Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vitaminensupplement vervoeren in koffer (of handbagage)?
Vitaminensupplement vervoeren in koffer (of handbagage)?
Wie heeft er ervaring met het vervoeren van vitaminen naar Amerika.
Mijn gezin (4 personen )gebruiken multi vitaminen(+ junior),vitamine C en visoliecapsules die wij graag mee willen nemen.
Nu komt bij mij de vraag boven hoe ik deze mee ga nemen naar Amerika zonder dat dit problemen op zal gaan leveren.
Het gaat namelijk om tamelijk grote verpakkingen, dus mijn gedachte was de tabletten te tellen(voor 4 weken) en zo in 1 verpakking mee te nemen, ipv de 4 grote die we nu gebruiken. Nu zit er op elke verpakking een omschrijving, maar geen losse bijsluiter!
Mijn vraag is dus of iemand ervaring heeft met de douane en of ze moeilijk kunnen gaan doen dat ik geen beschrijving van de produkten bij me heb? Het is namelijk een duur grapje als ze deze voor mij in de prullenbak deponeren.
Graag jullie ideetjes en of ervaringen.
bedankt, groetjes Rero
Mijn gezin (4 personen )gebruiken multi vitaminen(+ junior),vitamine C en visoliecapsules die wij graag mee willen nemen.
Nu komt bij mij de vraag boven hoe ik deze mee ga nemen naar Amerika zonder dat dit problemen op zal gaan leveren.
Het gaat namelijk om tamelijk grote verpakkingen, dus mijn gedachte was de tabletten te tellen(voor 4 weken) en zo in 1 verpakking mee te nemen, ipv de 4 grote die we nu gebruiken. Nu zit er op elke verpakking een omschrijving, maar geen losse bijsluiter!
Mijn vraag is dus of iemand ervaring heeft met de douane en of ze moeilijk kunnen gaan doen dat ik geen beschrijving van de produkten bij me heb? Het is namelijk een duur grapje als ze deze voor mij in de prullenbak deponeren.
Graag jullie ideetjes en of ervaringen.
bedankt, groetjes Rero
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Re: vitaminen vervoeren in koffer
In de originele verpakking meenemen (daarop staat wat de potjes/tabletten/capsules bevatten) en dan in de handbagage.
Men moet niet het idee krijgen, dat je iets van vreemde pillen/drugs meeneemt.
Schaf voor de vakantie een kleinere verpakking aan.
Ook kan je kijken of deze middelen in de VS te koop zijn, dan hoef je het niet op de heenreis mee te slepen. Afhankelijk van het merk is er in bijna iedere supermarkt, pharmacie erg veel te koop op dit gebied en goedkoper dan in NL.
Men moet niet het idee krijgen, dat je iets van vreemde pillen/drugs meeneemt.
Schaf voor de vakantie een kleinere verpakking aan.
Ook kan je kijken of deze middelen in de VS te koop zijn, dan hoef je het niet op de heenreis mee te slepen. Afhankelijk van het merk is er in bijna iedere supermarkt, pharmacie erg veel te koop op dit gebied en goedkoper dan in NL.
Bedankt, ga inderdaad een kleinere verpakking meenemen. Laten we alle risico's maar uitsluiten, wil graag meer van Amerika zien dan enkel tralies
gr Rero

gr Rero
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik bestel juist mijn vitaminen in Amerika omdat ze daar veel goedkoper zijn dan hier. Ik zou niks meenemen, vitaminen en visolie is prima verkrijgbaar bij elke grote supermarkt daar.
- dimple
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Er staat ook zo'n grote vitamine winkel. Alleen maaaaaaaaaaaaaaaaaaar vitamines totdat je erbij neervalt
Zal even kijken of ik de naam kan vinden. Yep..........
http://www.vitaminworld.com/

Zal even kijken of ik de naam kan vinden. Yep..........
http://www.vitaminworld.com/
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Het zou kunnen zijn, dat Rero de middelen krijgt voorgeschreven van een natuurarts/orthomoleculair therapeut en/of dat de middelen op hem/haar en gezin zijn uitgetest via kinesiologie of bioresonantie en dan wil je wel graag diezelfde middelen hebben.nieuwenoord schreef:Ik bestel juist mijn vitaminen in Amerika omdat ze daar veel goedkoper zijn dan hier. Ik zou niks meenemen, vitaminen en visolie is prima verkrijgbaar bij elke grote supermarkt daar.
Lang niet alle vitaminen-/mineralen-/sporenelementenprodukten hebben dezelfde samenstelling. Er zijn er ook waarvan de samenstelling niet goed is of die niet bij iemand passen. Dus om zomaar iets te kopen, zou ik niet doen.
Maar als je op voorhand weet, dat jouw middelen in Amerika te koop zijn, dan kan het veel voordeliger zijn om ze daar aan te schaffen.
Ook bij de health stores van GNC, in iedere flinke plaats te vinden, verkopen ze vitamines en food supplements.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht