Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Boodschappenlijst 1ste stop supermarkt met camper.

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Boodschappenlijst 1ste stop supermarkt met camper

Bericht door nieuwenoord »

Het topic ging over boodschappen in de camper :wink:
es141
Amerika-ontdekker

Bericht door es141 »

nieuwenoord schreef:Het topic ging over boodschappen in de camper :wink:

8) Je hebt helemaal gelijk... :mrgreen: dacht even aan de walmart hier alias ah etc. :dance: De boodschappen vóór de camper.

mvg,
es
pushirubiano
Amerikakenner

Bericht door pushirubiano »

:?: :?:
Groetjes, Ilona

Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

es141 schreef:
nieuwenoord schreef:Het topic ging over boodschappen in de camper :wink:

8) Je hebt helemaal gelijk... :mrgreen: dacht even aan de walmart hier alias ah etc. :dance: De boodschappen vóór de camper.

mvg,
es
Nee, we bedoelen ook het eten e.d. hoor, maar ik bedoelde meer camper vs. tentje :-)
Isis
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Isis »

Leuk al die lijsten. Ik had er zelf al een gemaakt, die lijkt er wel op maar ik zie wel wat leuke ideeën. DUs die ga ik even naast elkaar leggen.
Wat ik mis op de lijstjes is verse groenten fruit... tja we zijn in USA. Of ik heb verkeerd gekeken. Ik koop straks wel een bak met bananen in (Kalium en snelle energie bij wandeling), appels komkommer, tomaten etc. Denk nou niet dat ik elke dag bloemkool met vlees, aardappelen en een sausje maak... :scratch:
Het wordt een pastaatje hier en pizza daar... rijst met spul. Maar ik heb ook wel behoefte aan iets dat gezond lijkt.

Ontbijt: Brood/broodjes Kaas (mee) Honing Jam Pindakaas Boter
Drinken: Sap Cola Water Siroop Melk
Kruiden Zout Peper Bouillonblokje/ soort aromat, BBQ kruiden
Olie Mayonaise Ketchup Sausjes
Salade/Groentes Sladressing Sla Komkommer Prei Knoflook Tomaat Uitjes
Tomaat uit blik Groente blik/diepvries
Rijst
Vlees en vis Blik boterhamworst Cornedbeef Blik ham
Vlees of vis 3 dagen
Koffie en thee Suiker Koek M&M Snoep
Chips
Tussendoor Hotdog spul Soep Pizza
Toetje

Verzorging: deo shampoo+cremspoeling doucheolie
Granen Cereals Spaghetti etc
Huishouding Föhn (?) Toiletpapier Keukenrol Handzeep Wasmiddel Afwasmiddel Schuur Afwasborstel/spons Natte doekjes (vloer) Aluminium bakjes Lucifers Kooltjes Chemicaliën
Mesje (mee)
Stoeltjes 2x
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Annie »

Denk dat er echt wel verse groentes en fruit worden gekocht , als je met een camper reist, maar bloemkool gaat me weer net te ver, om dat ook in mijn vakantie te eten.
Vers kopen wij meestal gemengde sla en asperges en de rest komt heerlijk uit blik.
Fruit wat er te koop is in dat seizoen verder appels, banaan, soms meloen.
En de appelsauce met cinnemon is zooooooooooooo lekker.
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

Wij eten altijd veel sla in de camper, makkelijk te maken maar we Barbecuen ook veel dan eet je dat toch meestal....
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
pushirubiano
Amerikakenner

hmm.. genoeg vers fruit en groenten te vinden in de Wal Mart supermarkt afdeling (of welke supermarkt dan ook). Wij kopen gewoon wat er te koop (in seizoen) is op dat moment.
Bloemkool komt er THUIS niet eens in, laat staan op vakantie :lol: :lol: !
Groetjes, Ilona

Inge
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door Inge »

Vond het vooral jammer dat Amerika (nog) niet zo thuis is in het versgemak (m.u.v. sla en een enkele keer worteltjes).
Dan merk je toch hoe gemakkelijk je hier af en toe al schoongemaakte groenten en aardappeltjes koopt.
Annie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Annie »

Misschien dat ik van een andere generatie ben, maar ook hier koop ik geen voor schoongemakte en gesneden groente.
In Amerika wel de gesneden sla, het is aan te raden om die wel helemaal op te maken in 1 keer.
Onze ervaring is dat hij dagen lang goed blijft totdat de zak een keer open is geweest, dan is het zo bruin en vies.
Isis
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Isis »

Ik koop ook gewoon groente en maak ze thuis schoon. Alleen soms soepgroente wel voorgesneden.
Maar ze hebben wel van die salade buffetten toch? Ik kan me dat van 1990 herinneren. Dat we een bakje vulden met rauwkost en ook fruit (aardbeien, mango ...). En ik eet ook echt geen bloemkool hoor... Was grapje :wink:
voor de vitaminen moet ik crea zijn zoonlief lust echt geen rauwkost en ook geen sla.
De applesauce houden we in de gaten, lijkt me wel wat.

Zit er trouwens nu meestal een oven of juist een magnetron in de campers (wij huren moturis)? Ik heb eerlijk gezegd liever een oven. Maar als niet anders is dan een magnetron.
Annie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Annie »

Volgens mij oven en magnetron, kan je wel lezen in de omschrijving van de camper die je gehuurt hebben.

Saladebars zie je nog wel, alleen we nemen er nooit van, vind ze veel te duur, ook zo met de bakken gemengd fruit.
Maar met druiven,meloen, banaan en aardbeien kom je ook een heel eind aan je vitamientjes.
Isis
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Isis »

Er staat wel oven en magnetron op het lijstje.. maar dat is dus én én? Ik dacht dat zal wel één van twee zijn. Mooi

Ja salade bars zullen duur zijn. Gewoon een meloen helemaal is ook goed. Zoonlief is voor wat betreft vitaminen echt lastig. Alleen bananen, ananas en zoete meloen verder eet ie niks aan fruit. Erg lastig hoor ik ben een echt fruit mens zeker in de zomer. Hij moet ook soms iets proeven van mij... drama's! :director: Maar goed hij ziet er nog steeds gezond uit.
pushirubiano
Amerikakenner

En ik eet ook echt geen bloemkool hoor... Was grapje
PHEW! Gelukkig... ik begon mij al zorgen te maken! :wink:
Groetjes, Ilona

Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

Misschien dat ik van een andere generatie ben, maar ook hier koop ik geen voor schoongemakte en gesneden groente.
Oei Annie: tja dan ben ik dus van die andere :lol: of ik ben gewoon lui :oops:

genoeg te koop daar!!
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

O ja nu jullie het toch over boodschappen hebben;

ik heb me daar de k..gezocht naar gewone deo uit een spuitbus, dus geen roller. Dat is nl wel zo handig voor mijn "short private vacations in the Tropics" ( uitdrukking daar op een bordje voor opvliegers :lol: ), of "wetties" oid.

trouwens ze zijn daar helemaal niet zo van de "gemakkelijke" doekjes heb ik het idee. Vorig jaar ook niet voor in de camper om even te poetsen bv.

Ik ben gewoon dus lui blijkt nu wel toch :oops:
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Er zijn diverse merken met deo spuitbussen, maar meestal zijn die wel van het formaat haarlakspuitbus (i.p.v. formaat Fa deo bijvoorbeeld). Ik geloof dat Arrid en Degree damesdeo's in spuitbussen hebben (veelal bij Walmart te vinden).
Afbeelding

Wat schoonmaakdoekjes betreft: die zijn er in overvloed, hoor! Lysol en Clorox zijn bijvoorbeeld twee merken die verschillende soorten hebben:

Afbeelding Afbeelding
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Annie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Annie »

Van die natte schoonmaakdoekjes hebben ze wel en niet alleen met lysol of chloor, zitten in een koker.
Ik ben ook zo'n luie schoonmaakster. :D

Deo zijn er bijna niet te vinden in een spuitbus, heb er ooit eentje gevonden, weet niet meer hoe het hete, was trouwens een redelijk normaal formaat, rook wel erg naar bloemetjes
Ik heb een powderstick van Dove gekocht en ik vind hem nog goed ook, moet ik bij mijn deo thuis nog weleens bijspuiten in de loop van de dag, met deze bleef ik heel de dag okselfris.
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Ik neem mijn deo's zelfs mee uit Amerika. Ik kies dan altijd voor een geldeo, die is inderdaad echt 24 uur hartstikke okselfris!

En ik koop altijd van die Lysoldoekjes voor in de camper, een rol voor de keuken en een rol voor het toilet. Daarnaast gaan zo'n Swifferstok altijd onderin en meestal red ik het prima met één bak van die natte Swifferdoeken om te dweilen.
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

Wel: die schoonmaakdoekjes daar heb ik dit keer niet goed naar gekeken (hotels :oops: ) vorig jaar in het hoge noorden hebben we echt moeten speuren. Nu zijn wij ook echt slecht in winkels zoeken, ook van de gemakkelijke; als we een zien, dan er heen. Zonde van onze tijd vinden we eigenlijk.
En dat er in Walmarten en zo dus wel verschil zal zitten geloof ik meteen, de ene AH is hier ook de andere niet. Die in Tuscon was kennelijk niet zo goed gesorteerd en die in Taos helemaal niet, daar zijn we een kwartier later in een andere gedoken.

Wat betreft die andere doekjes bedoel ik Wetties enzo, voor mijn opvliegers; en wat betreft die deo idem ; ik heb op dit ogenblik graag een spuitbus, dan kan ik ook nog ergens anders spuiten dan onder mijn oksels :roll:
Het rare was dat voor Peet er genoeg te vinden was. En echt we hebben goed gekeken.

Maar goed volgend jaar hoop ik toch eens van die opvliegers verlost te zijn en zo niet; dan maar weer eentje gewoon mee!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer