Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hoe laat sluit Wal Mart?
- Jan - België
- Amerikafan
Hoe laat sluit Wal Mart?
We landen rond 17u30 in LA, dan gaan we onze huurwagen oppikken en we hadden graag nog diezelfde avond naar Wal Mart gegaan om een koelbox te kopen, zodanig dat we de dag erna onze reis 'officieel' kunnen starten.
Heb net even geGoogleMap'd, en de dichtstbijzijnde Wal-Marts zijn:
1) 1340 S Beach Blvd (3.4 miles from LAX)
2) 4101 Crenshaw Blvd (6.2 miles from LAX)
In het ergste geval gaan we toch 's morgens de dag erna, en dan is de logische vraag: hoe laat opent Wal-Mart z'n deuren?
Alvast bedankt!
Heb net even geGoogleMap'd, en de dichtstbijzijnde Wal-Marts zijn:
1) 1340 S Beach Blvd (3.4 miles from LAX)
2) 4101 Crenshaw Blvd (6.2 miles from LAX)
In het ergste geval gaan we toch 's morgens de dag erna, en dan is de logische vraag: hoe laat opent Wal-Mart z'n deuren?
Alvast bedankt!
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Re: Hoe laat sluit Wal Mart?
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Walmart is 24 uur per dag openen maar op 1 dag gesloten en dat is 25 december
Niet elke Walmart...en ook nog even uitkijken welke buurt je gaat bezoeken. Een deel van Crenshaw is niet echt een "prettige" buurt voor de gemiddelde toerist.
-
- Amerika-ontdekker
Ik heb op dit forum verschillende malen een vermelding of vraag over Wal-Mart gezien. Er zijn veel belangrijkere dingen dan goedkoop winkelen! Voor niets gaat de zon op, maar goedkoop winkelen komt met een behoorlijk prijskaartje. Winkel AUB niet bij Wal-Mart maar zoek lokale winkels uit. Bezoek de volgende website om meer over Wal-Mart te leren en waarom je ECHT NIET BIJ WAL_MART wil winkelen wegens:
http://walmartwatch.com/
en ook:
http://www.walmartmovie.com/
Malama pono!
en ook:
Malama pono!
-
- Amerika-ontdekker
Tevens: there's no home for styrofoam
met het milieu in gedachten, koop geen piepschuimen (hoe leuk het woord ook is) koeler, maar zoek een groener alternatief. Bijv een van die opvouwbare, hergebruikbare koelers.
malama pono
met het milieu in gedachten, koop geen piepschuimen (hoe leuk het woord ook is) koeler, maar zoek een groener alternatief. Bijv een van die opvouwbare, hergebruikbare koelers.
malama pono
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Alle supercenters volgens mij wel (met supermarkt)wiepster schreef:Niet elke Walmart...en ook nog even uitkijken welke buurt je gaat bezoeken. Een deel van Crenshaw is niet echt een "prettige" buurt voor de gemiddelde toerist.
Bij ons zijn ze iig altijd open
en wat doe je als er geen lokale winkels zijn want die verdwijnen als een grote Walmart komt en lokale bedrijven drijven ook vaak prijzen omhoog en hebben slechtere garanties. Onze lokale supermarkt keten Brookshire Brothers verdubbelde prijzen toen het hier stikte van Ike vluchtelingen. Ik verklaar Walmart niet heilig maar er zijn erg veel mensen die dankzij Walmart nog voor een leuk bedrag aan spullen kunnen komen en er zijn ook veel mensen in dienst waaronder gehandicapten.ManuIwa schreef:Ik heb op dit forum verschillende malen een vermelding of vraag over Wal-Mart gezien. Er zijn veel belangrijkere dingen dan goedkoop winkelen! Voor niets gaat de zon op, maar goedkoop winkelen komt met een behoorlijk prijskaartje. Winkel AUB niet bij Wal-Mart maar zoek lokale winkels uit. Bezoek de volgende website om meer over Wal-Mart te leren en waarom je ECHT NIET BIJ WAL_MART wil winkelen wegens: http://walmartwatch.com/
en ook:
Malama pono!
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Sorry hoor, ga eens lekker een boom knuffelen.ManuIwa schreef:Ik heb op dit forum verschillende malen een vermelding of vraag over Wal-Mart gezien. Er zijn veel belangrijkere dingen dan goedkoop winkelen! Voor niets gaat de zon op, maar goedkoop winkelen komt met een behoorlijk prijskaartje. Winkel AUB niet bij Wal-Mart maar zoek lokale winkels uit. Bezoek de volgende website om meer over Wal-Mart te leren en waarom je ECHT NIET BIJ WAL_MART wil winkelen wegens: http://walmartwatch.com/
en ook:
Malama pono!
Walmart is een prettige winkel om naartoe te gaan. ga er straks ook weer heen. Al 13 jaar lang zo'n 1 keer per week.
Laat iedereen zijn eigen keuze?
Ik zeg er toch ook niks van dat jij op een eiland midden in de oceaan woont? Alles moet er heen gevlogen of verscheept worden. Weet je hoeveel extra energie dat kost? Als er een niet groen bezig is ben jij het wel.

Vergeet Thanksgiving niet, tot middernacht zijn op die dag ook heel erg veel Walmarts gesloten (althans in mijn staat dan)ned in MO schreef:Walmart is 24 uur per dag openen maar op 1 dag gesloten en dat is 25 december
Dat vind ik eigenlijk wel een leuke.. die moet ik in mijn achterhoofd houden voor wanneer de Sierra Club hier weer bezig isned in MO schreef:Ik zeg er toch ook niks van dat jij op een eiland midden in de oceaan woont? Alles moet er heen gevlogen of verscheept worden. Weet je hoeveel extra energie dat kost?

- Color01
- Amerika-expert
jiejie schreef: Vergeet Thanksgiving niet, tot middernacht zijn op die dag ook heel erg veel Walmarts gesloten (althans in mijn staat dan)
Hier zijn ze gewoon open....en gesloten op 25 December.
Hier ook, wist geneens dat ze met Kerst dicht zatenColor01 schreef:Hier zijn ze gewoon open....en gesloten op 25 December.

- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Heel veel Walmarts sluiten alleen Kerstavond, van 18:00 uur tot 6:00 of 7:00 uur 's ochtends...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Dento schreef:Heel veel Walmarts sluiten alleen Kerstavond, van 18:00 uur tot 6:00 of 7:00 uur 's ochtends...
Dat dacht ik al, voor je gevoel is Walmart altijd open, dus is ook bijna zo

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Altijd weer opmerkelijk hoe fel mensen reageren als iemand even op de plaat voor hun kop klopt.ned in MO schreef: Sorry hoor, ga eens lekker een boom knuffelen.
Walmart is een prettige winkel om naartoe te gaan. ga er straks ook weer heen. Al 13 jaar lang zo'n 1 keer per week.
Laat iedereen zijn eigen keuze?
Ik zeg er toch ook niks van dat jij op een eiland midden in de oceaan woont? Alles moet er heen gevlogen of verscheept worden. Weet je hoeveel extra energie dat kost? Als er een niet groen bezig is ben jij het wel.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
'Niemand zegt aan het eind van zijn leven: Had ik maar wat meer gewerkt.'
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Er is een paar jaar geleden ook een discussie geweest op het forum over de Walmart. Misschien leuk om eens te lezen:
viewtopic.php?f=3&t=16243
Marjon
Marjon
Matrox schreef:Altijd weer opmerkelijk hoe fel mensen reageren als iemand even op de plaat voor hun kop klopt.
Leg uit zou ik zeggen.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Nou, nee, liever niet. Graag on topic blijven hier, het gaat over de sluitingstijden van Walmart, niet over wat voor zaak het is of wie er winkelt. Daar is het topic, wat Marjon aangaf al voor. Daarbij wil ik een ieder op forumregels 3 en 8 wijzen. Discussies zijn leuk, maar respecteer elkaars meningen.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
vana schreef:Er is een paar jaar geleden ook een discussie geweest op het forum over de Walmart. Misschien leuk om eens te lezen:
Marjon
Walmart word natuurlijk het meest in het nieuws gezet omdat ze de grootste zijn, werken iets van 1.5 miljoen mensen en het zou beter kunnen, maar zo zijn de meeste Amerikaanse ketens. Bij Radioshack bijvoorbeeld werden duizenden mensen ontslagen via email. Kijk hoe nu GM en Chrysler omgaan met hun dealers, is gewoon een erg harde maatschappij soms.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Wij hebben heel wat Wal*Marts aangedaan tijdens onze reizen en aangezien we ook vaak boondocken en laat shoppen weten we uit eigen ervaring dat niet alle Wal*Marts 24/7 open zijn, ook de Superstores niet altijd.
1998 - skitrip Breckenridge
1999 - 1ste motorhome trip
2000 - motorhome trip (thema canyons)
2001 - motorhome trip (thema woestijnen)
2002 - skitrip Breckenridge
2003 - motorhome trip
2004 - motorhome trip
2006 -1 jaar door Amerika met eigen Bounder
1999 - 1ste motorhome trip
2000 - motorhome trip (thema canyons)
2001 - motorhome trip (thema woestijnen)
2002 - skitrip Breckenridge
2003 - motorhome trip
2004 - motorhome trip
2006 -1 jaar door Amerika met eigen Bounder
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1245 Weergaves