Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

DV-2010: slow-chat

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
ellenjoan
Amerikafan
Contacteer:

Re: DV-2010: slow-chat

Bericht door ellenjoan »

Weet niet wat er aan de hand is...had vanmorgen nog andere berichten gezien hier....maar bon....bij mij dus ook NEGATIEF....NOT SELECTED :(
http://www.bloggen.be/whisperer" onclick="window.open(this.href);return false; How these rescuehorses changed my life...
Marcel87
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Marcel87 »

Voor iedereen :

Afbeelding
ellenjoan
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door ellenjoan »

Allez t is goed Marcel...jij mag even bij me komen uitrusten in Sunny Spain.... gaan we samen wat aan mijn bar hangen in t zwembad....en denken aan de toekomst :mrgreen:
http://www.bloggen.be/whisperer" onclick="window.open(this.href);return false; How these rescuehorses changed my life...
RiverCola
Amerika-expert

Bericht door RiverCola »

In het zwembad hangen zou hier ook best welkom zijn! pfffff, tis zo warm!
Marcel87
Amerikakenner

Bericht door Marcel87 »

ellenjoan schreef:Allez t is goed Marcel...jij mag even bij me komen uitrusten in Sunny Spain.... gaan we samen wat aan mijn bar hangen in t zwembad....en denken aan de toekomst :mrgreen:
Daar zeg ik geen nee tegen!
Pff een zwembad, daar zou ik een hoop voor doen op moment.

Suffe benauwde kantoor hier is ook niks
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

@Ellenjoan:
Helaba, dat vind ik niet eerlijk! Als je de tranen van de niet-winnaars hier optelt, dan kunnen we misschien jouw zwembad wel vullen! En dan ga jij enkel Marcel uitnodigen!... (hij is al bezet, dat weet je toch wel? ;-) )
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
RiverCola
Amerika-expert

Bericht door RiverCola »

:lol:
ellenjoan
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door ellenjoan »

Iedereen is welkom :mrgreen: Gaan jullie me dan ook even rondduwen in de rolstoel ? k Word vrijdag weer eens geopereerd :?

En die tranen wil ik niet....anders w het water te zouterig :mrgreen:
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Ik zal een groot pak papieren zakdoekjes kopen in de Makro.

Oei, weer een operatie... Hopelijk wordt je er beter van?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
illuminate
Amerika-ontdekker

Bericht door illuminate »

hum, zo te lezen sterft dit topic een langzame dood. ik ben alweer een weekje terug van een fijne vakantie in zuid-frankrijk, en heb de status van mijn man en mijzelf opgezocht. beiden zijn we niet geselecteerd voor het programma. ergens wel goed dat er een einde aan de onzekerheid is gekomen, want we kunnen weer verder met de verkoop van ons huis, de koop van een nieuw huis, etc. life goes on, en over een paar maandjes weer nieuwe kansen...
de volgende keer dat ik mee doe, ga ik niet meer elke dag mijn deurmat checken voor post, nu we onze status op de website kunnen bekijken. veel relaxter.
Marcel87
Amerikakenner

Bericht door Marcel87 »

Dit topic is inderdaad compleet uit gestorven!

Ik heb nog een minder fijne mededeling, Vincent en ik hebben besloten uit elkaar te gaan. Er is helaas geen zicht op vooruit gang in de nabije toekomst.

Iedereen erg bedankt voor jullie steun en bijdrage, het was mij een waar genoegen om alles te delen hier!

En uiteraard volgend jaar gewoon weer van de partij :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :beerchug:
RiverCola
Amerika-expert

Bericht door RiverCola »

Dat is best k*t Marcel. Veel sterkte, dat was vast niet gemakkelijk.
FlipjeBTiel
Amerika-expert

Bericht door FlipjeBTiel »

Zoals rivercola het zegt. Sterkte, Marcel!

Gr., Flipje
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Sterkte Marcel!
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Dat dit draadje nu een stille dood sterft, da's logisch, veel valt er niet meer te zeggen over de DV-2010 (tenzij je winnaar bent).
Ik vind het dit jaar echt heel opvallend dat we zo weinig winnaars hebben, terwijl we in vergelijking met vorig jaar enkele tientallen extra deelnemers hadden. En ook het forum is ontzettend gegroeid op die tijd, dus je zou denken dat winnaars dan ook makkelijker de weg naar hier vinden. Niet dus...

Marcel, het zat er aan te komen... Dit vind ik ontzettend spijtig voor jou en Vincent!
Ik las inmiddels in "Off Topic" dat je naar Schotland gaat verhuizen voor je werk. Dat zal ook weer wel een avontuur an sich zijn, dus ik wens je daar in ieder geval heel veel succes mee.
Tijd brengt raad, zeggen ze wel eens. Maar dat klinkt niet echt 'voor waar' uit de mond van iemand die al meer dan 4 jaar zit te wachten zeker? ( ;-) )

Voor al diegenen die niet gewonnen hebben: volgende keer meer geluk!
En voor diegenen die wel gewonnen hebben: zorg verdorie dat je door heel de procedure gaat en die kaart ten gelde maakt! (want anders sta ik niet in voor de gevolgen, ;-) )
Elke
yardenoy
Amerika-ontdekker

Bericht door yardenoy »

kastelke schreef:En voor diegenen die wel gewonnen hebben: zorg verdorie dat je door heel de procedure gaat en die kaart ten gelde maakt! (want anders sta ik niet in voor de gevolgen, ;-) )
Wij gaan er voor de volle 100 procent tegenaan!

@Marcel87: Veel sterkte.
Disney-Golf
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 999

Bericht door Disney-Golf »

@marcel 87.
wat ik nu ga neerschrijven zal je nu als lulkoek ervaren maar na enige tijd ga je dit terug lezen en tegen jezelf zeggen, G.V.D. Disney Golf weet waarover hij praat.
Ik heb 2 kinderen van 2 verschillende relaties dus weet ik maar al te goed wat tegenslag en mislukkingen in de liefde is/zijn.
Maakt niet uit welke geaardheid je hebt; liefde is liefde.
Het feit dat het met vincent niets geworden is voorbestemd. (rot hé!)
Maar geloof me, alles in het leven heeft een reden.
Misschien is het je nu niet direct duidelijk maar geloof me, elke relationele, emotionele tegenslag resulteerd in een beter leven in de toekomst.
Kijk elke ochtend in de spiegel en zeg tegen jezelf; hier staat een spetter en ik verdien beter.
Je zal zien dat op het moment dat je het minste verwacht zal Mr. right voor je neus zal staan.
ff terug on topic!
Dit geld ook voor de DV deelnemers; ergens staat jullie een andere/betere uitdaging te wachten.
Ofwel is de tijd voor jullie niet rijp ofwel ga je iets beters vinden in een ander land.
Denk daar maar eens over na en als je binnen een paar jaar deze post terug leest en bij jezelf zegt Disney Golf had gelijk, laat het me dan maar weten... :beerchug:
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Ik hoop dat je gelijk hebt! ;-)
Vrienden van ons zeiden het enkele jaren geleden al "Good things must be on their way to Belgium". Maar ik vrees een beetje dat die 'good things' hunne weg naar hier kwijtgespeeld zijn. Kan ook bijna niet anders met al die wegenwerken en wegomleggingen in Belgie...

En ik zal je over enkele jaartjes laten weten of jij gelijk had of niet.
Elke
Disney-Golf
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 999

Bericht door Disney-Golf »

Over die wegenwerken kan je gelijk hebben, Kastelke!
Maar voor de rest spreek ik (jammer genoeg) uit ervaring en ben ik echt geen uitverkorene, goeroe of iets dergelijke.
Maar ik zie wel dat je binnenkort een fantastische en "magical" vakantie tegemoet gaat... ben ik nu al helderziende geworden... Hahahaha
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

@ Marcel:
Wat balen zeg! Wat jammer dat het niet zo heeft mogen zijn. Veel sterkte ermee!
"Keep Georgia On Your Mind"
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer