Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Michael Jackson overleden

Is er vermeldenswaardig nieuws over de Verenigde Staten? Meld het dan in dit forum.
dora
Amerikakenner

Re: Michael Jackson overleden

Bericht door dora »

Ik was ook niet een superfan maar we hebben wel veel van z'n CDs en DVDs (ik was als tiener into George Michael :oops: ). 'Ben' was mijn favoriete liedje toen ik kind was.
Ik vind het zo jammer dat hij niet meer een of andere comeback heeft kunnen maken, hij was zo getalenteerd!
Zijn leven was niet makkelijk, dat wens ik niemand toe, zie ook: http://www.allmichaeljackson.com/speech ... uni01.html.

Dora
VioletPrue
Amerika-ontdekker

Bericht door VioletPrue »

pollyblue schreef:Het lijkt of jijzelf al enkel jaren bent mismeesterd door de media ivm michael jackson. niet alles geloven wat je hoort of ziet en alles met een korreltje zout nemen.
mijn reactie gebeurt onder invloed van emotie, maar kunnen we nu even positief blijven en respect tonen aub?
thx MJ for everything
Ik wilde niet disrespectvol over komen.
De beste man heeft in de jaren 70 en 80 geweldig werk neergezet, echt baanbrekend.
Dat hij daarna ontspoord is lijkt me niet moeilijk vast te stellen.
Je kon met eigen ogen zien dat hij zich verminkte met plastische chirurgie, zijn huwelijken en scheidingen werden in het NOS Journaal vermeld, evenals de onderzoeken tegen hem in de kindermisbruikzaken. (Ik heb geloof ik nergens neergezet wat mijn mening daarover was qua schuld/onschuld)
Dus mismeesterd, ik denk het niet.
Als ik het Journaal al met een korreltje zout moet gaan nemen is het einde zoek.
De man was meer dan 15 jaar geleden briljant, maar dat hield uiteindelijk op.
Tragisch.
Dat hij dood is vind ik erg voor zijn familie en zijn fans.
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

sweatbox schreef:Strijd om de erfenis? De man heeft een schuld ergens tussen de 200 en 500 miljoen dollar.
Ja, maar hij verdient ook alleen al $75 miljoen per jaar aan muziekrechten. En niet te vergeten een behoorlijk pakket aan onroerend goed. Er is dus wel degelijk wat te verdelen op de langere termijn.
"Keep Georgia On Your Mind"
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Geloof dat ze al 200 nieuwe nummers hebben gevonden, dat is snel. Snap trouwens toch niet hoe hij zo veel geld kon uitgeven, stond niet bekend om zijn uitgaansgedrag of snelle bolides. Wel jammer de Neverland al half gesloopt was, was een leuk bedevaartsoord geweest voor de fans, soort 2e Graceland
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Zou nog best kunnen dat Neverland ook een soort Bedevaartsoord wordt. Graceland is ook pas in 1982 voor het publiek geopend en dat was vijf jaar na het overlijden van Elvis.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Animar
Amerikakenner

Bericht door Animar »

Maar Neverland was toch niet meer van MJ? Ik las ergens dat hij daar graag begraven zou willen worden. Maar ja, je leest deze dagen zoveel he. Vraag me soms af hoe "men" dit allemaal weet. Vooral The Sun schijnt nogal veel te "weten". De meest misselijkmakende details worden door hen naar buiten gebracht.
Anita
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Neverland is dacht ik door een bevriende miljardair opgekocht, dacht dezelfde figuur die achter de concerten zat. Ik hoorde dat de kermisattracties al gesloopt waren of verkocht.
Animar
Amerikakenner

Bericht door Animar »

Nah, in dat geval kunnen ze er toch best een "Graceland II" van maken?
Ik ben wel benieuwd hoe het verder zal gaan eigenlijk.
Anita
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

las net dat MJ een maag vol pillen had en onder de littekens van injectienaalden zat die getuigen van vele jaren pijnmedicatie.
Ook woog ie nog maar 57 kilo.
Was dus waarschijnlijk een kwestie van tijd
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door RiverCola »

Jeetje, 57 kilo :shock: ...ik weet niet hoelang hij was, maar dat is wel erg licht voor een man.

Je vraagt je toch af waarom hij al die pijnmedicatie slikte. Waarschijnlijk toch om psychische redenen? Of was er ook medisch echt wat aan de hand?

Ik zag een Engeslman op tv die Michael uitgebreid had gesproken voor een biografie. Dit boek is nooit uitgegeven, wel heeft de man alle tekst klaarliggen. Hij sprak Michael jaren geleden en vertelde dat hij, toen al, altijd erg versuft was. Waarschijnlijk dus van al die medicatie.
Marcel87
Amerikakenner

Bericht door Marcel87 »

Ik ben 1.83m lang en weeg maar tussen de 54 en 55 kg.
Matrox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Matrox »

Marcel87 schreef:Ik ben 1.83m lang en weeg maar tussen de 54 en 55 kg.
Kijk jij maar uit als het waait :wink: .
'Niemand zegt aan het eind van zijn leven: Had ik maar wat meer gewerkt.'
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Hij woog naar verluid 112 lbs en dat is bijna 51 kg en hij was ongeveer 1 m 78 lang. Dat is toch wel heel mager, hoor.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
dora
Amerikakenner

Bericht door dora »

RiverCola schreef: Je vraagt je toch af waarom hij al die pijnmedicatie slikte. Waarschijnlijk toch om psychische redenen? Of was er ook medisch echt wat aan de hand?
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat hij verslaafd is geraakt aan pijnmedicatie toen hij zo verbrand was tijdens opnames voor een Pepsi reclame.

Dora
eva
Amerikafan

Bericht door eva »

Petra/VS schreef:Hij woog naar verluid 112 lbs en dat is bijna 51 kg en hij was ongeveer 1 m 78 lang. Dat is toch wel heel mager, hoor.
Maar als je de diverse foto series bekijkt die nu overal opduiken zie je dat hij nooit dik of mollig is geweest, altijd een nogal dun lijf had, ... dus dat magere is niet van de laatste jaren.
mj*amerika
Amerika-ontdekker

Bericht door mj*amerika »

ned in MO schreef:las net dat MJ een maag vol pillen had en onder de littekens van injectienaalden zat die getuigen van vele jaren pijnmedicatie.
Ook woog ie nog maar 57 kilo.
Was dus waarschijnlijk een kwestie van tijd
Dit komt uit The Sun. Deze krant heeft al vaker zulke extreme uitspraken gedaan die later niet waar bleken te zijn.
De lijkschouwer heeft gezegd dat een groot deel hiervan niet waar is.

Ik was zelf al jaren een ongelovelijk grote fan van Michael.
Het was dus verschrikkelijk om dit te horen. Ik ben er nog steeds kapot van... :(
Er is zelfs een hele zelfmoordgolf van fans. Waaronder een fan die ik kende..

je kunt beter op www.tmz.com kijken voor nieuws. Veel betrouwbaarder dan The Sun.

R.I.P Michael <3
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

mj*amerika schreef: Er is zelfs een hele zelfmoordgolf van fans. Waaronder een fan die ik kende..
Hoewel ik er nog een beetje bij kan, dat je kapot van de dood van een idool kunt zijn (ik heb zelf geen idolen, die ik niet persoonlijk ken, dus me er helemaal in verplaatsen kan ik niet), ik snap bovenstaande dus absoluut niet. Ten eerste vind ik het uiterst triest, dat iemand niet meer om voor te leven heeft, dan een pop artiest en ten tweede is Michael of zijn familie er al helemaal niet bij gebaat als om zijn overleden andere families ook in de rouw moeten. Maar goed, dat is mijn mening, niet bedoeld om af te doen aan de gevoelens van zijn fans, maar zelfmoord vind ik wel heel ver gaan. MJ, sorry te lezen, dat iemand, die jij kende, zijn dood zich zo heeft aangetrokken, dat hij/zij niet verder wilde leven :(.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Ik dacht ook zoiets gehoord te hebben .. heb je een bron waar staat dat er een zelfmoord golf onder fans is?
Wat verschrikkelijk .. vooral als de geruchten waar blijken te zijn dat MJ zijn eigen dood in scene heeft gezet en elders in alle rust ongestoord verder leeft (wat ik niet geloof overigens want hij wordt toch opgebaard in Neverland voor zijn fans?)

Ik hoorde/las ook dat die jongen die MJ beschuldigde van misbruik, heeft gezegd dat zijn vader hem pushte dat te zeggen?
Sandy
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Sandy schreef:Wat verschrikkelijk .. vooral als de geruchten waar blijken te zijn dat MJ zijn eigen dood in scene heeft gezet en elders in alle rust ongestoord verder leeft (wat ik niet geloof overigens want hij wordt toch opgebaard in Neverland voor zijn fans?)
Hé, heeft Elvis dat niet ook gedaan? Die leeft toch ook nog steeds ergens anders anoniem en rustig verder? :lol:
MJ wordt trouwens niet in Neverland opgebaard, dat is ook een vals gerucht (zoals er zoveel zijn de laatste dagen)

Marjon
Animar
Amerikakenner

Bericht door Animar »

Sterker nog; Elvis heeft een verjongingskuur gedaan en werkt nu bij mijn man! :lol:
Echt waar hoor!

Ben benieuwd wanneer de eerste berichten komen dat MJ ergens gesignaleerd is...

Ik vond het verhaal over het opbaren op Neverland al zo raar; Neverland is niet eens meer van MJ. Het is een paar jaar geleden verkocht aan een of andere beleggingsmaatschappij. Niet voor niets dat MJ er niet meer woonde.

(al zou die nieuwe eigenaar er wel een gigantisch slaatje uit kunnen slaan, kijk maar naar Graceland)
Anita
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer