Dat geldt ook voor mij, al gun ik het natuurlijk iedereen voor wie het DE droom is om naar Amerika te verhuizen. Ook van mij van harte gefeliciteerd! Geweldig dat jullie dankzij de loterij nu ook samen kunnen zijn.DC2010 schreef:Vooral degenen waarmee ik me het meest kan identificeren...de mensen die gescheiden leven van hun grote liefde.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
DV-2010: slow-chat
- Bandido
- Amerika-expert
Re: DV-2010: slow-chat
"Keep Georgia On Your Mind"
WOW snel zeg!
Fijn dat alles onderweg is. Ik was zo blij dat het nu echt gaat gebeuren dat ik nog niet op de formulieren durf te schrijven hahaha
Morgen heb ik meer tijd en ga ik alles verzamelen en die foto's regelen.
Als je tips hebt of verwarrende zaken tegen kwam dan hoor ik het graag!

Fijn dat alles onderweg is. Ik was zo blij dat het nu echt gaat gebeuren dat ik nog niet op de formulieren durf te schrijven hahaha
Morgen heb ik meer tijd en ga ik alles verzamelen en die foto's regelen.
Als je tips hebt of verwarrende zaken tegen kwam dan hoor ik het graag!

-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Maak een copietje van de formulieren, vul die in, en schrijf het nadien over.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
PDF downloaden, invullen , printen.
.
Laatst gewijzigd door DC2010 op 08 mei 2010, 03:30, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Amerika-ontdekker
DC2010 Gefeliciteerd met het fantastische nieuws :dance:. Je bent echt een geluksvogel; de gelukkigen zijn schaars te vinden op dit forum. Meer wannabees, en ik ben ook er ook zo een
Nou, mijn zusje (ook een Amerika-fan) kwam met het nieuws dat ze gaat emigreren naar... Zweden
. Tja, heel wat anders. Ik wacht nog steeds op het goede nieuws van de niet-Kentucky Fried Chicken, maar ik denk dat de kans wel heel erg klein is. Ik was er al voor gewaarschuwd. Ik dacht: Eerst zien, dan geloven. Nou, inmiddels geloof ik het wel
21 keer naar Amerika. Phoe, dat is veel hoor. Ik heb de oude paspoorten niet meer, en ook geen oude boardingpasjes. Ik moet het uit mijn hoofd doen (5x VS). Maar ja, tijd zat om het te achterhalen, want ik heb nog niks gewonnen.
Nou, de negativiteit straalt weer van dit berichtje. Is er iemand nog wel positief???

Nou, mijn zusje (ook een Amerika-fan) kwam met het nieuws dat ze gaat emigreren naar... Zweden

21 keer naar Amerika. Phoe, dat is veel hoor. Ik heb de oude paspoorten niet meer, en ook geen oude boardingpasjes. Ik moet het uit mijn hoofd doen (5x VS). Maar ja, tijd zat om het te achterhalen, want ik heb nog niks gewonnen.
Nou, de negativiteit straalt weer van dit berichtje. Is er iemand nog wel positief???
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Neen, niks positiefs te melden hier. Zal het morgen nog een laatste kans geven, en dan denk ik dat we de deur stilletjesaan mogen dicht doen, en weer gaan aftellen naar eind dit jaar.
Zweden... is geen Amerika, maar 't zal een pak gemakkelijker zijn om daar naartoe te trekken. Iemand waar ik via werk wel eens contact mee heb trekt volgend jaar ook naar Scandinavie. Ik vergeet potverdorie altijd welk land ook al weer, maar ik dacht ook dat het Zweden was. Zij zit met haar kinderen al 2 jaar op Zweedse (?) les. Ik geloof dat ze 4 kinderen meeneemt, ergens tussen de lagere school-leeftijd en de 16 jaar!
Ach, het is maar waar je een goed gevoel bij hebt. En als dat Zweden is, waarom niet dan? Zal je pakken minder wacht-stress bezorgen! (volgens mij heb jij gewoon een heel slimme zus
)

Zweden... is geen Amerika, maar 't zal een pak gemakkelijker zijn om daar naartoe te trekken. Iemand waar ik via werk wel eens contact mee heb trekt volgend jaar ook naar Scandinavie. Ik vergeet potverdorie altijd welk land ook al weer, maar ik dacht ook dat het Zweden was. Zij zit met haar kinderen al 2 jaar op Zweedse (?) les. Ik geloof dat ze 4 kinderen meeneemt, ergens tussen de lagere school-leeftijd en de 16 jaar!
Ach, het is maar waar je een goed gevoel bij hebt. En als dat Zweden is, waarom niet dan? Zal je pakken minder wacht-stress bezorgen! (volgens mij heb jij gewoon een heel slimme zus

Elke
-
- Amerika-ontdekker
ik laat de deur nog even op een kiertje tot na 1 juli. ik ga morgen twee weken op vakantie naar zuid-frankrijk :dance: en ben de 30e weer terug. en daarna nog even op de niet-kfc website kijken of ik nog een klein kansje heb
mijn zusje heeft een man, en die heeft een neef, die in een de vs woont. ze hebben het geprobeerd om op die manier de vs binnen te komen, maar de advocaat van die neef gaf hun een hele kleine kans. dus,
misschien een slimme zet om naar zweden te gaan, maar het is geen amerika. die lange winters, en korte dagen lijken me ook niks. de zon gaat al voor vier uur onder
nou, over een dagje lekker vakantie vieren, toch iets positiefs
we hebben ook plannen om ons huis te verkopen, en ergens anders een huis te kopen. we hebben al wat huizen berzocht, en een op het oog, en makelaars over de vloer gehad. na de vakantie maar de knoop doorhakken, als we geen goed bericht van de niet-kfc ontvangen. je moet je toekomstplannen niet laten beinvloeden door de loterij, heb ik nu (pas) door 

mijn zusje heeft een man, en die heeft een neef, die in een de vs woont. ze hebben het geprobeerd om op die manier de vs binnen te komen, maar de advocaat van die neef gaf hun een hele kleine kans. dus,
misschien een slimme zet om naar zweden te gaan, maar het is geen amerika. die lange winters, en korte dagen lijken me ook niks. de zon gaat al voor vier uur onder

nou, over een dagje lekker vakantie vieren, toch iets positiefs

Het valt mij nu pas op hoeveel post ik ontvang in grote, witte enveloppen.....
Maar goed, ik blijf zeer zeker hoop houden totdat de uitslagen online staan. En mocht het anders zijn dan heb ik alvast mijn ticker maar aangepast.

Maar goed, ik blijf zeer zeker hoop houden totdat de uitslagen online staan. En mocht het anders zijn dan heb ik alvast mijn ticker maar aangepast.

Is mijn PC stuk ?
Is de site stuk ?
Al 5 dagen geen enkel bericht in dit topic...
Heeft iedereen de hoop opgegeven ?
Ach meiden....het komt allemaal goed....maak jullie geen zorgen ! Alles heeft een reden
Is de site stuk ?
Al 5 dagen geen enkel bericht in dit topic...

Heeft iedereen de hoop opgegeven ?

Ach meiden....het komt allemaal goed....maak jullie geen zorgen ! Alles heeft een reden

http://www.bloggen.be/whisperer" onclick="window.open(this.href);return false; How these rescuehorses changed my life...
-
- Amerika-expert
Ik had goede hoop na twee weken vakantie.
Veel witte enveloppen bij thuiskomst, maar nou net niet die ene....
Veel witte enveloppen bij thuiskomst, maar nou net niet die ene....
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik verwacht hier ook geen wonderen meer...
Elke
- Marcel87
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik heb de hoop ook al laten varen.
Het is me niet gegund
Het is me niet gegund

Nog maar 10 nachtjes slapen! America, here I come!!!
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Heb je een reis geboekt? 

Elke
- coukie
- Amerikafan
- Partner van: Erwin
Toen ik daarjuist de post ging controleren..................een grote witte enveloppe,
Ik dacht bijmezelf zou het dan toch nog ?...
Maar nee, was voor mn buurman snik.
Uiteindelijk hebben we hier ook de hoop opgegeven
Nu maar opnieuw aftellen naar de volgende inschrijving
Ik dacht bijmezelf zou het dan toch nog ?...
Maar nee, was voor mn buurman snik.
Uiteindelijk hebben we hier ook de hoop opgegeven

Nu maar opnieuw aftellen naar de volgende inschrijving

Received Green Card Jan 2014
Became US citizen Nov 2019
# finally home!
Became US citizen Nov 2019
# finally home!
Een beetje meer optimisme graag. De poorten voor 50.000 loten staan op 1 juli open. Geen envelop is nog geen deelname. Nog acht dagen en geloof me er gaat iets moois gebeuren! Sooner than you can imagine...
Zyhn
Zyhn
- Marcel87
- Amerikakenner
Nog 8 dagen....
- Baia
- Amerikakenner
- Locatie: Pendel tussen Riemst (Bel) - Antwerpen (Bel) - Oss (Ned)
- Contacteer:
yeah right, zie mijn signature 

- Marcel87
- Amerikakenner

Het doet me echt pijn dat zo weinig mensen hier een brief hebben gekregen.
Elke , Baia , E95th, Zyhan , en nog een paar mensen, ik heb het jullie zo gegund.
Eigenlijk is het gewoon niet eerlijk. Mensen die gewoon voor de "lol" meedoen , en eigenlijk niet beseffen waar ze aan beginnen die winnen, ( ik bedoel niet LWK of DC2010 , dus voel je niet gelijk aangevallen ) die krijgen wel een brief.... Terwijl wij echt serieus zijn met onze plannen en dromen.
En weet je wat het gekke is , ondanks dat ik het mezelf eigenlijk best wel gun , zijn er leden die ik het veel meer gun dan mijzelf! ( DC2010 , jij hebt die greencard echt VERDIEND!!! , 10 jaar lang geduld , ik doe het je niet na ).
Ik heb de moed opgegeven voor mezelf , en ja , ik ben er best wel kapot en depresief van.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht