Daarna doorgereden naar Montreal naar de familie waar we om half 8 s' avonds aankwamen. Het weer was goed rond de 25 graden. Daar zijn we 5 dagen gebleven en toen naar Bar Harbor gereden, daar viel het weer wat tegen wel een goede temperatuur maar erg mistig en vrij hardnekkig ook. Wel een whalewatchtour gemaakt maar niks gezien dus kaartjes gekregen voor een andere trip in de toekomst. Jammer genoeg was het in Acadia ook erg mistig wel gewandeld maar weinig gezien door de mist. We zijn wel eerder uit Bar Harbor vertrokken omdat hurricane Ophelia veel regen veroorzaakte. Via Boston naar Cape Cod gegaan, in Boston was het prima weer en het rijden daar is ook niet echt moeilijk.
In Cape Cod was het weer prachtig en daar ook een whale watch tour gemaakt en dit keer wel zat gezien. Ook helemaal doorgereden naar de uiterste punt van de Cape en daar lekker aan het strand gezeten.
Volgende dag naar New York gereden zoals gepland en daar zaten we in een Howard Johnson in Queens, prima hotel in een leuk buurtje en 10 minuten lopen van de metro en alles in de buurt. Met de metro waren we in 20 minuten op Times Square. Tja was ook al weer 8 jaar geleden toen we daar waren maar het blijft een fantastische stad. Uiteraard bij Ground Zero geweest, indrukwekkend zeker. Ook Wall street bezocht en daar kan je dus niet meer per auto komen en da's best een verbetering want men heeft terasjes op straat gemaakt vlak voor de beurs.
Ik vond trouwens dat dat hele downtown enorm verbeterd is, veel restaurants erbij gekomen en woningen in vergelijking met 8 jaar geleden. Ook de metro is veel en veel beter.
Ook lekker in Central Park gezeten en wat in de stad rond getourd.
Hotel in Queens is prima bevallen, alles in de buurt absoluut niet duur, het restaurant bij het metrostation was zeker niet duur. $9 voor ontbijt met zijn tweeen is erg goedkoop.
En zoals ik al zei niet ver van de stad.
Al met al een paar leuke dagen in de stad en de terugreis viel ontzettend mee. Gloednieuwe 777 van de KLM en wel keuze uit 50+ films dus ik heb me geen moment verveeld.
Tja vakantie weer over..foto's moet ik nog uitzoeken en plaatsen.