Een lange avond en dito middag lezen verder (ook op betterbidding en biddingfortravel) *denk ik* dat ik het een beetje snap van priceline. Ik zou mijn gedachten graag hieronder willen zetten in de hoop op jullie bevestiging of verbeteringen.
- ik ga naar PL
via de link op deze site
- ik kies daar voor
name your own price en vul de locatie en data in
- Ik zie vervolgens stap 1 t/m 3 en daarnaast een kaartje met zones
- Ik bedenk welke starlevel ik wil en kijk welke wijken die hebben. dat doe ik door één voor één de wijken in stap 1 aan te klikken
en dan daaronder in stap 2 te zien welke starlevels er oplichten.
- Ik noteer vast welke wijken een
lagere starlevel hebben dan wat ik wil zodat die voor een free rebid gebruikt kunnen worden
+++Nu wordt het wat waziger+++
- Maar dan? ik kijk op Hotwire wat de gewone boekprijzen zijn voor het starlevel dat ik wil.
- Ik kijk op betterbidding en biddingfortravel welk hotel onder welke categorie starlevel valt. (kweetut, lijst niet compleet) en ook daar wat recent is geboden voor een bepaald hotel.
+++ En dan+++ ???
Ik lees hier dat je moet kijken of de zone niet is gewijzigd en het starlevel binnen de zone (op priceline zelf?)
Maar het moeilijkste om te snappen vind ik dan nog om te bepalen (bij benadering) om welke hotels het moet gaan waarop je biedt.
Ik lees hier steeds "dat moet die_en_die wel zijn" afgaand op de amenities, maar het wordt hier een beetje bomen en bos.
Zouden jullie hier eens op willen schieten en, zeker het laatste gedeelte, aanvullen? O ja, nog een vraag: Moet je je vooraf registreren (sign in) bij PL? Ik ben misschien wat bang voor een kater en neem de tip "lees je goed in" dan ook zeker ter harte.
Alvast bedankt