Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Slecht weer

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Izognoeg
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Slecht weer

Bericht door Izognoeg »

Wij zitten nu in New York, de regen valt weer met bakken naar beneden en het is zo'n 15 graden.
Morgen schijnt het beter te worden...

Groetjes,
Paul
Een paar reisverhaaltjes: http://www.izognoeg.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Jonez
Amerika-ontdekker

Bericht door Jonez »

Gisteren een prachtige dag gehad in Yosemite en vanacht is het rond 1u plaatstelijke tijd serieus beginnen onweren.
Deze morgen nog steeds aan het regenen maar wij vertrokken toch naar San Francisco.
We zagen langs de weg veel sneeuw en de Tioga Pass bleek terug gesloten te zijn.
Blij dat wij er nog doorgeraakt zijn enkele dagen terug.
Succes voor diegene die er nog voorbij moeten.

In San Francisco was het vandaag redelijk vond ik zelf. Aan het water niet om in T-shirt te lopen maar erg koud vond ik het niet.

Door het ontbreken van wifi in yosemite nu pas de verslagen aangevuld.

groeten
www.jonez.be/usa
Fisherman
Amerikakenner

Bericht door Fisherman »

Ik verblijf op dit moment in Prescott Arizona en het is hier een beetje bewolkt maar de temperatuur is wel aangenaam!
Gisteren heb ik Route 89a van Prescott naar Flagstaff gereden door Jerome,Cottonwood en Sedona en ben ook nog naar Williams geweest en het weer was niet echt verkeerd,beetje bewolkt en op sommige plaatsen wat wind maar het was niet koud ik vond het wel lekker.
"It's Great to be Here. It's Great to be Anywhere." Keith Richards
Veusy
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Veusy »

Vanmorgen opgestaan met een mooie zonsopgang aan de luchthaven van Denver. Nadien dreigende wolken boven de stad, maar het klaarde uit. Daarna koers gezet via de Peaks to Peak byway naar Estes Park. Onderweg toch veel zon maar ook eens wat smeltende sneeuw gehad en er waaide een zeer frisse strakke wind.

Momenteel in Estes Park dat helemaal omgeven is door donkere wolken. Hopelijk morgen beter weer in Rocky Mountain NP.
Weblog Zuidwesten van 6 tot en met 28 Juni 2009: http://reizen.deveuster.eu
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Wij zijn vanmorgen vertrokken uit Yellowstone. Vanaf gisteravond sneeuwt het al. Vanmorgen een prachtige witte natuur. Toen we vanmorgen wegreden, richting Jackson, was het 0 graden. We gaan morgen naar Salt Lake City waar het ongeveer 24 graden is en in Las Vegas wordt het ruim 30 graden de komende dagen :D
Veusy
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Veusy »

Vandaag wilden we Rocky Mountain NP gaan bezoeken maar door het slecht weer was de Trail Ridge Road gesloten. Dat plan mochten we dus opbergen en zijn genoodzaakt geweest om terug via de Peak To Peak highway te rijden richting zuiden.
Weblog Zuidwesten van 6 tot en met 28 Juni 2009: http://reizen.deveuster.eu
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer