Emenem schreef: En wat mooi dat jij ook bij die club hoort Herman!
ik voel me al in jaren geen nederlander meer

Emenem schreef: En wat mooi dat jij ook bij die club hoort Herman!
Color01 schreef:Emenem schreef: En wat mooi dat jij ook bij die club hoort Herman!
ik voel me al in jaren geen nederlander meer
Ik doe dat sowieso, en ik wil een formulier van de beste meneer waar de huidige schade op aangegeven staat, en ik maak ook foto's vlak voor inleveren zodat ik altijd bewijsmateriaal heb. Mocht het dan gebeuren dat ze een rekening gaan sturen, dan hebben ze toch een groot probleem. Tenzij het terecht is natuurlijkjdantuma schreef:Is het sowieso een slim plan om vooraf een rondje om de auto te doen waar medewerker bij is? Foto's maken van alle kanten (waar het duidelijk is dat de auto nog op terrein van Alamo staat eventueel met medewerker erop).
Heb je mooi bewijsmateriaal.
Ik denk niet dat ze daar zin in hebben.jdantuma schreef:Is het sowieso een slim plan om vooraf een rondje om de auto te doen waar medewerker bij is? Foto's maken van alle kanten (waar het duidelijk is dat de auto nog op terrein van Alamo staat eventueel met medewerker erop).
Heb je mooi bewijsmateriaal.
Alamo hoor ik gelukkig een hoop goede verhalen over. Hoe groter hoe minder gezeur blijkt toch wel.
Nee, dat lijkt mij ook niet, ze vonden mij al vervelend toen ik een keer vroeg of ze uit konden leggen6foot6 schreef:Ik denk niet dat ze daar zin in hebben.jdantuma schreef:Is het sowieso een slim plan om vooraf een rondje om de auto te doen waar medewerker bij is?