Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Continental

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
hroolvink
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 30

Continental

Bericht door hroolvink »

Op het forum staat al een bericht over welke luchtvaartmaatschappijen men prefereert. Echter Continental wordt bijna niet genoemd.
Graag uw mening want komende zomer vlieg ik met Continental.
boeffie
Amerikakenner

Bericht door boeffie »

Kijk eens op http://www.turbulentie.nl/ .

groeten
Hydrotherion
Amerikafan

Bericht door Hydrotherion »

Een zeer goede luchtvaarmaatschappij! Althans de NY vlucht vanuit Brussel. Ze zijn wel iets duurder dan Delta of SN(De nieuwe sabena) maar naar mijn gevoel krijg je ook meer beenruimte.Op de NY vlucht is het ook zo dat in hun grootste vliegtuig er drie zetels in het midden staan i.p.v van de standaard vijf zetels wat ook bijdraagt aan de ruimte. Ook hebben ze een persoonlijke televisiescherm met films en televisieseries waarmee ik toch vier uur van mijn vlucht mee niet heb verveeld!(Kan niet slapen op een vliegtuig! :cry: )
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer