Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hoe laat sluit Wal Mart?
Re: Hoe laat sluit Wal Mart?
Oh ok.. dus al er 24hrs open staat is alles gewoon zo lang open en de uitzonderingen staan apart beschreven.
Krijg toch de drang om nu midden in de nacht de supermarkt binnen te lopen, haha.
Thanx Rob!
Krijg toch de drang om nu midden in de nacht de supermarkt binnen te lopen, haha.
Thanx Rob!
Don't cry because it's over. Smile because it happened!
2008: NY | 2009: LV - LA - SF| 2010: Denver roundtrip
2008: NY | 2009: LV - LA - SF| 2010: Denver roundtrip
Ik moet zeggen dat ik dat de eerste keer een hele ervaring vond.. toen waren de AH's in NL ook nog niet tot 22:00 open..Sing schreef: Krijg toch de drang om nu midden in de nacht de supermarkt binnen te lopen, haha.

Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
Het is wel lekker rustig 's nachts, vind het wel wat hebben 

- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Een paar jaar terug tijdens Oud & Nieuw in de VS kregen we ineens enorme zin in oliebollen om half een 's nachts voor bij de champagne, maar natuurlijk hebben ze die niet. Dan maar iets van donuts, als een niet al te best alternatief, en de enige plek in de buurt waar nog zoiets te krijgen was, was Walmart. Het is een hele aparte ervaring om in Nieuwjaarsnacht om tien voor een 's nachts door een verlaten Walmart te lopen.
Afgelopen februari tijdens 'inventory' hebben we ook tot één uur 's nachts moeten werken, en ook toen was het rustig, maar niet zo rustig als die Nieuwjaarsnacht enkele jaren geleden...
Afgelopen februari tijdens 'inventory' hebben we ook tot één uur 's nachts moeten werken, en ook toen was het rustig, maar niet zo rustig als die Nieuwjaarsnacht enkele jaren geleden...

~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Toch sta je er van te kijken hoeveel mensen er 's nachts nog boodschappen doen, wij waren vorig voorjaar in Louisville KY en deden daar rond 12:00 onze satrtinkomen en er stonden toen flinke rijen voor de kassa.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het is natuurlijk ook ideaal als je nacht- of avonddiensten draait in deze 24-uurseconomie; hoe laat je ook klaar bent met werken, Walmart is nog open...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- manja
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Ik verbaasde me erover dat de Walmart tijdens de jaarwisseling gewoon open was. Wie gaat er nu boodschappen doen tijdens de jaarwisseling vroeg ik aan de cassiere. Volgens haar is het niet bijzonder druk tijdens die nacht maar komen er toch wel een aantal mensen die "iets" vergeten zijn.Dento schreef:Een paar jaar terug tijdens Oud & Nieuw in de VS kregen we ineens enorme zin in oliebollen om half een 's nachts voor bij de champagne, maar natuurlijk hebben ze die niet. Dan maar iets van donuts, als een niet al te best alternatief, en de enige plek in de buurt waar nog zoiets te krijgen was, was Walmart. Het is een hele aparte ervaring om in Nieuwjaarsnacht om tien voor een 's nachts door een verlaten Walmart te lopen.
Groetjes, Anja
http://onslevenrondomwashingtondc.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://onslevenrondomwashingtondc.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Of een gekke Nederlander die zijn oliebollen mist... 

Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1245 Weergaves
-
Laatste bericht door Tantelotje