Achteraf bedacht ik wel dat het stom was van mezelf om te vragen hoe ik met een huurauto moest rijden. Ik denk niet dat ze verwachtten om die auto ooit in 1 stuk weer te zien.
Je kunt natuurlijk best foto's maken als je de auto ophaalt. Wordt misschien alleen lastig als het al donker is en e.e.a dan vaak wat minder goed zichtbaar is. Zeker krassen zul je dan minder goed op de foto krijgen. Een medewerker zal zeker niet met je meelopen naar de auto. Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Je krijgt uitgelegd in welk vaknr. je auto staat of uit welk vak je één mag kiezen en verder niets.jdantuma schreef:Is het sowieso een slim plan om vooraf een rondje om de auto te doen waar medewerker bij is? Foto's maken van alle kanten (waar het duidelijk is dat de auto nog op terrein van Alamo staat eventueel met medewerker erop).
Heb je mooi bewijsmateriaal.
Hoe bedoel je dat? Dat ze op de bon niet in rekening gebracht worden? Als je een upgrade neemt worden de verzekeringen niet opnieuw in rekening gebracht, dat heb je al geregeld bij het huren van een auto vanuit Nederland.Ik vraag me toch af hoe ze dit willen doen met al die verzekeringen die erbij zitten?
Dat hebben wij ook een keer meegemaakt terwijl volgens mij in de voorwaarden staat dat je geen geld terug krijgt als je 'm eerder inlevert. Wij maakten dat mee bij Hertz in 2001. Ook wij leverden de auto de avond van te voren al in waardoor de auto een dag eerder dan afgesproken terug was. Viel ons toen ook reuze mee.Pete.Z schreef:ik heb dus geld teruggekregen omdat ik niet in de ochtend 8 uur, maar de avond daarvoor al inleverde.![]()
Netjes, bij Dollar gehuurd overigens.
Ik kom er ook echt vandaag pas achter,3 maanden later dus.Coyote schreef:Dat hebben wij ook een keer meegemaakt terwijl volgens mij in de voorwaarden staat dat je geen geld terug krijgt als je 'm eerder inlevert. Wij maakten dat mee bij Hertz in 2001. Ook wij leverden de auto de avond van te voren al in waardoor de auto een dag eerder dan afgesproken terug was. Viel ons toen ook reuze mee.Pete.Z schreef:ik heb dus geld teruggekregen omdat ik niet in de ochtend 8 uur, maar de avond daarvoor al inleverde.![]()
Netjes, bij Dollar gehuurd overigens.![]()
Roland