Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Paspoort heeft geen volledige datum. Is dit een probleem?
Re: Paspoort heeft geen volledige datum. Is dit een probleem?
Pete, goed dat het mag!
Maar, in wat voor cijfers moet ik die X'en invullen op ESTA?
Maar, in wat voor cijfers moet ik die X'en invullen op ESTA?
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Hetzelfde als in het paspoort dus datum en maand, jaar was wel bekend toch.
Ook ESTA neemt die Xjes aan.
Ook ESTA neemt die Xjes aan.
Ik kan op ESTA geen X kiezen.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Kan het even niet nakijken, krijg een melding dat de ESTA site er uit ligt voor onderhoud.
Hij doet het alweer
- Souraia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Hoi Basta,
Mijn moeder heeft dit probleem ook. Wij vullen 01-01 in in de plaats van de xxjes.
Ik kan je vertellen dat van de oude generatie Marokkanen (1e generatie) zeker 90% 01-01 in zijn paspoort heeft als geboortedatum. Ik ga ervan uit dat dit geen probleem oplevert bij de douane.
Mijn moeder heeft dit probleem ook. Wij vullen 01-01 in in de plaats van de xxjes.
Ik kan je vertellen dat van de oude generatie Marokkanen (1e generatie) zeker 90% 01-01 in zijn paspoort heeft als geboortedatum. Ik ga ervan uit dat dit geen probleem oplevert bij de douane.
Dat geloof ik Souraia, ook onder Afghanen komt het veel voor:(
Maar goed, ik denk dat ik weinig keus heb en ook maar 01-01 moet gaan invoeren.
Iemand anders nog wat te melden?
Maar goed, ik denk dat ik weinig keus heb en ook maar 01-01 moet gaan invoeren.
Iemand anders nog wat te melden?
Dit moet een grap zijn!
Ik heb gebeld naar de gemeente, die wisten het niet, en ik kreeg de nummer naar de Ambassade, ik bel ze, en ook zij weten het nummer niet, en van hun kreeg ik het nummer naar Schiphol, en ook zij wisten het niet, en verbonden me door naar de Marechaussee, en ook zij hadden geen idee(Hij raadde me wel aan om gewoon 01-07 aan te houden, en met een pasje dat daar als bewijs te laten zien), maar van hem kreeg ik het nummer van de stad waar ik moet uitstappen(Miami), ik bel ze, en ik krijg een of andere Amerikaan waar ik geen bal van snapte, maar ik legde het haar uit, en daarna hing ze op
Ik heb gebeld naar de gemeente, die wisten het niet, en ik kreeg de nummer naar de Ambassade, ik bel ze, en ook zij weten het nummer niet, en van hun kreeg ik het nummer naar Schiphol, en ook zij wisten het niet, en verbonden me door naar de Marechaussee, en ook zij hadden geen idee(Hij raadde me wel aan om gewoon 01-07 aan te houden, en met een pasje dat daar als bewijs te laten zien), maar van hem kreeg ik het nummer van de stad waar ik moet uitstappen(Miami), ik bel ze, en ik krijg een of andere Amerikaan waar ik geen bal van snapte, maar ik legde het haar uit, en daarna hing ze op

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht