Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Van LA naar San Diego

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
metjew
Amerika-ontdekker

Van LA naar San Diego

Bericht door metjew »

Hallo
In september zitten we 3 dagen in Los Angeles
Nu zouden we graag een American Football wedstrijd gaan bekijken in San Diego, dit is op een zondag
mijn vraag is nu of het wel makkelijk te doen is om van LA naar SD te gaan (met auto) en terug op een zondag?
of is het dan beter te opteren voor 1 nacht in San Diego zelf om aan de drukte op de weg de ontsnappen?
alvast bedankt!
Cisca
Amerikakenner

Re: Van LA naar San Diego

Bericht door Cisca »

Ik vind het teveel op 1 dag. Trouwens San Diego is ook echt een leuke stad waar veel te doen is. Ik zou persoonlijk 2 nachtjes voor San Diego uitrekken. Balboa park en Old town zijn echt leuk om te bezoeken.
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Zondag is beter dan door de week maar het is natuurlijk zonde om niet in San Diego te blijven. Trouwens zo'n football match duurt soms 2x zo lang als "een "soccer" match.
metjew
Amerika-ontdekker

Bericht door metjew »

bedankt voor de reacties
ja is inderdaad langer maar als nfl fans zal dat wel geen probleem zijn denk k
moesten we passen voor de match worden het dan waarschijnlijk 2 nachtjes SD :)
Mark667
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door Mark667 »

Als je niet door gaat die match, ga dan op advies van cisca af op balboa park en old town zeker de moeite waard!!
Christa12
Amerikafan

Bericht door Christa12 »

Wij zijn afgelopen zondag van LA naar San Diego gereden en het was - heen in ieder geval - goed te doen. Maar ik sluit me aan bij de anderen, je doet San Diego dan echt tekort. Wij zitten hier nu vier dagen en waren het liefst nog een week gebleven!

groetjes
Christa
metjew
Amerika-ontdekker

Bericht door metjew »

San Diego eigenlijk wegens tijdsgebrek eruit gelaten ook omdat k waarschijnlijk volgend jaar opnieuw
rondrit maak en dan zeker 3tal dagen in san diego wil blijven..
dus te doen en niet te doen op en af :) zal dus afhangen van dag zelf, vermoeidheid en de al dan niet blijvende interesse voor de wedstrijd!
bedankt!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer