Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Michael Jackson overleden
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: Michael Jackson overleden
Ik kreeg ook het idee dat de kinderen het zelf wilden, ze lijken me ook al oud genoeg om daar zelf over te beslissen. Bovendien waren ze omringd door de hele familie, die zelf overigens ook niet bijzonder vaak en uitgebreid in beeld waren gedurende de hele herdenking.
Voor de showbizz? Ik denk het niet.
Voor de showbizz? Ik denk het niet.
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Ik vind het eigenlijk heel normaal dat die kinderen op het podium stonden. Het is hun vader die is overleden, daar wil je toch bij zijn.
Eerlijk gezegd vond ik het vreemder dat die kinderen altijd met maskers over straat moesten, en vrijwel altijd binnen waren. Dat is toch geen leven voor die kinderen? Ik hoop dat ze nu een iets normaler leven krijgen dat wat ze bij Michael hadden.
ik ben er van overtuigd dat hij heel veel van ze hield maar ze leefden wel heel erg geïsoleerd. Er zijn genoeg kinderen van steenrijke ouders die gewoon in de buitenwereld komen al dan niet met bodyguards.
Marjon
Eerlijk gezegd vond ik het vreemder dat die kinderen altijd met maskers over straat moesten, en vrijwel altijd binnen waren. Dat is toch geen leven voor die kinderen? Ik hoop dat ze nu een iets normaler leven krijgen dat wat ze bij Michael hadden.
ik ben er van overtuigd dat hij heel veel van ze hield maar ze leefden wel heel erg geïsoleerd. Er zijn genoeg kinderen van steenrijke ouders die gewoon in de buitenwereld komen al dan niet met bodyguards.
Marjon
- LeenG
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ik had die kinderen nog nooit eerder gezien maar is dat meisje echt zijn biologisch kind???? Hmmm
Ik had niet de indruk dat het voorzien was, ik had de indruk dat ze dat spontaan deed. Haar verdriet was duidelijk wel echt, heel erg voor die kinderen.

Ik had niet de indruk dat het voorzien was, ik had de indruk dat ze dat spontaan deed. Haar verdriet was duidelijk wel echt, heel erg voor die kinderen.
Had ik ook ... misschien krijgen die kinderen een nu wat 'normaler' leven. Al begrijp ik MJ ook wel ... steenrijke kinderen hebben niet zo'n last van de media die over gaat over lijken als het moet, waar kinderen van beroemde ouders wel mee te maken hebben.vana schreef:Eerlijk gezegd vond ik het vreemder dat die kinderen altijd met maskers over straat moesten, en vrijwel altijd binnen waren. Dat is toch geen leven voor die kinderen? Ik hoop dat ze nu een iets normaler leven krijgen dat wat ze bij Michael hadden.
Sandy
- headhunterke
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Ik denk wel dat MJ voor een stuk in zijn opzet geslaagd is om zijn kinderen voor een groot stuk aan het circus te onttrekken (ik had althans die indruk), maar zoals je zegt, het gaf een soort isolatie tot gevolg, en dat kan ook niet goed zijn voor de kidneren.
Als je daar tegenover soms kinderen van andere sterren ziet, vind ik dat zij nog 'relatief weinig' benaderd werden.
Maar ik twijfel echt wel of dat zijn biologische kinderen zijn hoor...
Als je hem bekijkt in zijn beginjaren: hij was een zwarte. Ok, hij is dan om de een of andere reden, de welke laat ik in het midden, blank geworden, maar zijn 'soldaatjes' veranderen toch niet van kleur?
Àls de kinderen dan echt van de dame zijn, die zegt dat ze de moeder is, moeten ze toch wel op een of andere manier dna van MJ gekregen hebben, en ik denk niet dat het mogelijk is, dat de kinderen dan spierwit zijn, of vergis ik me hierin?
Anyway, het zal volgens mij altijd een mysterieuze zaak zijn, en veel dingen uit zijn leven zullen wellicht nooit volledig correct verklaart worden...
Als je daar tegenover soms kinderen van andere sterren ziet, vind ik dat zij nog 'relatief weinig' benaderd werden.
Maar ik twijfel echt wel of dat zijn biologische kinderen zijn hoor...
Als je hem bekijkt in zijn beginjaren: hij was een zwarte. Ok, hij is dan om de een of andere reden, de welke laat ik in het midden, blank geworden, maar zijn 'soldaatjes' veranderen toch niet van kleur?
Àls de kinderen dan echt van de dame zijn, die zegt dat ze de moeder is, moeten ze toch wel op een of andere manier dna van MJ gekregen hebben, en ik denk niet dat het mogelijk is, dat de kinderen dan spierwit zijn, of vergis ik me hierin?
Anyway, het zal volgens mij altijd een mysterieuze zaak zijn, en veel dingen uit zijn leven zullen wellicht nooit volledig correct verklaart worden...
"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
Zou je denken, maar hoeft niet ...Michael kan zoals vele black Americans ook recessieve blanke genen hebben.
Maar los daarvan, die Debby had toch gezegd dat Michael niet de biologische vader was .. dus het zou best kunnen. Maar ik heb dat niet zozeer vanwege de huidskleur. Ik vind het wel apart dat hij haar heeft uitgekozen als de moeder van zijn kinderen. Ik heb wat filmpjes gezien van haar en ze komt me over als een kenau .. totaal niet lief of vrouwelijk, een type wat je bij MJ verwacht.. (al zijn we nu jaren verder en kan ik me voorstellen dat het lastig vallen door de media en de vooroordelen van het publiek je hard maakt).
Maar los daarvan, die Debby had toch gezegd dat Michael niet de biologische vader was .. dus het zou best kunnen. Maar ik heb dat niet zozeer vanwege de huidskleur. Ik vind het wel apart dat hij haar heeft uitgekozen als de moeder van zijn kinderen. Ik heb wat filmpjes gezien van haar en ze komt me over als een kenau .. totaal niet lief of vrouwelijk, een type wat je bij MJ verwacht.. (al zijn we nu jaren verder en kan ik me voorstellen dat het lastig vallen door de media en de vooroordelen van het publiek je hard maakt).
Sandy
- headhunterke
- Amerikakenner
Kan zijn hoor, maar dan zou hij wel veel toevallige aandoeningen tegelijk gehad hebben.
Maar kom het is inderdaad niet volledig uitgesloten...
Ik had ook onmiddellijk het idee dat Debby alles behalve een vrouw is die je verwacht van MJ.
En over het hard maken, ik denk niet dat MJ dermate hard veranderd is. Tuurlijk, hij zal ergens wel een andere houding aangenomen hebben, maar ik denk toch dat hij in zijn privéleven allesbehalve een hard en koel persoon was.
Toen ik de foto's met zijn kinderen voor het eerst zag, zag je zo dat de liefde op de foto er bijna uitsprong.
Dus in dat opzicht waren MJ en Debby als water en vuur, althans als je wat foto's bekijkt.
Maar kom het is inderdaad niet volledig uitgesloten...
Ik had ook onmiddellijk het idee dat Debby alles behalve een vrouw is die je verwacht van MJ.
En over het hard maken, ik denk niet dat MJ dermate hard veranderd is. Tuurlijk, hij zal ergens wel een andere houding aangenomen hebben, maar ik denk toch dat hij in zijn privéleven allesbehalve een hard en koel persoon was.
Toen ik de foto's met zijn kinderen voor het eerst zag, zag je zo dat de liefde op de foto er bijna uitsprong.
Dus in dat opzicht waren MJ en Debby als water en vuur, althans als je wat foto's bekijkt.
"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Liefde...Misschien had hij zich wat eerder moeten bedenken wat hij die kinderen aandeed door zich stijf te eten en spuiten aan pillen en rotzooi. Heel erg voor die kinderen dat ze hun vader kwijt zijn, maar nog erger vind ik dat hij waarschijnlijk veel langer vader had kunnen zijn als ie zich niet dood geslikt had. Maar zover ging de liefde voor zijn kinderen blijkbaar niet.headhunterke schreef: Toen ik de foto's met zijn kinderen voor het eerst zag, zag je zo dat de liefde op de foto er bijna uitsprong.
http://www.vandijkjes.punt.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Every day is a gift, not a given right
Every day is a gift, not a given right
Ik heb het niet over Michael, maar over zijn ex of moeder van zijn kinderen, die Debby .. ik zag wat filmpjes onlangs en vond haar behoorlijk fel en hard, niet het type dat je zou verwachten die MJ zou uitkiezen als biologische moeder voor zijn kinderen. Waarop ik vervolgens schreef dat ik me ook wel kan voorstellen dat zij (Debby) hard is geworden door de media en veroordeling van het publiek.headhunterke schreef:En over het hard maken, ik denk niet dat MJ dermate hard veranderd is. Tuurlijk, hij zal ergens wel een andere houding aangenomen hebben, maar ik denk toch dat hij in zijn privéleven allesbehalve een hard en koel persoon was.
Ook heb ik het niet over MJ's aandoeningen .. jij dacht dat het niet mogelijk was dat een zwarte man blanke kinderen kon krijgen. Waarop ik zei dat het niet onmogelijk is, aangezien Black Americans ook over recessieve blanke genen kunnen beschikken ...
Het zijn maar details

Sandy
Ik volg dit topic niet erg veel, en heb ook niet gecheckt of dit er al in voorkwam (dus mijn excuses als het er al was), maar ik zag de volgende youtube film net op nu.nl:
[youtube]tVACUjHn6yU[/youtube]
vind het op zich wel geniaal, en er zit erg veel waarheid in ook wat hij zegt... vind ik dan persoonlijk.
vind het op zich wel geniaal, en er zit erg veel waarheid in ook wat hij zegt... vind ik dan persoonlijk.
Laatst gewijzigd door jiejie op 11 jul 2009, 12:56, 1 keer totaal gewijzigd.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Laat dit gedeelte uit de link: http://www.youtube.com/watch?v= om het filmpje te tonen.
Dus als volgt:
Roland
Dus als volgt:
Code: Selecteer alles
thanks
heb het gelijk even aangepast ^^

- headhunterke
- Amerikakenner
Vind ik toch wel een straffe uitspraak hoor...peet schreef:Liefde...Misschien had hij zich wat eerder moeten bedenken wat hij die kinderen aandeed door zich stijf te eten en spuiten aan pillen en rotzooi. Heel erg voor die kinderen dat ze hun vader kwijt zijn, maar nog erger vind ik dat hij waarschijnlijk veel langer vader had kunnen zijn als ie zich niet dood geslikt had. Maar zover ging de liefde voor zijn kinderen blijkbaar niet.headhunterke schreef: Toen ik de foto's met zijn kinderen voor het eerst zag, zag je zo dat de liefde op de foto er bijna uitsprong.
Maar ergens heb je wel een punt dat hij, net als vele anderen trouwens, ten onder gaat aan z'n eigen succes en idealen.
Het is zeker niet onmogelijk, ook hubby, die veel donkerder is dan MJ, heeft een zoon die eerder blank lijkt , maar drie op een rij?? Dat vinden wij toch wel onwaarschijnlijk. Natuurlijk maakt dat niets uit, als hij voor deze kinderen heeft gezorgd als een vader, dan is hij de vader...of hij zijn zaad heeft gebruikt of dat van een ander.....Ook heb ik het niet over MJ's aandoeningen .. jij dacht dat het niet mogelijk was dat een zwarte man blanke kinderen kon krijgen. Waarop ik zei dat het niet onmogelijk is, aangezien Black Americans ook over recessieve blanke genen kunnen beschikken ...
- headhunterke
- Amerikakenner
Precies...wiepster schreef:Het is zeker niet onmogelijk, ook hubby, die veel donkerder is dan MJ, heeft een zoon die eerder blank lijkt , maar drie op een rij??Ook heb ik het niet over MJ's aandoeningen .. jij dacht dat het niet mogelijk was dat een zwarte man blanke kinderen kon krijgen. Waarop ik zei dat het niet onmogelijk is, aangezien Black Americans ook over recessieve blanke genen kunnen beschikken ...
wat drie op een rij?headhunterke schreef:Precies...wiepster schreef: Het is zeker niet onmogelijk, ook hubby, die veel donkerder is dan MJ, heeft een zoon die eerder blank lijkt , maar drie op een rij??
Het is toch bekend dat 2 van de 3 GEEN biologische kinderen van MJ zijn.
2008 : rondreis westkust - 2009 : NY \ LA \ LV - 2010 : LA \ LV \ Springdale - 2011 : LA/LV
- headhunterke
- Amerikakenner
Nou, ik heb laatst een reportage gelezen waarin dat gegeven in twijfel werd getrokken.
Maarja, er verschijnen heel erg veel artikels en theorieën en weet ik nog allemaal over MJ.
Maar zoals ik al zei, de échte waarheid zoals alleen hij die zal gekend hebben, zullen we vrees ik helaas nooit weten.
Jammer genoeg nemen grote sterren blijkbaar ook grote geheimen mee het graf in...
Maarja, er verschijnen heel erg veel artikels en theorieën en weet ik nog allemaal over MJ.
Maar zoals ik al zei, de échte waarheid zoals alleen hij die zal gekend hebben, zullen we vrees ik helaas nooit weten.
Jammer genoeg nemen grote sterren blijkbaar ook grote geheimen mee het graf in...
Aan de andere kant valt er iets voor te zeggen dat het zijn prive leven was en wij daar als gewone stervelingen natuurlijk geen bal mee te maken hebben.headhunterke schreef:Jammer genoeg nemen grote sterren blijkbaar ook grote geheimen mee het graf in...
- headhunterke
- Amerikakenner
Da's waar, en ik denk er net zo over hoor.
Maar velen gaan blijven graven waardoor er weer de meest gekke theorieën gaan ontstaan...
Maar velen gaan blijven graven waardoor er weer de meest gekke theorieën gaan ontstaan...
jiejie schreef:Aan de andere kant valt er iets voor te zeggen dat het zijn prive leven was en wij daar als gewone stervelingen natuurlijk geen bal mee te maken hebben.
Al die grote sterren zoals Michael, Britney Spears, Madonna etc gebruiken de media om bekend te worden en gaan dan klagen als paparazi ze achtervolgen. Michael was daar een voorbeeld van door zijn rare gedrag zoals kinderen aan armpjes uit een raam hangen en ook Neverland was natuurlijk een openbaar iets, dus ze laten de media toe in hun leven, dus niet zeuren dan.