Sterker nog...we hebben er op 26 Mei geslapen, aangezien we al een paar weken terug zijn. Zie ook op http://michelhendriks.wordpress.com/hotels/ voor onze hotel reviews.Joyce24 schreef:Oh ik zie het al.. 7 okt.
Staat op je weblog!
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotel gezocht in Monterey.
- MichelH
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Re: Hotel gezocht in Monterey.
Ik doe het ervoor!
een 7 uit 10!
Zolang de kamers schoon zijn, vind ik het al lang best.. Ziet het er op de plaatjes mooier uit dan het is?
En ga je in okt. dan weer? Of heb ik zo verkeerd gekeken?
Groetjes Joyce

Zolang de kamers schoon zijn, vind ik het al lang best.. Ziet het er op de plaatjes mooier uit dan het is?
En ga je in okt. dan weer? Of heb ik zo verkeerd gekeken?
Groetjes Joyce
- MichelH
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Voor zover ik weet ga ik voorlopig helaas niet terug.
Ik weet nog wel dat wij het hotel 'gewonnen' hebben via een Priceline bieding, dus hopelijk is deze nog steeds te regelen.
Sommige plaatjes op internet lijken wel iets groter en sommig kamers hebben geen open haard, maar voor een nacht is het verder een prima hotel.
De gratis koekjes bij de receptie zijn ook erg lekker!
Mocht je in Carmel belanden, Jack Londons Bar & Grill is ook een aanrader!

Ik weet nog wel dat wij het hotel 'gewonnen' hebben via een Priceline bieding, dus hopelijk is deze nog steeds te regelen.
Sommige plaatjes op internet lijken wel iets groter en sommig kamers hebben geen open haard, maar voor een nacht is het verder een prima hotel.
De gratis koekjes bij de receptie zijn ook erg lekker!

Mocht je in Carmel belanden, Jack Londons Bar & Grill is ook een aanrader!
Thnx, staat genoteerd!
Ik hou wel van een lekker grill tentje :beerchug:
Ik hou wel van een lekker grill tentje :beerchug:
Ok...ok...ok 
Het lijkt me te gaan tussen Padre Oaks in Monterey en de Economy Inn in Seaside.
Het vervelende is dat het me lijkt dat de kamers in Padre Oaks geen badkamer hebben (douche of bad).
Iemand enig idee of iemand die daar al eens verbleef?
Ook Bayside Inn en Monterey Surf Inn denken we nog aan..., maar die zijn beiden ietsje duurder dan voorgaande twee.
Thanks.
Gert en Kelly

Het lijkt me te gaan tussen Padre Oaks in Monterey en de Economy Inn in Seaside.
Het vervelende is dat het me lijkt dat de kamers in Padre Oaks geen badkamer hebben (douche of bad).
Iemand enig idee of iemand die daar al eens verbleef?
Ook Bayside Inn en Monterey Surf Inn denken we nog aan..., maar die zijn beiden ietsje duurder dan voorgaande twee.
Thanks.
Gert en Kelly
Ik ging er eigenlijk van uit dat ze wel een badkamer hebben, maar kan er op de site niets over vinden.Gert schreef:Ok...ok...ok
Als je via reservations naar 'hotel details' kijkt staat er bij hotel facilities wel:
- Telephone in all rooms
- T.V. in all rooms
- Room with bathroom
edit na nog even verder zoeken:
Volgens Expedia hebben de kamers een badkamer met douche
http://www.expedia.nl/pub/agent.dll?qsc ... pid=281-11
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
Gevonden via een eerder bericht op dit forum:
http://www.visitasilomar.com/
Wij gaan hier begin september twee dagen naar toe en zijn 112 dollar per nacht kwijt (incl. ontbijt).
We hebben geen idee of het wat is, het ziet er in ieder geval mooi en rustig uit. Je moet wel echt van rust houden want het is wat "retreat"achtig en er is geen tv, telefoon, internet, etc. Is een paar km van Monterey.
http://www.visitasilomar.com/
Wij gaan hier begin september twee dagen naar toe en zijn 112 dollar per nacht kwijt (incl. ontbijt).
We hebben geen idee of het wat is, het ziet er in ieder geval mooi en rustig uit. Je moet wel echt van rust houden want het is wat "retreat"achtig en er is geen tv, telefoon, internet, etc. Is een paar km van Monterey.
Reis September 2009
Even mijn blijdschap kwijt 
Ik heb ons hotel in Monterey omgeboekt, we hadden eerst -1 sterren hotel Cypress en het begon met toch te kriebelen dat de recencies niet zo goed waren, door de meevaller van het hotel in Las Vegas was er budget over, dus nu verblijven we in Portola Hotel & Spa at Monterey Bay... aaaaah... haerlijk toch :dance:

Ik heb ons hotel in Monterey omgeboekt, we hadden eerst -1 sterren hotel Cypress en het begon met toch te kriebelen dat de recencies niet zo goed waren, door de meevaller van het hotel in Las Vegas was er budget over, dus nu verblijven we in Portola Hotel & Spa at Monterey Bay... aaaaah... haerlijk toch :dance:
Don't cry because it's over. Smile because it happened!
2008: NY | 2009: LV - LA - SF| 2010: Denver roundtrip
2008: NY | 2009: LV - LA - SF| 2010: Denver roundtrip
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht