Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Eergister interview. Edit: goedgekeurd!
Re: Eergister interview. Edit: goedgekeurd!
Donut, wat een opluchting na je zorgen over het interview! Congrats!
Ja daar dacht ik meteen aan. Het is natuurlijk gewoon een standaardbrief, maar toch.
Re: Goedgekeurd!!!
1 juli lag de kaart in de busjiejie schreef:Dat is inderdaad een snel antwoord! Gefeliciteerddonut schreef:dien ik nog meer te zeggen! Over 30 dagen heb ik mijn GC in huis! Nu kan ik toch naar Nederland in augustus met mijn dochtertje en haar eindelijk laten zien. Toch nog snel gegaan.
Overigens, wees erop bedacht dat de 30 dagen iets langer kunnen zijn, ze hebben momenteel wat vertraging die kan oplopen tot 8 weken. Mocht je nu willen vliegen en nog geen greencard in je bezit hebben, dan kun je naar het immigratie kantoor gaan met je paspoort en vliegticket dan zetten ze een i551 stempel in je paspoort zodat je terugkomst gegarandeerd is

Gefeliciteerd
Is gelukkig een stuk sneller geweest dan 30 dagen of langer 

- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Hmm, zag dit Topic een beetje laat (tis ook zo druk op het forum these days!) maar bij deze alsnog:
Van Harte Gefeliciteerd!!
Van Harte Gefeliciteerd!!
Laatst gewijzigd door RiverCola op 08 jul 2009, 00:54, 1 keer totaal gewijzigd.
- RiverCola
- Amerika-expert
Iets ging niet helemaal goed, maar de strekking is duidelijk, toch? haha!
Hoe staat het met je NL-plannen?
Probeer [/color] maar eens aan het einde, in plaats van [ color=#BF0000].. zal wat beter werkenRiverCola schreef:Iets ging niet helemaal goed, maar de strekking is duidelijk, toch? haha!

edit: oops.. bovenstaande is het dus niet, net nml even nog eens gekeken, nu terwijl ik een quote maakte.. je hebt geen [/color] voor de [/size] tag staan aan het einde, dat is wat er mist =)
- RiverCola
- Amerika-expert
:doublethumb: Dank je! Nu ziet het er mooi uit!
Van harte gefeliciteerd met je GC
! :beerchug:

"It's Great to be Here. It's Great to be Anywhere." Keith Richards
-
- Amerika-expert
Gefeliciteerd!! Ik herinner me nog als de dag van gister hoe blij ik zelf was met mijn stukje plastic.
Gr., Flipje

Gr., Flipje
nou river die staan er goed voor hoor! 23 juli zit ik in het vliegtuig met kind en 6 sept. vliegen wij weer terug. Mijn hele agenda in NL zit praktisch al vol. Dat wordt lekker druk! Wel gezellig!RiverCola schreef:Iets ging niet helemaal goed, maar de strekking is duidelijk, toch? haha!
Goh, 6 weken? Ben nu best wel jaloers.. ik ga helaas maar twee weken zoals het er nu uitziet, en pas in december 
Ik had eerst drie weken in mei/juni gegaan, naast de twee (eigenlijk eerst drie) weken in december, maar vanwege de zwangerschap van mijn vrouw had ik besloten niet te gaan, ze vond het niet echt leuk om drie weken alleen te moeten zijn tijdens de zwangerschap... sja, vind dat best wel jammer maar het zij zo

Ik had eerst drie weken in mei/juni gegaan, naast de twee (eigenlijk eerst drie) weken in december, maar vanwege de zwangerschap van mijn vrouw had ik besloten niet te gaan, ze vond het niet echt leuk om drie weken alleen te moeten zijn tijdens de zwangerschap... sja, vind dat best wel jammer maar het zij zo

Jie hmmm dat kan ik me best voorstellen van je vrouw, maar ik snap je heel goed. Wanneer was je voor het laatst in NL? Ik ga in december ook weer voor Sinterklaas en Kerstmis en dan gaat ook mijn man mee. Ik heb destijds afgesproken met mijn man dat ik iig 2 x per jaar naar NL toe wil anders zou ik niet met hem trouwen
Je bent toch inmiddels vader hè?

Ik ben voor het laatst in Nederland geweest, toen ik emigreerde, dus op 2 oktober 2008. Het totaal valt dus wel reuze mee, ik zit hier geen jaren zoals anderen haha, maar ja, toch is het wel een beetje jammer.
Ik ben inderdaad vader, en het was indertijd de bedoeling dat ik minimaal een maal per jaar naar Nederland zou gaan rond oktober, mijn dochter is dan namelijk jarig, maar nu blijkt mijn tweede kind ook in oktober geboren te worden (slechts twee weken later, we hadden het beter wat later of vroeger kunnen hebben haha) en dus zat dit er dit jaar niet in. Besloten was toen om in mei/juni te gaan, maar vanwege mijn zwangere vrouw heb ik dat maar afgezegd haha, en inderdaad, ik kan het me ook wel voorstellen. Het is inderdaad best logisch.
Daarnaast bedenk ik me net dat ik in februari ook al naar Nederland had willen gaan vanwege de 60e verjaardag van mijn moeder, maar ik kon toen het land niet uit vanwege mijn greencard proces (je kent het) en dus was dat bezoek verschoven naar mei/juni (inmiddels ook met de aanstaande geboorte in het achterhoofd, dus mei/juni had een dubbele reden).
En weet je, ergens ben ik bang dat ook december niet door zal gaan (m'n vrouw weet nog altijd niet of ze dan vrij is of niet, voornamelijk omdat het onbetaald verlof zal moeten zijn, ze moet al haar dagen al opnemen bij haar zwangerschapsverlof
). Zal net iets voor mij zijn om weer niet te kunnen 
Ik ben inderdaad vader, en het was indertijd de bedoeling dat ik minimaal een maal per jaar naar Nederland zou gaan rond oktober, mijn dochter is dan namelijk jarig, maar nu blijkt mijn tweede kind ook in oktober geboren te worden (slechts twee weken later, we hadden het beter wat later of vroeger kunnen hebben haha) en dus zat dit er dit jaar niet in. Besloten was toen om in mei/juni te gaan, maar vanwege mijn zwangere vrouw heb ik dat maar afgezegd haha, en inderdaad, ik kan het me ook wel voorstellen. Het is inderdaad best logisch.
Daarnaast bedenk ik me net dat ik in februari ook al naar Nederland had willen gaan vanwege de 60e verjaardag van mijn moeder, maar ik kon toen het land niet uit vanwege mijn greencard proces (je kent het) en dus was dat bezoek verschoven naar mei/juni (inmiddels ook met de aanstaande geboorte in het achterhoofd, dus mei/juni had een dubbele reden).
En weet je, ergens ben ik bang dat ook december niet door zal gaan (m'n vrouw weet nog altijd niet of ze dan vrij is of niet, voornamelijk omdat het onbetaald verlof zal moeten zijn, ze moet al haar dagen al opnemen bij haar zwangerschapsverlof

Erg als je idd zo vreselijk hoopt en er op rekent dat je naar NL wilt. Ik wilde naar de bruiloft van mijn zusje in Zuid-Afrika afgelopen februari (en ging er ook van uit dat het zo lukken)..not so! Door de GC idd. Ik was daar echtkapot van omdat echt iedereen vanuit NL zou komen, toch zo'n 31 man, en ik kon niet. Nu kan ik toch eindelijk heen, inmiddels woont mijn zusje weer in NL, heb ik een halfzusje gekregen vorig jaar juli dus die zie ik ook voor het eerst. Mijn broertje, opa, oma etc. zullen mijn dochtertje voor het eerst zien. Een hele hoop leuke dingen dus om naar uit te zien.
Mijn dochtertje is vorig jaar 12 okt. geboren, ook toevallig in okt. Ik help je hopen dat het gaat lukken met je vrouw, maar onbetaald verlof is nogal wat. Ja zw.schapsverlof zou in dit land wel wat beter geregeld mogen worden
Mijn dochtertje is vorig jaar 12 okt. geboren, ook toevallig in okt. Ik help je hopen dat het gaat lukken met je vrouw, maar onbetaald verlof is nogal wat. Ja zw.schapsverlof zou in dit land wel wat beter geregeld mogen worden

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 5348 Weergaves
-
Laatste bericht door Nagini
-
- 5 Reacties