Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
DV-2010: deelnemers EN winnaars!
- Marcel87
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: DV-2010: deelnemers EN winnaars!
Wow nog een winnaar , begint het eindelijk te lopen!
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!
WOW IK HEB EM!!
1. jaja5
2. 7e (of 8e keer bedacht ik me, hou dat niet zo bij, partner heeft 1x minder dan ik meegedaan--omdat ik de 1e keer via een bureau heb meegedaan)
3. zelf ingevuld
4. Notification Letter ontvangen op: 9 juni
5. Case Number EU 00022xxx
1. jaja5
2. 7e (of 8e keer bedacht ik me, hou dat niet zo bij, partner heeft 1x minder dan ik meegedaan--omdat ik de 1e keer via een bureau heb meegedaan)
3. zelf ingevuld
4. Notification Letter ontvangen op: 9 juni
5. Case Number EU 00022xxx
Woehoeeeeeeeeeeeeeeeee ! Proficiat, nog één......nu loopt het echt ....WOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeee 

http://www.bloggen.be/whisperer" onclick="window.open(this.href);return false; How these rescuehorses changed my life...
- Knabbeltje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 23
Proficiat Jaja5 ! Leuk na zoveel pogingen dan toch prijs te hebben .Zal wel een ongelooflijk gevoel hebben gegeven
Groetjes,

Groetjes,
Gefeliciteerd jaja5. Helemaal te gek. De enveloppen vliegen om de oren :dance: :dance:
Morgen toch weer een beetje hoopvol naar de brievenbus voor de overblijvers!!!!!!!!!!!!!!
gr Judy
Morgen toch weer een beetje hoopvol naar de brievenbus voor de overblijvers!!!!!!!!!!!!!!
gr Judy
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Amai, nog een winnaar!!! En ook iemand die al forumlid was vooraleer hij gewonnen had (zij het dan nipt,
).
Proficiat, jaja5!

Proficiat, jaja5!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
- RiverCola
- Amerika-expert
Jeetje...Gefeliciteerd allemaal!!!
Het wordt nu wel super spannend voor de andere deelnemers!
Het wordt nu wel super spannend voor de andere deelnemers!
Wow, gefeliciteerd Jaja5 en yardenoy!!!
Ik ben benieuwd hoeveel er nog gaan volgen de komende twee weken!
Ik ben benieuwd hoeveel er nog gaan volgen de komende twee weken!
Twenty years from now, you will be more disappointed by the things you did not do than by the things you did. So, throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. ~Mark Twain
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik ben dus gisterenavond na dat bericht van jaja5 nog eens naar de brievenbus gegaan, want ik realiseerde me dat ik eerder op de ochtend wel geweest was, maar enkele reclameblaadjes gevonden had. De postbode moest toen blijkbaar nog komen. Er zat een witte enveloppe in, maar 't was een kleine. Wel uit het buitenland, namelijk een brief van onze pleegdochter in Nepal, met een kopie van haar rapport. Ik ben dus toch nog met een gelukkig gevoel gaan slapen.
Maar ik moet zeggen dat ik vandaag met extra spanning naar de postbode kijk, want je ziet de casenumbers nu toch wel omhoog gaan. En deze zijn nog veilig, maar nu moet het echt niet langer gaan duren! Je zal maar een brief krijgen met een casenumber dat zo hoog is dat je toch geen schijn van kans maakt!
Maar ik moet zeggen dat ik vandaag met extra spanning naar de postbode kijk, want je ziet de casenumbers nu toch wel omhoog gaan. En deze zijn nog veilig, maar nu moet het echt niet langer gaan duren! Je zal maar een brief krijgen met een casenumber dat zo hoog is dat je toch geen schijn van kans maakt!

Elke
Ook heel wat waard!!kastelke schreef: Er zat een witte enveloppe in, maar 't was een kleine. Wel uit het buitenland, namelijk een brief van onze pleegdochter in Nepal, met een kopie van haar rapport. Ik ben dus toch nog met een gelukkig gevoel gaan slapen.
Ging vandaag toch iets hoopvoller naar de brievenbus als de laatste tijd.....maar nee....het mocht nog niet zo zijn

gr Judy
Hoi Elke,
jouw bericht heeft me wel wat bedenkelijk gestemd.
Als de casenumbers nu al in 'waarde' verminderen, hebben we dan nog wel een kans? Want de weken verstrijken en het gaat al richting half juni.
Bovendien lijkt de kans dat de gewenste envelop hier op de deurmat valt, zo onwaarschijnlijk, als een sprookje bijna. En voor veel mensen blijft het dat ook?!
Groetjes,
Sten
jouw bericht heeft me wel wat bedenkelijk gestemd.

Bovendien lijkt de kans dat de gewenste envelop hier op de deurmat valt, zo onwaarschijnlijk, als een sprookje bijna. En voor veel mensen blijft het dat ook?!
Groetjes,
Sten
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Sten, de casenumbers lopen inderdaad op. Dus de brieven die nu nog komen hebben hogere casenumbers. Je kan natuurlijk nooit exact op voorhand zeggen tot welk casenumber je wel of niet zeker bent, maar als ik een brief krijg met casenumber 37.000, dan kan ik het wel vergeten.
Elke
- Marcel87
- Amerikakenner
Mensen , ik krijg hier een driedubbele hartaanval!
Elke keer krijg ik een mailtje in mn mailbox dat er weer een bericht geplaatst is hier. Please stop......

Elke keer krijg ik een mailtje in mn mailbox dat er weer een bericht geplaatst is hier. Please stop......

Hoi Elke.
OK. Dan is het dus realistisch om er nu alvast vanuit te gaan dat het dit jaar niets meer wordt. Het is zo vreemd, opeens druppelen er reacties binnen van mensen die de envelop hebben gekregen. Voor de 'niet-krijgers' lijkt het allemaal een ver van hun bed show, terwijl ze juist wensen dat het hun ook gebeurt.
Ik blijf dan maar meedoen, net zo lang tot het lukt (als dat gebeurt natuurlijk). Anders blijft het een droom...
Groetjes,
Sten
OK. Dan is het dus realistisch om er nu alvast vanuit te gaan dat het dit jaar niets meer wordt. Het is zo vreemd, opeens druppelen er reacties binnen van mensen die de envelop hebben gekregen. Voor de 'niet-krijgers' lijkt het allemaal een ver van hun bed show, terwijl ze juist wensen dat het hun ook gebeurt.
Ik blijf dan maar meedoen, net zo lang tot het lukt (als dat gebeurt natuurlijk). Anders blijft het een droom...
Groetjes,
Sten
-
- Amerika-newbie
Kan iemand met uitleggen hoe het precies zit met die "case numbers"? Wanneer maakt men meer kans en zo?
Laatst gewijzigd door PeterBrussel op 11 jun 2009, 00:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Houd altijd een positieve mind mensen!
Lijkt makkelijk gezegd van mijn kant... maar je kan dit jaar ook digitaal controleren of je erbij zit, 1 juli (moet je wel je confirmation number hebben) en dat is meer dan al die keren dat ik niet eens wist of mn foto nog wel of misschien toch niet correct was (want dat hij door de tester gaat betekend niet dat hij inhoudelijk ook is goedgekeurd!!!!) of die keer dat ik vermoedde dat het buro dat ik de 1e keer mijn gegevens het jaar erna zou indienen zodat ik meteen gediskwalificeert was wegens dubbel inzenden. dat ik nu de brief heb en ook nog tijd heb is PERFECT voor mij en mijn gezin.
Zijn er hier nu 4 mensen met een brief? Dat is te weinig denk ik, dus more to come
Dus doe als Americans and be positive, a winner at all times!!
Ik heb ook ergens gelezen dat er mensen zijn die in juli een lage CN hebben gehad... dus wacht nog even af en zie gewoon wat er komt, dan 1 juli controle online (want als je geen brief hebt en toch CN hebt, kun je brief aanvragen en krijg je die gewoon!!) hoera voor online controle
Good luck ya'll
Lijkt makkelijk gezegd van mijn kant... maar je kan dit jaar ook digitaal controleren of je erbij zit, 1 juli (moet je wel je confirmation number hebben) en dat is meer dan al die keren dat ik niet eens wist of mn foto nog wel of misschien toch niet correct was (want dat hij door de tester gaat betekend niet dat hij inhoudelijk ook is goedgekeurd!!!!) of die keer dat ik vermoedde dat het buro dat ik de 1e keer mijn gegevens het jaar erna zou indienen zodat ik meteen gediskwalificeert was wegens dubbel inzenden. dat ik nu de brief heb en ook nog tijd heb is PERFECT voor mij en mijn gezin.
Zijn er hier nu 4 mensen met een brief? Dat is te weinig denk ik, dus more to come
Dus doe als Americans and be positive, a winner at all times!!
Ik heb ook ergens gelezen dat er mensen zijn die in juli een lage CN hebben gehad... dus wacht nog even af en zie gewoon wat er komt, dan 1 juli controle online (want als je geen brief hebt en toch CN hebt, kun je brief aanvragen en krijg je die gewoon!!) hoera voor online controle
Good luck ya'll

Dank je Jaja, dat vind ik toch bemoedigend, hoe dan ook. 

-
- Amerika-ontdekker
succes aan iedereen die nog met spanning zit te wachten!
en ik denk dat je je tot aan de 40.000 toch nog geen zorgen hoeft te maken... ze mogen tot 55.000 gaan dus zo een vaart zal het toch ook wel niet lopen.....
en ik denk dat je je tot aan de 40.000 toch nog geen zorgen hoeft te maken... ze mogen tot 55.000 gaan dus zo een vaart zal het toch ook wel niet lopen.....
Weet iemand hoe lang de tijdsspanne is tussen de eerste brief en de laatste? M.a.w., vanaf wanneer kunnen we de hoop opgeven?
Vanaf 1 juli kunnen we zelf online checken, dus dat zal het punt zijn wanneer we 100% zeker zullen weten of we geselecteerd zijn ja of nee.
Twenty years from now, you will be more disappointed by the things you did not do than by the things you did. So, throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. ~Mark Twain