heb eindelijk dat topic 'ontdekt' en heb nog nooit zoveel verslagen gelezen. Je krijgt er steeds meer beeld en gevoel bij en ontdekt opeens via prachtige foto's ( druk mij nog heel voorzichtig uit zo mooi vind ik dat allemaal ) dat wij ook langs bepaalde canyons komen etc.
Grijnzz gooi ik de planning van mijn man even danig in de war. ( Antelope canyon tour bv! Wat een hoog Wow-gehalte )
Binnen 4 dagen vertrekken we dan eindelijk!
We gaan ook een live reisverslag bijhouden, zouden jullie dit willen toevoegen? http://www.bloggen.be/usa09
thanks!
iverson
* Opmerking moderator - Marco:
De link naar het liveverslag is toegevoegd.
stefannelies schreef:Wie en met hoeveel personen : Stefan en Annelies ... 2 dus Hoeveelste keer: na 2x New York, nu rondje ZuidWest (zakenreizen niet meegeteld) Wanneer: september 2009 Waarheen: SFO Airline: United Airlines Datum boeking: 5 juni 2009 Hoe geboekt: internet Bij wie geboekt: http://www.travelmap.nl Vliegroute heenreis: AMS - ORD - SFO Vliegroute terugreis: SFO - ORD - AMS Ticketprijs: Eur 927.00 voor 2 personen incl. alle toeslagen Vervoer: huurauto via http://www.usareisen.de Overnachting: alleen eerste nachten in SFO vastgelegd, rest op bonnefooi Globale route: SFO - Monterey - Santa Barbara - LA - Tusayan - Page - Bryce - Zion - Las Vegas - Death Valley - Yosemite NP - SFO
Stefan en Annelies,
Willen jullie zo vriendelijk zijn om de juiste begin- en einddatum van jullie reis in te vullen in dit topic, zodat de trip toegevoegd kan worden aan het rijtje.
Willen jullie zo vriendelijk zijn om de juiste begin- en einddatum van jullie reis in te vullen in dit topic, zodat de trip toegevoegd kan worden aan het rijtje.
Marjan (moderator)
Ik had dat in eerste instantie gedaan maar bedacht me toen dat ik het dan dieven wel heel makkelijk maak.
Van de andere kant ..... onder mijn berichten staat precies wanneer we gaan.
Sophie en ik gaan een reisverslag bijhouden tijdens onze trip door California! Zou het adres toegevoegd kunnen worden aan het overzicht? www.sophielarissa.blogspot.com
Wij (2 volw. + 2 pubers) gaan ook proberen een reisverslag bij te houden. Deze is te vinden op http://home.kpn.nl/meij6734/vakantie/am ... sa-inl.htm
Wij volgen de volgende route: San Francisco - Yosemite - Death Valley - Las Vegas - Zion - Bryce - Arches - Canyonlands - Mesa Verde - Monument Valley - Page - Grand Canyon - Route 66 - Mojave - Joshua Tree - Los Angeles..... en dan nog 5 dagen Hawaii
O ja, we gaan met de camper..... en we vertrekken morgen!
Kan de link ook toegevoegd worden aan het topic "Op een rijtje, naar Amerika in 2009"?
Groetjes,
René
De link naar jullie reisverslag is toegevoegd.
Groet,
René
---
Verslagen: www.bravy.nl
2009: ZW Amerika + Oahu
2015: Hawaï
2016: Zuid-Afrika
2017: IJsland
2018: NO Australië
2019: China
2020: ---
2021: Noorwegen
2022: NW Amerika
2023: Peru & Ecuador
2024: South Pacific
2025: W Australië
2026: Alaska
Wij doen de volgende steden aan in chronologische volgorde:
- Los Angeles
- Pacific Caost Hwy 1
- San Francisco
- Yosemity NP
- Kings Canyon NP
- Sequoia NP
- Las Vegas
- Grand Canyon
- Bryce NP
- Zion NP
- San Diego
- Long Beach
- New York
Al het reizen tussen de verschillende plekken zal met een huurauto gebeuren.
Onze vakantie loopt van 20 juli tot 15 augustus.
De link naar jullie reisverslag is toegevoegd.
sabrina schreef:Wie en met hoeveel personen: Ik(Sabrina) mijn broer en moeder 3 personen Hoeveelste keer: Sabrina 5 de keer mijn broer 2 de keer en voor mijn moeder 1 ste keer Wanneer: 27 augustes 2009 Waarheen: los angeles Airline: air berlin Datum boeking: 15 juli 2009 Hoe geboekt: internet Bij wie geboekt: air berlin Vliegroute heenreis: dusseldorf - los angeles Vliegroute terugreis: new york - dusseldorf Ticketprijs: heen 3 personen 1.212 terug 3 personen 852 Vervoer: huur auto Overnachting: hotels en motels Globale route: we beginnen in los angeles en willen eindegen in new york.we zijn nog bezig met de route
Note mod (Marjan):
Sabrina, zou je zo vriendelijk willen zijn in dit bericht een einddatum in te vullen van jullie reis zodat deze geplaatst kan worden in het rijtje?
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.