Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Voor de liefhebbers: MGM Grand vanaf 55$ en Orleans 30$!

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Voor de liefhebbers: MGM Grand vanaf 55$ en Orleans 30$!

Bericht door jerbia »

Noortje1 schreef:
lelie schreef:Wij zitten morgen in de Spa Suite van het MGM. Spannend hoor!
En vertel ? :D
Marloes ligt nu waarschijnlijk op één oor :wink: In het reisverslag van Roland & Marloes staan heel veel foto's:
http://www.rschotanus.com/liveverslag2009.htm
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
Noortje1
Amerikakenner

Bericht door Noortje1 »

Oh leuk om te lezen!
Bedankt!
2008 : rondreis westkust - 2009 : NY \ LA \ LV - 2010 : LA \ LV \ Springdale - 2011 : LA/LV
Noortje1
Amerikakenner

Bericht door Noortje1 »

hallo,

wij verblijven 3 nachten in mgm spa room met de promo van de buffetten.

Nu wil ik graag de eerste nacht van die drie een ander kamer boeken in mgm.
Ik ga hier wss vanavond voor bellen.

Denken jullie dat ik zonder problemen een andere kamer kan boeken voor die nacht? en toch mijn promo behouden ?

reden : ik zie dat de marquee suite dan 209 dollar is ...... !!!!!
2008 : rondreis westkust - 2009 : NY \ LA \ LV - 2010 : LA \ LV \ Springdale - 2011 : LA/LV
Carlala
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Carlala »

Wij hebben afgelopen 2 nachten in MGM geslapen in de spa suite.
Wat een heerlijk bed!!!!!!
En het bad!!
Het was wel druk bij het zwembad maar heel erg goed te doen.
Het buffet was ook errug goed, mjammie gamba's en dan die toetjes........... ik heb ze bijna allemaal geprobeerd, hahahaha :mrgreen:
http://usahawaii2009.web-log.nl/marcencarla/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://marcencarla.web-log.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Noortje1
Amerikakenner

Bericht door Noortje1 »

Hopelijk kan iemand dringen antwoorden want ik sta op het punt naar mgm te bellen.

Ik wil de marquee suite boeken, die kost 209 dollar.

maar ik vul nu in dat we met 4 zijn en de kamer kost nu 279 dollar.

Wat doen? 4 mensen aanmelden? of gewoon die kamer boeken aan 209 dollar en gewoon met 4 erin slapen ???

Hopelijk kan iemand me helpen want ik heb de telefoon al in mijn handen :D
Noortje1
Amerikakenner

Bericht door Noortje1 »

heb wat verder gezocht, ik zal maar gewoon 4 mensen aanmelden :D
is het veiligste.... :lol:

ander probleem : My intinerary geeft ineens een ander bedrag aan dan mijn afgeprinte bevestiging??
Het is niet veel verschil, maar het verschilt toch?

Ik ga toch nog even wachten met bellen tot morgen.

indien iemand zegt van boek gewoon die marquee suite met 2 mensen ( waardoor we 70 dollar besparen ) dan shoot maar :D
Noortje1
Amerikakenner

Bericht door Noortje1 »

wijzigen blijkt dan niet zo simpel te zijn...
Ze zeggen dat je dan de huidige boeking moet annuleren en aparte boeking doen.
Maar ik kan onmogelijk de huidige boeking annuleren, want die promo is super!
Dus zal ik mijn dromen van de Marquee suite voorlopig? even opbergen ....
Arrghh jammer!
Noortje1
Amerikakenner

Bericht door Noortje1 »

RiverCola schreef:
maat schreef: Als ik verder op de pagina naar onder kijk zie ik de spa suite voor 159 en 284, dat is veel meer dan de 30 dollar upgrade. Zie ik iets over het hoofd of ben ik te enthousiast over de aanbieding. Uiteraard heb ik de kamer graag voor 84 + 30 dollar.
Ik boekte een poos geleden deze aanbieding van MGM incl de $30,- upgrade naar een suite, dit kon gewoon via de website. Ik heb deze reservering overigens weer geannuleerd.
Onlangs zag ik dat de aanbieding er weer was, dus ging ik naar de website en zag hetzelfde als jij; de upgrade naar de suite was ver boven de $30,-, maar ook echt heeeeel veel duurder. Ik weet ook niet waarom dat is en ik zou dus zeker even bellen met MGM (en niet wachten tot het moment dat je aan de balie staat).
.
Hoe is dit afgelopen? Ik heb dit nu ook aan de hand.
de eerste twee nachten is netjes plus 30 dollar, de derde nacht is veeeeel meer dan 30 dollar upgrade
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door RiverCola »

Ik hou het bij mijn reservering voor de Mirage maar was nieuwsgierig geraakt. Heb uiteindelijk niets ondernomen. Maar ik vond het wel vreemd van die hele dure upgrade die oorspronkelijk veel goedkoper was.
Reny
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22
Contacteer:

Bericht door Reny »

Sunnygoeswest schreef:Ik heb het al eerder gevraagd hier maar tot op heden geen reactie gehad, dus gooi ik mijn vraag er nog maar even in....

We (2volwassen + 2 meiden, 12 en 14) hebben geboekt 3 nachten in het Mandelay bay. Maar nu begin ik toch te twijfelen of ik niet beter van de promo voor het MGM gebruik kan maken. MGM ligt naar ik begrepen heb centraler, maar is ook weer massaler, maar die buffetten....mjammie...dat klinkt wel aantrekkelijk!!!
Natuurlijk is het MGM met promo een stuk goedkoper dan de Mandelay, maar puur om de kosten zou het geen rede zijn om het Mandelay te annuleren. Wie helpt! Blijven zitten waar we zitten of omboeken?
De promo is nog 3 dagen te boeken......

Sunny
Wij hebben in het MGM gezeten, aanbieding met buffet is inderdaad geweldig.
Mandalay Bay zijn we gaan bekijken, ik vond het prachtig en veel mooier dan MGM maar...........niet gezellig. Het was ontzettend rustig, heel weinig mensen, weinig gokkers dus zoek je "gezelligheid" en tóch een centralere Strip ligging zou ik voor het MGM gaan.
Maar, Mandalay Bay vonden wij veel mooier!!

Reny
Onze verslagen:
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
Veusy
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Veusy »

We zijn gisteren in Las Vegas aangekomen en zit dus ook in MGM Grand. Ik had een Bungalow King Suite gereserveerd met hot tub. We waren vrij laat toegekomen en er bleken nog alleen maar Smoking Suites te zijn. Ik kon een andere non smoking krijgen zonder hot tube, maar dat wilden we niet. Ik had dan voorgesteld om de smoking room te proberen en als het niet te doen was toch te wisselen voor één nacht. Ze zouden ons dan de volgende dag in een non smoking plaatsen.

Maar eens op de kamer, viel het heel goed mee. We roken amper iets dat er in gerookt werd. Enig minpuntje, we hebben geen stripview, maar kijken uit op de luchthaven. Er blijkt toch ook heel wat lawaai te zijn van de weg die er naast loopt.

Hans
Weblog Zuidwesten van 6 tot en met 28 Juni 2009: http://reizen.deveuster.eu
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Carlala schreef:
Het buffet was ook errug goed, mjammie gamba's en dan die toetjes........... ik heb ze bijna allemaal geprobeerd, hahahaha :mrgreen:
Wij hebben hier ook ontbeten, geluncht en gedineerd en we vonden het ook heerlijk!
Er is een aanbieding dat je voor $29,99 de hele dag kunt eten van de buffetten. Dat hebben wij een dag gedaan.
Ook al ontbijt en er en eet je er 's avonds, het geld haal je er wel uit op die manier.

En het is ZO lekker!!!! :P
Veusy
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Veusy »

lelie schreef:En het is ZO lekker!!!! :P
Wij vonden vooral de tomatensoep met ravioli erin heerlijk ;)
Weblog Zuidwesten van 6 tot en met 28 Juni 2009: http://reizen.deveuster.eu
Noortje1
Amerikakenner

Bericht door Noortje1 »

Noortje1 schreef:
My intinerary geeft ineens een ander bedrag aan dan mijn afgeprinte bevestiging??
Het is niet veel verschil, maar het verschilt toch?
Heeft dit nog al iemand gehad?
dimple
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door dimple »

Heb de stoute schoenen aangetrokken.

Heb Encore gereserveerd. Vond een geweldige promotion code op internet en heb nu een Resort Suite King voor gemiddeld 144 dollar per nacht!!!

Daar ben ik blij mee!! Rare was dat ik gister wilde reserveren en ik kon boeken maar er ging iets mis met de p.c. Daarna was alles 'vol' volgens de site.
Net weer geprobeerd en er is wel plaats!!

Binnenkort even bellen voor connecting rooms zodat we de kamers naast elkaar hebben. :dance: :dance:
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

Congrats!
Encore is echt een super hotel!
Twijfel nog steeds... aan de balie van The Wynn wil ik misschien vragen of ik een kamer in Encore kan krijgen...
Volgens mij zijn de kamers in Encore beter maar ik vind 't eigenlijk wel leuk om te zeggen dat ik in The Wynn heb geslapen :wink:
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
MichelH
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door MichelH »

Wij hebben in het MGM Hotel in de Marquee Suite geslapen met zijn vieren, echt helemaal super! Als je naar je kamer gaat is het echt aan het einde van de hal een dubbele deur door, dus dat is op zich al een hele ervaring. De kamer was echt supergroot en zag er heel gezellig uit. Ik voelde me echt een soort celebrity en dit heeft echt bijgedragen aan de hele Las Vegas ervaring.

Wat me wel opviel is dat er momenteel ontzettend veel bouwkranen staan, onder meer voor het nieuw aan te leggen City Center wat supermooi wordt. Vooral het deel vanaf Treasure Island tot aan Circus Circus ligt momenteel helemaal open, dus ik zou aanbevelen om een hotel te nemen wat ligt op het noordelijke deel van de Strip, ook qua uitzicht.
dimple
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door dimple »

1250, ga jij toch lekker naar Encore, maar dat hoeft de rest toch niet te weten? De hotels zien er hetzelfde uit :lol:

Op een 1 of andere manier spreekt Encore me meer aan, qua sfeer en entourage. Maar ik kan het mis hebben.

Nu maar hopen dat ik vanavond geen mot in de tent heb.........ik heb nl alle hotels geboekt terwijl vriendlief dat zó leuk vindt, maar vanwege tijdgebrek hij er gewoon geen tijd voor vrij kon maken.
Hij wilde Las Vegas wel zelf boeken,.........omdat hij van luxe houdt en (mijn moeder en partner) en ik het minder uitmaakt. :lol:

Maar ja, deze aanbieding kon ik niet laten lopen.

MichelH, bedankt voor de tip. Ik geloof dat Las Vegas altijd vol staat met kranen. Ik ben er 3x geweest of zo en sta elke keer weer verbaasd van de hoeveelheid die er gebouwd wordt. De eerste keer was in 2002 en bepaalde stukken 'herken' je gewoon bijna niet meer.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

MichelH schreef: Vooral het deel vanaf Treasure Island tot aan Circus Circus ligt momenteel helemaal open, dus ik zou aanbevelen om een hotel te nemen wat ligt op het noordelijke deel van de Strip, ook qua uitzicht.
Ik neem aan dat je aanbeveelt om een hotel te nemen op het zuidelijke deel van de strip, de noordstrip ligt dus helemaal open, en alle bouwwerken daar liggen inmiddels stil vanwege de crisis, zelfs het Fontainebleau wat later dit jaar open zou gaan en al bijna helemaal klaar is ligt nu stil.
houstonwehaveaproblem
Amerika-expert

Bericht door houstonwehaveaproblem »

Wij zitten op dit moment in het Mandalay Bay Hotel. Wel met uitzicht op de luchthaven (en het zwembad), maar geen last van het lawaai. Is er op dit moment nog iemand van dit forum in Vegas? Wij vertrekken komende vrijdagavond weer en aangezien man hier voor business is en ik voor pleasure, heb ik wel tijd om met een AA'er te gaan lunchen of wat dingen te verkennen.
You can't change the direction of the wind, but you can adjust your sails.
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer