Vanaf vandaag kun je kaartjes kopen om de kroon van het vrijheidsbeeld in New York te beklimmen.
De site liep de hele tijd vast en ook bellen lukte niet.
Maar zojuist is het dan toch gelukt. Wij hebben kaartjes voor maandag 20 juli om 9 uur
:dance: Bedankt voor de tip, had ook al een paar keer gekeken, maar was het weer even vergeten. Heb gelijk besteld: 10 juli 09.00 uur.
Nu maar trappen lopen gaan oefenen denk ik
Ik wil ook kaarten voor de kroon boeken.
Bij Billing information wordt onderaan je email-adres gevraagd, ik neem aan de tickets dan per email worden verstuurd?
Enne jullie gaan om 9.00 uur, willen jullie de drukte voor zijn?
groet Arie
Je krijgt een bevestiging per email. De kaartjes moet je ter plekke ophalen. Je moet dan je paspoort laten zien.
Wij gaan idd zo vroeg om de drukte voor te zijn maar ook omdat het dan misschien niet zo heet is in het beeld.
We zitten toch nog met een jetlag dus het lijkt me niet zo'n probleem om vroeg te gaan .
Om gebruik te maken van het feit dat we toch vroeg wakker zijn zo aan het begin van de vakantie heb ik ook voor 09.00 uur gekozen. Zo kunnen we lekker veel uit de dag halen
Carin je gaat binnenkort al, ontzettend veel plezier.
Wij verblijven 7 dagen in New York en willen veel zien, zullen niet alles kunnen zien, maar ik denk dat we wel een goeie indruk krijgen
Vraagje: je moet de kaartjes ophalen. Is dan de tijd die je hebt gereserveerd de tijd dat je vanaf battery park vertrekt? Of de tijd dat je tour op het eiland begint?
Ik kan dat er niet helemaal uithalen... En waar je moet zijn enzo... (of ben ik erg blond...?)
354 treden, het is hier nu op het localnews, dit zijn het aantal treden dat je op moet.
Je mag ook maar met 10 pers .tegelijk naar binnen.
Wij zijn net in NY geweest en Lady liberty vond ik ook een van de hoogtepunten.
Je moet alleen mooi weer hebben, wij hebben afgelopen week maar 1 dag mooi weer gehad. De rest was "foggy".
Hmmm... stom misschien, maar ik doe het toch maar niet....
Ik lees net dat er al eerder mensen afgevoerd moesten worden vanwege claustrofobie... En nu ben ik nogal claustrofobisch, dus ik ben bang dat het hem niet wordt...
Ik heb net ook twee kaartjes besteld. Als het extreem druk is (Gerbert moest in 2000 meer dan 1 uur wachten voordat hij de kroon mocht beklimmen en vond het toen ook nog erg tegenvallen) doen we het gewoon niet
Heb zojuist ook 2 kaartjes besteld voor 24 Juli , voor de 25 was het helemaal uitverkocht,
Ik heb nu kaartjes voor 9:00 uur ,denk dat dat een mooie tijd is
Vraagje: je moet de kaartjes ophalen. Is dan de tijd die je hebt gereserveerd de tijd dat je vanaf battery park vertrekt? Of de tijd dat je tour op het eiland begint?
Ik kan dat er niet helemaal uithalen... En waar je moet zijn enzo... (of ben ik erg blond...?)
Dan zijn we beiden blond, want dat kan ik ook nergens ontdekken. Heb kaartjes voor 9.00 uur. Is dat de tijd dat ik bij het vrijheidsbeeld moet staan? Of moet ik om 9.00 uur de kaartjes bij het ticketbureau aan de kade hebben opgehaald?
Thanks for de link, zojuist geboekt voor 17-8, 10.00 uur.
Tickets haal ik op bij:
IMPORTANT INFORMATION ABOUT YOUR TICKETS
Pick up on site at the ticket booth on the day of your departure.
Is dat op het eiland zelf?
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.