Ik zie dat vaak bij mensen die een ticker hebben van TickerFactory, dat er achter hun ticker nog zo'n ] staat of zo, en voor hun echte ticker begint staat er nog
Waarschijnlijk komt dat omdat, als je een ticker aangemaakt hebt, men zegt dat je dat deel in het kadertje moet copy-pasten, maar dan heb je dus blijkbaar ook nog wat extra's er bij staan... :dunno:
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx* Ons leven in Oakville, ON
Lees net in de sensatie krant van Nederland dat er per dag gemiddeld 3200 stukken post "verdwijnen" (in Nederland, geen idee hoe het in België is gesteld met de postbezorging).
Zouden al onze brieven daar bij zitten? Een medewerker op een postsorteercentrum is jaloers en houdt ze allemaal vast of heeft ze weggegooid..
mariekeev schreef:Lees net in de sensatie krant van Nederland dat er per dag gemiddeld 3200 stukken post "verdwijnen" (in Nederland, geen idee hoe het in België is gesteld met de postbezorging).
Zouden al onze brieven daar bij zitten? Een medewerker op een postsorteercentrum is jaloers en houdt ze allemaal vast of heeft ze weggegooid..
Ik verdenk ze er stiekum ook van
Maar alle gekheid op een stokje ik heb al twee weken op vrijdag geen post ontvangen terwijl ik 100% zeker weet dat er op die dag post was voor mij (zelf namelijk verstuurd). Je zou dan denken dat de post een dag later alsnog bezorgd wordt..... nou nee, vergeet het maar!!!
Dus ik ga voor het standpunt van mariekeev (en de sensatiekrant )
Met betrekking tot de post bezorgingen....ik merk hier al 1,5 jaar iets vreemds. Sinds de post door meerdere bedrijven wordt bezorgd dan alleen PTT, of TNT of hoe die dienst tegenwoordig ook mag heten, heb ik het idee dat mijn post opgespaard wordt en dan op enkele dagen in de week bezorgd wordt.
Zo krijg ik bijv. standaard geen post op maandag en vaak ook op dinsdag niet. Op Woensdag komt er altijd post. Donderdag meestal weer niet. En op zaterdag soms zelfs 2 keer. Op mijn vorige adres was dit ook al het geval al was daar nog iets vreemders aan de hand. Een groot deel van mijn straat werd gerenoveerd, hier woonde dus niemand. Klein stukje verderop woonden wij in 1 van de weinige panden op dat stuk dat bewoond was. Weeekenlang kregen wij geen post, de postbode plakte gewoon een stikker op de poststukken 'onbewoonbaar verklaard' en stuurde het terug naar de afzender. Heb echt meerdere keren moeten bellen en verschillende postbodes moeten aanspreken om ze ervan te overtuigen dat wij daar toch echt woonden!!
Zucht...waar is toch de tijd dat elke straat/wijk een vaste postbode heeft die op hetzelfde tijdstip de post komt brengen.....
Goh dat ben ik toch wel met jullie eens. Toen ik nog in Nederland woonde, en dan met name toen ik in het centrum van Breda woonde, heb ik meer dan eens over de TNT geklaagd. Dan weer stak de post tijdens een regenachtige dag voor het overgrote deel uit de brievenbus waardoor alles kletsnat was op het moment dat ik thuis kwam (was nog een wonder dat de post er dan nog is, ik woonde aan een drukke straat, veel scholieren liepen er dagelijks langs en mijn deur & brievenbus lagen direct aan het voetpad), of dat ik speciaal thuis bleef omdat ik een pakketje verwachte, dat ze weg waren voor ik kon reageren (Fedex is daar in Nederland trouwens ook erg goed in, die presteerden het zelfs om heel kort op de bel te drukken, vervolgens voor een aangetekend stuk zelf te tekenen en het zo achter te laten (waren ontiegelijk belangrijke papieren, het blijkt zo te zijn dat de koerier gewoon zelf mag tekenen kwam ik achter bij navraag, vraag me dus best het nut af voor aangetekend verzenden met Fedex)), of door op het postkantoor bijvoorbeeld te zeggen dat mijn paspoort met K1 visum niet bij hun lag terwijl ik daar toch echt wel de envelop zag liggen die voor mij bedoeld was, twee keer ben ik toen op het postkantoor geweest en meerdere keren heb ik ze die envelop in hun handen zien nemen, toen ik uiteindelijk vroeg of dat mijn envelop niet was (nadat ze voor de zoveelste keer zeiden dat het niet aangekomen was), keken ze nog eens en was het van 'oh ja, deze is inderdaad voor u'... Bij mijn moeder (woont in een flat met een gallerij) laat de postbode geregeld postpakketten achter (met vaak dure dingen erin (denk aan een laptop, digitale camera etc), geloof trouwens dat het nog wel gebeurd), gewoon voor de deur, dus zonder dat iemand het aangenomen heeft. Soms zelfs terwijl men thuis was maar dat ze de bel niet gehoord hadden. En zo zijn er nog wel een stapeltje dingen die me aardig dwars zaten destijds.. nee, dat de PTT nu TNT is geworden is niet bepaald goed geweest voor de klanten, maar dat zien we met zoveel dingen lijkt me.. de meeste overnamen maar vooral de privatisering van al die bedrijven, is niet goed geweest.
Allee, we hebben eindelijk een tweede winnaar! Proficiat DC2010! Veel succes in het verdere verloop! Wel niet zo'n goed nieuws voor de mensen onder ons die nog niks ontvangen hebben
Dit is denk ik het teken om ons zorgen te beginnen maken
*Fingersal lang niet meercrossed for DV2010 !* **Fingersal lang niet meercrossed for DV2011 !** ***Fingersal lang niet meercrossed for DV2012 !***
Jee, ik zie net ook het berichtje van DC2010. Brief gedateerd op 19 mei ... slakkenpost of zo?? Ik kreeg vrijdag een pakketje uit Amerika wat maandag gepost was
Jeetje..aangezien ik op maandag nooit post ontvang zal t nu wel extra spannend worden om morgen naar huis te rijden!
Twenty years from now, you will be more disappointed by the things you did not do than by the things you did. So, throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. ~Mark Twain
Van harte gefeliciteerd DC2010......wow,lekker hoor. Mag ook wel na 10 keer he! Lijkt me heel onwerkelijk, zeker als je al zo lang meedoet. :dance: :dance: :dance:
Gr Judy
Nu maar hopen dat er hier nog zijn die deze week een enveloppe in de bus vinden!!!
Danielle, als jij nog verdere vragen hebt over hoe het nu verder gaat of zo, gebruik dan de zoekfunctie, en stel eventuele vragen die je dan nog hebt gerust in een draadje dat daar al over gaat, of open een eigen draadje!
(en nu ga ik slapen, en dromen van een enveloppe! Normaalgezien komt de postbode hier tegen het middaguur, maar deze ochtend was ze al hier voor 9.30u. Hopen dat dat morgen ook zo is.)
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx* Ons leven in Oakville, ON
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.