Marloes ligt nu waarschijnlijk op één oorNoortje1 schreef:En vertel ?lelie schreef:Wij zitten morgen in de Spa Suite van het MGM. Spannend hoor!

http://www.rschotanus.com/liveverslag2009.htm
Marloes ligt nu waarschijnlijk op één oorNoortje1 schreef:En vertel ?lelie schreef:Wij zitten morgen in de Spa Suite van het MGM. Spannend hoor!
Hoe is dit afgelopen? Ik heb dit nu ook aan de hand.RiverCola schreef:Ik boekte een poos geleden deze aanbieding van MGM incl de $30,- upgrade naar een suite, dit kon gewoon via de website. Ik heb deze reservering overigens weer geannuleerd.maat schreef: Als ik verder op de pagina naar onder kijk zie ik de spa suite voor 159 en 284, dat is veel meer dan de 30 dollar upgrade. Zie ik iets over het hoofd of ben ik te enthousiast over de aanbieding. Uiteraard heb ik de kamer graag voor 84 + 30 dollar.
Onlangs zag ik dat de aanbieding er weer was, dus ging ik naar de website en zag hetzelfde als jij; de upgrade naar de suite was ver boven de $30,-, maar ook echt heeeeel veel duurder. Ik weet ook niet waarom dat is en ik zou dus zeker even bellen met MGM (en niet wachten tot het moment dat je aan de balie staat).
.
Wij hebben in het MGM gezeten, aanbieding met buffet is inderdaad geweldig.Sunnygoeswest schreef:Ik heb het al eerder gevraagd hier maar tot op heden geen reactie gehad, dus gooi ik mijn vraag er nog maar even in....
We (2volwassen + 2 meiden, 12 en 14) hebben geboekt 3 nachten in het Mandelay bay. Maar nu begin ik toch te twijfelen of ik niet beter van de promo voor het MGM gebruik kan maken. MGM ligt naar ik begrepen heb centraler, maar is ook weer massaler, maar die buffetten....mjammie...dat klinkt wel aantrekkelijk!!!
Natuurlijk is het MGM met promo een stuk goedkoper dan de Mandelay, maar puur om de kosten zou het geen rede zijn om het Mandelay te annuleren. Wie helpt! Blijven zitten waar we zitten of omboeken?
De promo is nog 3 dagen te boeken......
Sunny
Wij hebben hier ook ontbeten, geluncht en gedineerd en we vonden het ook heerlijk!Carlala schreef:
Het buffet was ook errug goed, mjammie gamba's en dan die toetjes........... ik heb ze bijna allemaal geprobeerd, hahahaha
Wij vonden vooral de tomatensoep met ravioli erin heerlijklelie schreef:En het is ZO lekker!!!!
Heeft dit nog al iemand gehad?Noortje1 schreef:
My intinerary geeft ineens een ander bedrag aan dan mijn afgeprinte bevestiging??
Het is niet veel verschil, maar het verschilt toch?
Ik neem aan dat je aanbeveelt om een hotel te nemen op het zuidelijke deel van de strip, de noordstrip ligt dus helemaal open, en alle bouwwerken daar liggen inmiddels stil vanwege de crisis, zelfs het Fontainebleau wat later dit jaar open zou gaan en al bijna helemaal klaar is ligt nu stil.MichelH schreef: Vooral het deel vanaf Treasure Island tot aan Circus Circus ligt momenteel helemaal open, dus ik zou aanbevelen om een hotel te nemen wat ligt op het noordelijke deel van de Strip, ook qua uitzicht.