen en zijn juist rondom het middaguur naar Seaworld gegaan. Zo hielden ze het goed vol zodat we de avondvoorstellingen ook konden zien. En deze zijn geweldig! Als we vroeg waren gegaan hadden de kinderen het niet volgehouden tot in de avond. Aan het eind van de middag daalt de temperatuur al zodat het qua warmte ook goed te doen is. Ik zou het een volgende keer opnieuw op deze manier doen.
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Ik zou vroeg in de ochtend of laat in de middag gaan. Wij zijn tegen het middaguur vertokken omdat het veel te heet was. Op de tribunes is geen schaduw, het kan er bloedheet zijn.
Marjon
Marjon
- martinenelsa
- Amerikafan
Seamore and Glyde is echt de leukste dierenshow die we ooit gezien hebben! Daarna valt het Dolfinarium wel wat tegen, alhoewel de zeeleeuwenshow daar ook niet slecht is.
Martin
Martin
1997 USA Zuidwest, 2000 USA Denver-Seattle, 2001 Alaska, 2004 USA Denver-Las Vegas, 2009 USA Oregon en Yellowstone
Als ik de reacties zo lees, denk ik dat we die dag maar uit gaan slapen (en ik misschien wat outlet shoppen
) en in de middag naar SeaWorld gaan, zodat we de ergste warmte vermijden en ook wat avondshows mee kunnen pakken. Wat in mijn achterhoofd ook meespeelt is dat we in Carlsbad zitten en zo ook een ochtendspits richting San Diego kunnen vermijden.
Bedankt voor de tips!!!
groetjes
Christa

Bedankt voor de tips!!!
groetjes
Christa
West-Canada/ VS juli/aug 2011 http://christajohankurtnaarcanada.reismee.nl

Wij hebben de avondshow van Shamu gezien, deze was redelijk rustig vergeleken met eerder op de dag.
Zoals bij alle parken geldt ook hier dat het tussen 11 uur en 16 uur het drukste is.
Ik weet niet of het kan bij Seaworld, maar vaak kan je 's ochtends komen dan tijdens de drukte wat anders gaan doen en dan eind van de middag terugkomen.
Zoals bij alle parken geldt ook hier dat het tussen 11 uur en 16 uur het drukste is.
Ik weet niet of het kan bij Seaworld, maar vaak kan je 's ochtends komen dan tijdens de drukte wat anders gaan doen en dan eind van de middag terugkomen.
Ja dat kan, dat hebben we vorig jaar ook gedaan en dan krijg je gewoon een "onzichtbaar" stempeltje op je hand.GinoW schreef:
groeten Paula
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Het is bekend dat je gratis Seaworld San Diego een tweede bezoek in hetzelfde jaar mag brengen dankzij het single day ticket inclusief second day free formule.
Maar ik vind nergens dat dit ook geldt bij gebruik van de Southern California CityPass.
Klopt het dat dit niet gaat lukken? Vermits we enkele dagen in San Diego gaan zijn zou het best handig dat om 2 korte keren Seaworld een bezoekje te brengen.
Zoniet, misschien dit:
Ik was van mening dat je, 's avonds bij het verlaten van Seaworld Orlando, de mogelijkheid kreeg een next day return stempel te krijgen, geldig enkel die daaropvolgende dag dus....of heb ik het mis
Wij hebben daar meestal het flexticket (ook zonder de 2nd day free) maar ik dacht dat medewerkers daar bij de uitgang staan voor de 'stamps'. Vermits het altijd avond is als we de boel daar verlaten denk ik niet dat het de 'onzichtbare' stempel is waar paula58 het over heeft.
Als mijn mening juist is, weet er dan iemand of dit ook zo is in San Diego?
Hopelijk ben ik een beetje duidelijk
Maar ik vind nergens dat dit ook geldt bij gebruik van de Southern California CityPass.
Klopt het dat dit niet gaat lukken? Vermits we enkele dagen in San Diego gaan zijn zou het best handig dat om 2 korte keren Seaworld een bezoekje te brengen.
Zoniet, misschien dit:
Ik was van mening dat je, 's avonds bij het verlaten van Seaworld Orlando, de mogelijkheid kreeg een next day return stempel te krijgen, geldig enkel die daaropvolgende dag dus....of heb ik het mis

Als mijn mening juist is, weet er dan iemand of dit ook zo is in San Diego?
Hopelijk ben ik een beetje duidelijk

-
- Amerika-ontdekker
HI tip ga even bij een MaC Donalds langs want daar liggen bonnen en dan krijg je 15 dollar pp korting! En je kan ook een speciale kaart kopen dan mag je een 2e dag het park in voor december 2009. Dus mocht je 2 dagen overwegen dan is dat ideaal dan krijg je geen korting op je kaartje maar heb je wel 2 dagen lol.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht