Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Uitleg & Vragen over Priceline/Hotwire

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
jodokus
Amerika-ontdekker

Re: Uitleg & Vragen over Priceline/Hotwire

Bericht door jodokus »

zwaffel schreef:Ik heb via hotwire the wynn in Las Vegas geboekt voor EUR. 108 per nacht.
Volgens mij een goede deal!
Als jij er blij mee bent is het goed! Kijk wel altijd op de website van het hotel zelf voor de meest aktuele prijzen bij jouw data.
Ik had gisteren het Trump 5* voor $69
Ik weet niet of je nog meer wilt/moet boeken?
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

jokaluma schreef:gewoon zo invullen,ja. Wat kan er misgaan ? De keuze is hierdoor toch beperkt .Ik heb eens gekeken voor jouw keuze, er komen dan 4 hotels naar voren.wat me opvalt 3 hotels incl ontbijt.......Heb trouwens geen idee waar Sault Sainte Marie ligt.
suc 6 ermee.
laat je nog weten wat het geworden is?
Sault Sainte Marie ligt helemaal in het noorden van Michigan tegen de Canadese grens aan. Uiteindelijk hebben we toch direct geboekt in St. Ignace (iets zuidelijker, dan Sault Ste Marie), omdat het specifieke hotel, waar we wilden logeren, niet naar voren kwam in Hotwire. Voor de terugweg naar huis zullen we weer een hotel nodig hebben en het zal niet uitmaken, welke dat is, dus dan ben ik van plan het weer te gebruiken. Bedankt voor de hulp!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
zwaffel
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door zwaffel »

jodokus schreef:
zwaffel schreef:Ik heb via hotwire the wynn in Las Vegas geboekt voor EUR. 108 per nacht.
Volgens mij een goede deal!
Als jij er blij mee bent is het goed! Kijk wel altijd op de website van het hotel zelf voor de meest aktuele prijzen bij jouw data.
Ik had gisteren het Trump 5* voor $69
Ik weet niet of je nog meer wilt/moet boeken?
Ja, Vegas is het begin van onze trip. We willen nog stays in:
Sequoia NP
Yosemite NP
San Francisco
Los Angeles
San Diego

En daar tussenin weten we nog niet precies de stops.
kiamzo
Amerikakenner

Bericht door kiamzo »

Hallo wij zijn juist terug van vakantie, en kan maar een woord vinden voor priceline en dat is doen!!!!!
rhaf
Amerikafan

Bericht door rhaf »

Wellicht is het verstandig bij Priceline te melden dat als je de optie kiest waarbij je kunt bieden voor een kamer, dat Priceline alleen bevestigd dat de kamer geschikt is voor twee volwassenen :!: :!:
Dus als je met kinderen reist, dan kan het zijn dat zij een andere kamer moeten hebben of op de grond moeten willen slapen. :(

"When you Name Your Own Price® you agree to stay in a room that could
have 1 double bed, 1 king bed, 2 double beds, 2 twin beds or some other
combination. Requests for specific room types (connecting rooms, smoking
rooms) or room location (high floor, with a view, away from elevator)
should be made directly with the hotel after your reservation is
confirmed. All special requests are filled based on availability and may
result in an extra charge payable directly to the hotel."

VrGr
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

Hallo Rhaf, goed dat je hier nog even op attendeert (kan nooit kwaad) maar :D ........ dit staat ook te lezen op de 1e blz van dit topic.
Diversen:

--PL garandeert alleen een hotelkamer op basis van een bezetting van 2 personen( het hotel zelf bepaalt of er 1 bed of 2 bedden staan). Reis je met meer personen dan wordt geadviseerd zelf contact met hotel op te nemen en te vragen of je een kamer met 2 bedden (queens/doubles) kunt krijgen, het hotel is niet verplicht te hieraan tegemoet te komen en/of een bijbetaling is mogelijk.
Heb je trouwens zelf een negatieve ervaring mee omdat je dit nog even benadrukt?
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

ik kan me voorstellen dat je niet alle pagina's kunt lezen,maar dit staat ook duidelijk op de eerste pagina vermeld.Wij reisden het vorig jaar met 2 kinderen en hebben overal 2 queen-bedden gekregen.We hebben wel de gewonnen hotels van te voren gemaild met de vraag voor 2 queen-bedden.
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
rhaf
Amerikafan

Bericht door rhaf »

Hi folks,

Moet bekennen dat ik gezien het tijdstip niet alle 27 pagina's heb gelezen... :?

Maar daar het op pagina 1 staat kan het toch geen kwaad het nogmaals te vertellen, toch? :wink:

Wij hebben geen negatieve ervaringen gehad, maar wilde net een Priceline aanbod accepteren toen we het lazen. Nu reizen wij met 2 kinderen en je zult de pech hebben een kamer te krijgen met 1 dubbel bed en dan....? Daar ik niet alle 27pag gelezen heb weet ik dus niet of er dan een mogelijkheid bestaat om tegen hetzelfde bedrag een extra kamer te nemen, of om in het ernstigste geval de kamer te kunnen "afwijzen" en een refund te krijgen?

Iemand wat dat betreft een idee of ervaring?

Het is wel zonde gezien de mogelijke kortingen.... :(

VrGr,
Mark
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Heb je Hotwire al geprobeerd? Daar krijg je ook hele mooie kortingen en kun je het aantal personen per kamer aangeven.
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
mickey02
Amerika-ontdekker

Bericht door mickey02 »

Hallo allemaal,

Wij wilden in springdale bij Zion boeken in september.
Nu hebben we dit verkeerd gedaan en kregen springdale in Arkansas toegewezen.
Weet iemand of we hier nog wat aan kunnen doen. Op de website staat dat niks mogelijk is maar hopelijk weet iemand nog een manier om om te boeken want dit is zonde van ons geld!

Alvast bedankt voor de reactie!

Groetjes Marieke
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

Oei ,dat is jammer dat je dat tijdens het bieden niet gezien hebt.Ik zou meteen een a-mail sturen met je vergissing.Niet geschoten is altijd mis.Er is hier ook al eens een datum fout voorbij gekomen waar positief op gereageerd heeft.Ik meen ook al eens gelezen te hebben dat een annulering 25 $ kostte.Wellicht weten anderen meer? Maar in ieder geval zo snel mogelijk mailen !!
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
mickey02
Amerika-ontdekker

Bericht door mickey02 »

We hebben gemailt en krijgen de helft terug gestort op de creditcard.
Een ander gedeelte mogen we besteden aan een nieuwe boeking in Springdale!
Ik ben helemaal blij dat het zo is afgelopen!

Groetjes Marieke
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Nou Marieke, dat is snel geregeld. Bij ons heeft het met de datum veranderen een paar weken geduurd maar is het uiteindelijk ook gelukt. Fijn hoor!
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
jackryan
Amerika-ontdekker

Bericht door jackryan »

Priceline is idd soms erg verslavend, maar soms ook frustrerend. Ik probeer nu al tijden een hotel te krijgen voor Santa Barbara/Pismo Beach en Monterey.
Volgens Betterbidding.com is Santa Barbara bijna onmogelijk. Daarvoor was ik al uitgeweken naar Pismo Beach. Maar tot nu toe zonder resultaat.
Monterey zitten wel betaalbare hotels, maar volgens mij zit alles vol rond 16/17 aug. Ik dacht dat het door de crisis niet zo hard liep met de hotels...
Sorry, moest even mijn frustratie kwijt :)
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

Kijk even op Hotwire naar de mogelijkheden.
De experts zeggen dat je op Priceline meestal 30% minder betaald dan met Hotwire.
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

jackryan schreef:Priceline is idd soms erg verslavend, maar soms ook frustrerend. Ik probeer nu al tijden een hotel te krijgen voor Santa Barbara/Pismo Beach en Monterey.
Sorry, moest even mijn frustratie kwijt :)
Laat dat nou precies de twee gebieden zijn waar wij (wel 2 jaar geleden; juli/aug 2007) met priceline geen hotel hebben kunnen krijgen via priceline, terwijl dat in veel andere gebieden wel lukte (maar ook in Page bijvoorbeeld niet). Is inderdaad frustrerend, maar laat je niet gek maken :wink: ! Zoals 1250 aangeeft, kijk eens via hotwire of er volgens hen wel mogelijkheden zijn in die plaatsen/gebieden in de sterrenklasse waar je op biedt. Dat kan je een idee geven (maar wil ook weer niet altijd wat zeggen).
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Nikkie1974
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Nikkie1974 »

jackryan schreef:Ik probeer nu al tijden een hotel te krijgen voor Santa Barbara/Pismo Beach en Monterey.
Volgens Betterbidding.com is Santa Barbara bijna onmogelijk. Daarvoor was ik al uitgeweken naar Pismo Beach. Maar tot nu toe zonder resultaat.
Ik ben ook maanden bezig geweest en heb uiteindelijk via Hotwire een Best Western hotel in Arroyo Grande (vlakbij Pismo) gekregen voor USD 59 en via Priceline heb ik het Portola Hotel & Spa gewonnen in Monterey voor USD 96. Het duurde even, maar het is uiteindelijk toch gelukt.
Succes!
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

@Corry had er volgens ook al heel veel moeite mee...
Hanny65
Amerikafan

Bericht door Hanny65 »

hallo,

ik wil nog een hotel in LAX boeken voor volgende week via hotwire of priceline.
wij zijn met 4 personen mijn man en ik en de kids 16 en net 18.
nu is het volgende het geval ik zit een beetje te stoeien met hotwire, je moet dan de leeftijden van de kids invullen
onze dochter van 18 valt dan onder de volwassenen dus ik krijg een prijs van 3 volwassenen en 1 kind, dat is wel $15 duurder want als ik 2 volwassenen en kids 2 invoer is het een stuk goedkoper.

nu is mijn vraag zal ik het erop wagen en gewoon 2 adults en 2 kids invoeren???
iemand hiet ervaring mee?

Hanny
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

Ik zou 't erop wagen... mij is nog nooit in een hotel om de paspoorten van de kinderen gevraagd.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer