Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vriendin verrassen (romantiek maar niet cheesy)

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Sing
Amerikafan

Re: Vriendin verrassen (romantiek maar niet cheesy)

Bericht door Sing »

thebes schreef:Tussen Monterey en Big Sur zie je een bordje naar Andrew Molera State Park. Op de parkeerplaats begint de korte wandeling naar het strand.
Dankje! Die gaan we doen!
Don't cry because it's over. Smile because it happened!
2008: NY | 2009: LV - LA - SF| 2010: Denver roundtrip
klaus
Amerikafan

Bericht door klaus »

Bedankt iedereen, voor de leuke suggesties!

Ik ga naast de skydive en bellagio nog een etentje boeken in The View en voor de rest is de reis op zich al romantisch en leuk genoeg om met ons 2-tjes veel plezier te beleven.
Ik laat hier wel weten hoe ze reageerde op de verrassingen :P

Gr, Klaus
Girl_2004
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Girl_2004 »

Alvast ontzettend veel plezier daar in LV !!!! Ga je een live verslag bijhouden ?
Groetjes, Nel
snellejan
Amerikafan

Bericht door snellejan »

Mijn vriendin is op de dag van aankomst jarig ( 12 Juni) ze wordt dan 30.. en dat is toch wel speciaal. We vertrekken precies op het tijdstip van haar geboorte :shock: hoe is het mogelijk..
In het vliegtuig krijgt ze natuurlijk een aantal cadeautjes, maar echt vieren, dat zal pas in amerika zijn. ( misschien is het mogelijk om iets met de stewardessen te regelen ??
We komen aan in Denver, heeft iemand goede tips voor iets romantisch, en een restaurant tip voor vrijdag de 12de of zaterdag de 13de??

Of iets romatisch in de buurt van Colorado Springs?

Ik hoop dat jullie mij net zo goed kunnen helpen als Klaus

Jan
klaus
Amerikafan

Bericht door klaus »

Girl_2004 schreef:Alvast ontzettend veel plezier daar in LV !!!! Ga je een live verslag bijhouden ?
Nee, allicht geen live verslag. Ik werk al dag in dag uit met computer en internet etc (webdesigner) dus op vakantie blijf ik zoveel mogelijk weg van zo'n toestel ;)
klaus
Amerikafan

Bericht door klaus »

Zoals ik in http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 12#p364712 schreef, ben ik nu een weekje terug, en hier een kort verslagje van de verrassingen die ik voor m'n vriendin had geregeld en waar ze dus niets van wist :)

1) in San Francisco had ik een tafeltje gereserveerd in Neptune's Palace, een gerenommeerd seafood restaurant aan Pier 39, dichtbij de zeeleeuwen. Ons tafeltje was aan de ruit, dus konden we genieten van de mooie zonsondergang:

Afbeelding

Ze vond het fantastisch, en ook erg lekker (is nogal fanaat van vis en zeevruchten)

2) ik had alles geregeld van hotels en zij veronderstelde dat we in Vegas ook weer in Excalibur zouden slapen, omdat ik daar vorige keer sliep en dat wel goed vond. Ik liet haar in de waan en toen we aan Excalibur aankwamen draaide ik plots en ging ik richting andere kant. Ik vroeg haar welk hotel ze het liefste eens in zou slapen nadat we ze allemaal hadden gepasseerd met onze auto, en ze zei : "Die met de fonteinen!".

Groot was haar verbazing als ik plots opreeds richting Bellagio... :) We kregen nog een upgrade naar een full lakeview room (gratis en voor niets). Geweldige kamer, supergroot en erg verzorgd. Het enigste jammere was dat de verrassing 3 niet kon doorgaan die namiddag, en we dus de ochtend erop moesten gaan om 8u, waardoor we niet erg lang konden genieten van onze kamer..

Hier het uitzicht uit onze kamer :

Afbeelding

3) Laatste, maar grootste verrassing, de parachute-sprong! Ik had gereserveerd voor 's middags, en ook voor de ochtend de dag erop omdat ze zeiden dat er 's middags vaak ongunstige wind is. Ze wist nergens van, en toen we Vegas voorbijreden richting Boulder Airport, zag ze de helikopters en vliegtuigjes al staan. Ik reed op en ze zei "ooh, een helikoptervlucht, das de max! bedankt!". Ik gebaarde van niets en we gingen toen 1 van de gebouwtjes binnen, ze had nog steeds nt door en dacht dat we dus een heli vlucht gingen doen.

Eenmaal binnen viel haar frank, er hingen immers allemaal foto's van skydivers aan de muur en ze zei, een beetje vertwijfeld : "Ist parachutespringen misschien?". En toen ik ja zei trok haar gezicht een beetje weg van het verschot maar ze zag het wel meteen zitten! Beetje schrikken maar aangenaam verrast :). Helaas was de wind niet gunstig en hadden ze ons niet opgebeld waardoor de verrassing een beetje in het water viel die namiddag. Ze wist nu immers al wat het was, en we zouden maar de volgende ochtend de sprong kunnen doen.

Anyway, dan maar eens naar Lake Mead gereden (Hoover Dam), daar wat vertoefd en daarna ons hartje gelucht in de Premium Outlets van Las Vegas.

De ochtend erop dan toegekomen bij SkyDive Las Vegas, er waren 7 andere springers. Brief, contract aftekenen waarin we kort gezegd, ons leven weggeven, kledij aan en in het vliegtuig. Het gaat allemaal erg snel, en de vrije val is echt het coolste wat ik ooit al heb meegemaakt. het duurt echt een tijdje vooraleer hij de parachute opentrekt en in die tijd zie je de grond snel naderen en heb je een superzicht rond je. Na de vrije val zak je wat minder snel en heb je echt de tijd om wat te spreken en de omgeving rond te kijken. Ik mocht ook even sturen en zag onder me dat de begeleider van m'n vriendin haar wat rondjes liet maken, ze was er zelfs een klein beetje misselijk van :)

Eenmaal we beide veilig geland waren hebben we de video's besteld en zei ze me dat ze het geweldig vond en nog lang zou herinneren, maar ze wist wel niet of ze dat ooit nog eens zou doen :)

Video's waren al toegekomen bij mij thuis vooraleer we terug waren, dus dat ging supersnel. Het is een aangename herinnering, en ik zal de video ook digitaliseren en hier plaatsen, samen met wat landingsfoto's van de 2e groep springers die in het vliegtuig na ons vertrokken.

Al bij al zijn alle verrassingen dus in heel goeie aarde gevallen, de reis op zich was al super dus eigenlijk hoefde ik niet meteen wat extra te doen, maar dat doe ik gewoon graag..

Hopelijk heeft deze thread wat ideeën gegeven aan andere mensen, en bedankt aan de personen die me tips gaven omtrent dingen die ik kon doen, heeft me veel geholpen!

Bye bye
Mickey99
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 28

Bericht door Mickey99 »

Het klinkt allemaal super! Mooie foto's ook en ik ben nu wel heel erg benieuwd naar de foto's en het filmpje van het parachutespringen :D

Sonja
Florida1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2004/2006/2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015
New York2006/2007/2009/2015 Zuidwesten:2008/2009/2010/2013 Noordoosten2009
Midwesten2010 Zuidoosten2011 Noordwesten2013 Alaska2014 Canada2013/2014

Afbeelding
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Super dat het allemaal zo goed gelukt is.
Ik vind dat jouw vriendin maar boft met een vriend die haar met zulke leuke dingen verrast.

Marjon
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer