Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
vraag voor de kenners onder ons!!
vraag voor de kenners onder ons!!
hoi mensen,
Ik ben van plan om in februari met een medestudent van mij naar
amerika te gaan. Nu wilden wij graag naar Los Angeles, maar wij vroegen ons af wat voor weer het eigenlijk is rond die periode. En hoe wij het beste aan goedkope huisvesting kunnen komen.......
Ik hoop dat iemand ons kan helpen
veel liefs
yasmina
amerika te gaan. Nu wilden wij graag naar Los Angeles, maar wij vroegen ons af wat voor weer het eigenlijk is rond die periode. En hoe wij het beste aan goedkope huisvesting kunnen komen.......
veel liefs
yasmina
America here I come!!
-
- Amerikafan
Het weer kun je per plaats opzoeken op http://www.weather.com. Je kunt dan ook bekijken wat de gemiddelde temp. is per maand enzo.
Toen ik (met twee studenten) naar de US kwam hebben we een weekje in een motel gezeten terwijl we op huizen jacht gingen. Je krijgt dan een veel beter idee van wat je voor een bepaald bedrag krijgt en kan dan zelf zien in wat voor conditie het huis is. Ook krijg je een idee in welke buurt je niet wilt wonen en in welke wel.
Je kunt ook eens op google proberen een lokale krant te vinden. In de lokale kranten staan vaak advertenties van mensen die huisgenoten zoeken enzo.
Succes!
Toen ik (met twee studenten) naar de US kwam hebben we een weekje in een motel gezeten terwijl we op huizen jacht gingen. Je krijgt dan een veel beter idee van wat je voor een bepaald bedrag krijgt en kan dan zelf zien in wat voor conditie het huis is. Ook krijg je een idee in welke buurt je niet wilt wonen en in welke wel.
Je kunt ook eens op google proberen een lokale krant te vinden. In de lokale kranten staan vaak advertenties van mensen die huisgenoten zoeken enzo.
Succes!
Re: vraag voor de kenners onder ons!!
Hey Yasmina:yasmina schreef:hoi mensen,
veel liefs
yasmina
Hoelang wil je in L.A. blijven, welk gebied in L.A., in February kan het lenteachtig zijn, maar het kan ook regenen. In het algemeen is L.A. gewoon altijd lekker, ik loop heel weinig in lange broek, ik heb meestal korte broek met een t-shirt en jacket aan.
Goedkope huisvesting hangt echt af van in welk gebied in L.A. je wilt wonen.
Live and let live is what I aspire to
American
Californian
American
Californian
Hi - ik weet niet hoe lang je in de US gaat blijven ?
Huizenprijzen en dus ook huren zijn de afgelopen jaren enorm gestegen in CA, vooral in en om de grote plaatsen als LA en SanF.
Misschien je iets aan http://www.LosAngeles.Graigslist.org
Dit is een "krant" waarin van alles en nog wat wordt gevraagd en geboden.
Ze hebben ook advertenties voor appartementen, tijdelijke behuizing, mensen die "roommates" vragen.
Succes en veel plezier straks in de US !
www. aangepast zo werkt hij als link. Rob
Huizenprijzen en dus ook huren zijn de afgelopen jaren enorm gestegen in CA, vooral in en om de grote plaatsen als LA en SanF.
Misschien je iets aan http://www.LosAngeles.Graigslist.org
Dit is een "krant" waarin van alles en nog wat wordt gevraagd en geboden.
Ze hebben ook advertenties voor appartementen, tijdelijke behuizing, mensen die "roommates" vragen.
Succes en veel plezier straks in de US !
www. aangepast zo werkt hij als link. Rob
Dank je wel mensen
jullie hebben me al een beetje verder geholpen.....
maar ik ben er nog lang niet, ons doel is om ongeveer 8 weken te gaan. De bedoeling is om een onderzoek te verrichten. Wij studeren sociaal juridische dienstverlening aan de hogeschool van Amsterdam.
Maar het probleem is dat wij niet echt een beeld hebben over die regio, dus wij weten eigenljik ook niet echt wat wij kunnen onderzoeken.....
heeft iemand misschien tips.... Iets wat hem/haar is opgevallen tijdens zijn bezoek aan die regio, je zou ons er echt mee kunnen helpen. Je kan denken in de richting van sociale zekerheid of misschien de mensenrechten.....
alvast bedankt
yasmina
jullie hebben me al een beetje verder geholpen.....
maar ik ben er nog lang niet, ons doel is om ongeveer 8 weken te gaan. De bedoeling is om een onderzoek te verrichten. Wij studeren sociaal juridische dienstverlening aan de hogeschool van Amsterdam.
Maar het probleem is dat wij niet echt een beeld hebben over die regio, dus wij weten eigenljik ook niet echt wat wij kunnen onderzoeken.....
heeft iemand misschien tips.... Iets wat hem/haar is opgevallen tijdens zijn bezoek aan die regio, je zou ons er echt mee kunnen helpen. Je kan denken in de richting van sociale zekerheid of misschien de mensenrechten.....
alvast bedankt
yasmina
America here I come!!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 715 Weergaves
-