Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Lwk: de 1ste winnaar van de DV-2010
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Lwk: de 1ste winnaar van de DV-2010
Bedoel je dat ze verwijzen naar je case number 'op de enveloppe'? Of heb je nog iets gevonden?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ikzelf heb alles met gewone verzending gedaan. Misschien een risico, maar toch gelukt. Veel succes!
ik heb maar via TNT met wereldwijde track, hij is nu in chicago (douane :/ )
oh en de fout in het formulier (mei versie) is dat ze opeens elk vakje nummeren en bij 43a naar 33b gaan van het oude formulier
oh en de fout in het formulier (mei versie) is dat ze opeens elk vakje nummeren en bij 43a naar 33b gaan van het oude formulier
heel erg gefeliciteerd!
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
lwk,
mag ik je nogmaals vragen om wat extra gegevens, zodat we het overzicht aan kunnen vullen, want nu staat daar enkel je naam:
viewtopic.php?f=12&t=18161&p=285117#p285117
Ik zou dus graag hebben:
2. Voor de hoeveelste keer?
3. Heb je het zelf ingevuld, of betaal je een bureau?
4. Notification Letter ontvangen op:
5. Case Number EU
6. Wanneer stuurde jij de documenten terug?
En het zou ook heel leuk zijn als je je kort even voor zou willen stellen:
viewforum.php?f=17
Groeten,
Elke
mag ik je nogmaals vragen om wat extra gegevens, zodat we het overzicht aan kunnen vullen, want nu staat daar enkel je naam:
viewtopic.php?f=12&t=18161&p=285117#p285117
Ik zou dus graag hebben:
2. Voor de hoeveelste keer?
3. Heb je het zelf ingevuld, of betaal je een bureau?
4. Notification Letter ontvangen op:
5. Case Number EU
6. Wanneer stuurde jij de documenten terug?
En het zou ook heel leuk zijn als je je kort even voor zou willen stellen:
viewforum.php?f=17
Groeten,
Elke
Elke
2. 1
3. Zelf
4. mei
5. 3***
6. 1,5 week later
3. Zelf
4. mei
5. 3***
6. 1,5 week later
lwk, leuk dat ik je eerst feliciteerde en nu vragen kan stellen!!
ik heb de brief vandaag binnen gehad en ben heel blij
Vraagje, waar heb je de foto's laten maken?
Ik had ze voor de aanvraag zelf digitaal gemaakt maar heb geen goede printer en dan is ook alles met die 25-35 mm en de 50mm bij 50 mmn zo ingewikkeld
of zijn er fotografen die een 50mm bij 50mm pasfoto naar amerikaanse standaarden voor je kunnen maken?
Ik ga op zoek naar mn data van reizen en volgens mij omt de rest wel goed
Ik heb wel student loans ofwel IBG lening. Hoe doen ze daarover? In US is het immers bijna vanzelfsprekend dat je (hoge!) student loans hebt...
Bedankt alvast voor hulp, van wie ook!!
ik heb de brief vandaag binnen gehad en ben heel blij

Vraagje, waar heb je de foto's laten maken?
Ik had ze voor de aanvraag zelf digitaal gemaakt maar heb geen goede printer en dan is ook alles met die 25-35 mm en de 50mm bij 50 mmn zo ingewikkeld
of zijn er fotografen die een 50mm bij 50mm pasfoto naar amerikaanse standaarden voor je kunnen maken?
Ik ga op zoek naar mn data van reizen en volgens mij omt de rest wel goed
Ik heb wel student loans ofwel IBG lening. Hoe doen ze daarover? In US is het immers bijna vanzelfsprekend dat je (hoge!) student loans hebt...
Bedankt alvast voor hulp, van wie ook!!
uhm, foto gewoon zelf gedaan, met idd hele goede printer. 2 inch is ook nog niet precies 50mm.
En eerste formulier kan je gewoon downloaden en intypen dan printen, (ze hebben daar wel geen a4) dus die heb ik ook maar zelf gemaakt
maar als je alles kopieert op a4 straks moet je vel iets naar links doen anders mis je iets.
IBG lening staat volgens mij niet geregistreerd en het kan ook nog een gift worden, iig als je niet extra hebt geleend, en die groep is ZOOOOO onoverzichtelijk.... zijn we straks hopelijk van af
En eerste formulier kan je gewoon downloaden en intypen dan printen, (ze hebben daar wel geen a4) dus die heb ik ook maar zelf gemaakt

maar als je alles kopieert op a4 straks moet je vel iets naar links doen anders mis je iets.
IBG lening staat volgens mij niet geregistreerd en het kan ook nog een gift worden, iig als je niet extra hebt geleend, en die groep is ZOOOOO onoverzichtelijk.... zijn we straks hopelijk van af

bedankt! super en zo snel!!!
foto ga ik dan ook maar precies op de inch doen, met een programma en kan vast wel iemand vinden om perfect te printen... ik moet ook mn 3 kids doen dus is wel een werkje met die specificaties! ik kan dat op mn scherm niet op echte 100% meten omdat ik een klein laptopscherm heb... heb je tips hoe jij dat hebt gedaan?? en eventueel met welk programma
Ik kopieer anders wel klein beetje verkleind dat gaat altijd goed
en IBG ik heb grote lening omdat ik veel extra heb geleend doordat ik in America heb gestudeerd!!!! en dat was in het guldentijdperk en dus ik gaf bakken met geld uit...itt tot hoe het nu is haha!!
Is scholing ook de diverse cursussen die ik naast mn formele opleiding--hoe noem je dat
ik heb Universiteit gedaan en heb MA gehaald maar heel veel andere dingen ook gedaan, certificaten, cursussen. Noem ik alles??
foto ga ik dan ook maar precies op de inch doen, met een programma en kan vast wel iemand vinden om perfect te printen... ik moet ook mn 3 kids doen dus is wel een werkje met die specificaties! ik kan dat op mn scherm niet op echte 100% meten omdat ik een klein laptopscherm heb... heb je tips hoe jij dat hebt gedaan?? en eventueel met welk programma
Ik kopieer anders wel klein beetje verkleind dat gaat altijd goed
en IBG ik heb grote lening omdat ik veel extra heb geleend doordat ik in America heb gestudeerd!!!! en dat was in het guldentijdperk en dus ik gaf bakken met geld uit...itt tot hoe het nu is haha!!
Is scholing ook de diverse cursussen die ik naast mn formele opleiding--hoe noem je dat

-
- Amerika-expert
- Contacteer:
jaja5, in verband met die foto's:
http://amsterdam.usconsulate.gov/us_photo_instr.html
Helemaal onderaan staat een lijst van fotografen die in ieder geval in staat zijn om de correcte foto's aan te leveren. Zit er niemand in jouw buurt, bel dan eens even rond naar fotografen die aan digitale fotografie doen, die zijn allen in staat om je de correcte foto in no time aan te leveren, en je zal aan dat bedrag heus niet failliet gaan (wij betaalden iets van €30 voor 3 personen).
http://amsterdam.usconsulate.gov/us_photo_instr.html
Helemaal onderaan staat een lijst van fotografen die in ieder geval in staat zijn om de correcte foto's aan te leveren. Zit er niemand in jouw buurt, bel dan eens even rond naar fotografen die aan digitale fotografie doen, die zijn allen in staat om je de correcte foto in no time aan te leveren, en je zal aan dat bedrag heus niet failliet gaan (wij betaalden iets van €30 voor 3 personen).
Elke
Ha Elke, wat goed zeg! dankjewel
Ik ga het denk ik ook zelf proberen maar wie weet toch niet. Ik zie wel
En ik weet ook dat ik uiteindelijk veel meer American photos nodig heb!!
Zijn er al meer blije postontvangers, er kan echt nog zoveel, ben ik van overtuigd!!
Ik ga het denk ik ook zelf proberen maar wie weet toch niet. Ik zie wel
En ik weet ook dat ik uiteindelijk veel meer American photos nodig heb!!
Zijn er al meer blije postontvangers, er kan echt nog zoveel, ben ik van overtuigd!!
het mag onderhand wel eens oktober zijn....
-
- Amerika-ontdekker
jaja5 jij ook gefeliciteerd !
een heerlijk gevoel moet dat zijn.
een heerlijk gevoel moet dat zijn.
dank je heerlijk gevoel en zo fijn dat het eindelijk gaat gebeuren!!!
lwk vraagje, dat formulier 230 had ik ook op mn computer maar een aantal antwoorden verdwijnen als ik ga typen, soms komen ze dan wel te voorschijn als ik enter en soms zie ik na het typen nog steeds niets... had jij dat ook? het gebeurt trouwens ook als ik de online versie invul (dus beide de gedownloade versie en die online)
vreemd toch?!
vreemd toch?!
heb je wel adobe reader (gratis) ?
-je kan ingevulde antwoorden niet opslaan, wel printen.
- je kan in sommige vakjes alleen een datum invoeren oid .
-je kan ingevulde antwoorden niet opslaan, wel printen.
- je kan in sommige vakjes alleen een datum invoeren oid .
hihi ja wel adobe natuurlijk
en wat bv niet lukt is fathers name dan zie ik niets en ook niet bij zijn datum. sommige vragen van mij zie ik wel en dan bij kids zie ik niets als ik typ (dus kun je bv typefout maken) en dan als ik naar ander veld ga dan zie ik dat wat ik heb getypt wel weer... systeem fout??
ik werk op een mac...eeh kan dat het zijn (zou toch vreemd zijn, het is een adobe doc, ik eb hier zelfs adobe acrobat pro)
ga het vanavond nog eens opnieuw proberen, moet nu weg
en wat bv niet lukt is fathers name dan zie ik niets en ook niet bij zijn datum. sommige vragen van mij zie ik wel en dan bij kids zie ik niets als ik typ (dus kun je bv typefout maken) en dan als ik naar ander veld ga dan zie ik dat wat ik heb getypt wel weer... systeem fout??
ik werk op een mac...eeh kan dat het zijn (zou toch vreemd zijn, het is een adobe doc, ik eb hier zelfs adobe acrobat pro)
ga het vanavond nog eens opnieuw proberen, moet nu weg
hey loopt de tijd hier een uur achter?
ik heb ook een mac,
open hem anders eens met preview
open hem anders eens met preview
ja dat staat in het formulier, lwk had jij een nummer op de envelope? ik niet (ook geen datum touwens)kastelke schreef:Bedoel je dat ze verwijzen naar je case number 'op de enveloppe'? Of heb je nog iets gevonden?
of vul je daar 'gewoon' je case number in?
PS
en de 230 doet het trouwens, opnieuw gedownload en schijf opgeruimd!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 1068 Weergaves
-
Laatste bericht door Pete.Z
-
- 8 Reacties