Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Scenic Byway 12 en hoogtevrees

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Mrs.Bean
Amerika-expert

Re: Scenic Byway 12 en hoogtevrees

Bericht door Mrs.Bean »

Tuurlijk valt die mee!! je hebt nu de grootste hobbel toch genomen!! :beerchug: (na afloop!!)
buur
Amerikakenner

Bericht door buur »

Ik heb ook hogtevrees en ik was een beetje bang, toen ik eerste keer over de brug bij de Glen Canyon Dam reed. Maar de Hogback op Utah Highway 12 was echt geen problem! En heel mooi, moet jij echt zien!
Groetjes, Thomas.
Gerben Steeg
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Gerben Steeg »

2 weken geleden deze sc gereden (MET mn vriendin MET hoogtevrees). Je heb zeker 20 cm ruimte aan beide zijden van de auto...Nee, geintje, het viel echt mee. Ook mn vriendin vond het uiteindelijk wel meevallen.
Gr, Gerben
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Even een oud bericht omhooghalen voor een vraag. (Overigens vond ik het schudden van de brug bij de glen canyon dam wel apart ;) , maargoed.

Ik wil begin mei van bryce naar capitol reef via de 12. Nu ben ik door wat verhalen gaan twijfelen of ik gewoon de 12 tot aan torrey moet afrijden, ofdat ik over possey road en hells backbone road wil gaan rijden vanaf escalante. Geen hoogtevrees of dergelijke, maar wat is aan te raden, wat is mooier, leuker? En is het te doen met een midsize suv? Ik ga natuurlijk in escalante even navragen hoe de weg erbij ligt als ik over hells backbone ga, maar misschien kan ik hier al wat voorinfo krijgen?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer