Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Creditcard verplicht?
Creditcard verplicht?
Ik heb een vraagje, we hebben vlucht en hotel geboekt via ebookers, en alles is al betaald.
Ik wil eigenlijk geen creditcard meer aanschaffen omdat ik liever alles cash betaal.
Nu is mijn vraag of het verplicht is om een creditcard aan te schaffen als je wilt inchecken in het hotel?
Ik wil eigenlijk geen creditcard meer aanschaffen omdat ik liever alles cash betaal.
Nu is mijn vraag of het verplicht is om een creditcard aan te schaffen als je wilt inchecken in het hotel?

- Bertorelli
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Re: Creditcard verplicht?
Waarom zou je GEEN creditcard willen?
Het is alleen maar erg handig als je daar wilt betalen.
Je loopt wel de hele dag rond met een knip vol met $$$
Je schaft ook geen creditcard aan.
Een creditcard kost namelijk (meestal) niets.
Alleen voor het gebruik ervan betaal je soms wat kosten.
Ik zou gewoon een creditcard (mastercard of visa) van van de bank aanvragen en eventueel na je vakantie weer afzeggen als je hem hier niet gebruikt.
Have Fun
Bert
Het is alleen maar erg handig als je daar wilt betalen.
Je loopt wel de hele dag rond met een knip vol met $$$
Je schaft ook geen creditcard aan.
Een creditcard kost namelijk (meestal) niets.
Alleen voor het gebruik ervan betaal je soms wat kosten.
Ik zou gewoon een creditcard (mastercard of visa) van van de bank aanvragen en eventueel na je vakantie weer afzeggen als je hem hier niet gebruikt.
Have Fun
Bert
1995 TX/LO/MS/AL/AR
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2011 FL/GE/AL/MS/LO/TN/SC
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2016 NY/VT/NH/ME/MA/RI/CT/NJ/MD/VA/WV/OH/IN/MI
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2011 FL/GE/AL/MS/LO/TN/SC
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2016 NY/VT/NH/ME/MA/RI/CT/NJ/MD/VA/WV/OH/IN/MI
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
Volgens mij heb je hem wel nodig in hotels. Ze gebruiken hem als reservering voor kosten die je achteraf gemaakt blijkt te hebben.
Dus ik zou er zéker een meenemen!
Dus ik zou er zéker een meenemen!
- headhunterke
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Een creditkaart is natuurlijk enorm gemakkelijk hoor...
Ik had tijdens m'n 1e reis naar Amerika ook geen credit card, maar tijdens mijn 2e had ik er eentje omwille van een promotie bij m'n bank.
Toegegeven: het heeft meer voordelen dan gewoon cash betalen hoor, én je hoeft je niet zo'n zorgen te maken als je met aardige sommen geld de straat op moet.
Ik weet niet waar je woont, maar hier in België hoef je niet te betalen (voor bepaalde formules) voor je creditcard.
Op vele sites van hotels kan je bij 'Reservations' (of een dergelijke link) kijken of er een kaart nodig is voor het inchecken.
Op de meeste sites waar ik geweest ben, staat er wel bij dat een kaart verplicht is.
Hetgeen eigenlijk logisch is.
Stel je voor dat je de minibar plundert ofzo... :beerchug:
Ik had tijdens m'n 1e reis naar Amerika ook geen credit card, maar tijdens mijn 2e had ik er eentje omwille van een promotie bij m'n bank.
Toegegeven: het heeft meer voordelen dan gewoon cash betalen hoor, én je hoeft je niet zo'n zorgen te maken als je met aardige sommen geld de straat op moet.
Ik weet niet waar je woont, maar hier in België hoef je niet te betalen (voor bepaalde formules) voor je creditcard.
Op vele sites van hotels kan je bij 'Reservations' (of een dergelijke link) kijken of er een kaart nodig is voor het inchecken.
Op de meeste sites waar ik geweest ben, staat er wel bij dat een kaart verplicht is.
Hetgeen eigenlijk logisch is.
Stel je voor dat je de minibar plundert ofzo... :beerchug:

"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Een creditcard is eigenlijk onmisbaar in Amerika, ik weet niet of je ook een auto gehuurd hebt, maar die krijg je bij mijn weten niet mee zonder creditcard te laten zien, of misschien alleen tegen een hele hoge contante borg, maar dat zou ik zeker vantevoren goed informeren voor het geval je daar staat en geen auto meekrijgt.
Bij de goedkope hotels zal het misschien nog wel lukken om in te checken zonder borg of met een contante borg, maar in de middenklasse en luxe hotels heb je echt een creditcard nodig om in te checken.
En dan het belangrijkste punt, het is zoveel makkelijker om te betalen met creditcard.
Bij de goedkope hotels zal het misschien nog wel lukken om in te checken zonder borg of met een contante borg, maar in de middenklasse en luxe hotels heb je echt een creditcard nodig om in te checken.
En dan het belangrijkste punt, het is zoveel makkelijker om te betalen met creditcard.
-
- Amerikafan
Hoi,
Zelfs een tuttefrut van een paar $ cent kan je er met een creditcard betalen!
Chari
Zelfs een tuttefrut van een paar $ cent kan je er met een creditcard betalen!

Chari
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Een credit card is inderdaad vaak onmisbaar. De meeste credit cards zijn ook inclusief allerlei verzekeringen. Dan kun je bijvoorbeeld al die extra verzekeringen die de autoverhuurder je probeert aan te smeren gewoon weigeren, omdat je via je credit card al verzekerd bent. Wel het contract met de credit card maatschappij goed doornemen!
-
- Amerika-ontdekker
Even een zijdelings vraagje ten aanzien van creditcards. Hoe doen jullie dat met de kredietruimte op de creditcard? Je hebt maar een bepaalde ruimte per maand en met de borg voor de huurauto en de hotels ben je al een aardig eind op weg.
Daarbij komt in mijn geval bijvoorbeeld ook nog eens dat ik USAreisen had gevraagd de huurauto vóór de 15de juni af te schrijven om daarmee mijn ruimte van juli niet extra te belasten. Reactie van USAreisen: "we hebben alles in het werk gesteld om de huur vóór 15 juni te incasseren". Resultaat: geen afschrijving over de maand juni, dus dat wordt dan juli. Bedankt USAreisen....
Daarbij komt in mijn geval bijvoorbeeld ook nog eens dat ik USAreisen had gevraagd de huurauto vóór de 15de juni af te schrijven om daarmee mijn ruimte van juli niet extra te belasten. Reactie van USAreisen: "we hebben alles in het werk gesteld om de huur vóór 15 juni te incasseren". Resultaat: geen afschrijving over de maand juni, dus dat wordt dan juli. Bedankt USAreisen....

http://www.moniquecaris.waarbenjij.nu" onclick="window.open(this.href);return false;
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Je kunt je limiet (tijdelijk) laten verhogen, eventueel een tweede creditcard nemen, of een Amex aanschaffen, die heeft geen limiet.
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Of een bedrag op je rekening storten voordat je gaat. Doe ik altijd bij mijn Visa Card. De kredietruimte is dan een soort noodbuffer.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 42 Reacties
- 10431 Weergaves
-