ik weet wel , als je in het oosten van Virginia - Carolina rond rijd .. dan kun maar beter geen AT-T hebben ...want de ontvangst hier is bagger ..want hier heb je bijna geen signaal .. Verizon is de beste met de ontvangst hier.
Color01 schreef:ik weet wel , als je in het oosten van Virginia - Carolina rond rijd .. dan kun maar beter geen AT-T hebben ...want de ontvangst hier is bagger ..want hier heb je bijna geen signaal .. Verizon is de beste met de ontvangst hier.
in de grote steden zal het met de ontvangst van at&t wel mee vallen ..maar als je toch een beetje buiten af komt ...dan wordt het wel behelpen. met rook signalen
Je kan je ook afvragen of het echt zo belangrijk is om een werkend mobieltje te hebben in een land waar je op iedere hotelkamer en op vele andere plekken gewoon naar huis kan bellen....ja, dat kost wat meer, maar dan bel je geen uren maar minuten.....verder zouden veel meer mensen zich eens moeten verdiepen in de mogelijkheden van Skype, dat kan je ook heel goedkoop gebruiken om naar vaste telefoons te bellen.
Ik zou ook geen mobiel nemen om naar huis te bellen, dat doe ik tijdens vakanties nooit (of bijna nooit). En skype is natuurlijk super, ik gebruik het nu ook regelmatig, maar is alleen handig wanneer je bijvoorbeeld op je hotel-kamer zit met een internet-verbinding en even wil bellen.
Ik heb komende vakantie een aantal keer afspraken met vrienden gemaakt en als je dan onderweg even wil bellen omdat je iets niet kan vinden of wil laten weten hoelaat je eraan komt is een mobiel toch de beste oplossing.
Maar inderdaad, voor een keertje naar huis bellen zou ik inderdaad adviseren skype te gebruiken of de telefoon op de hotelkamer als je geen computer bij je hebt.
Wij vinden Skype ook helemaal genoeg hoor, voor onszelf.
Maar in het geval van Ton gaat het om bereikbaarheid in noodgevallen, bedrijfsmatig. Ik durf nog niet eens te zeggen of hij wel mee zal gaan, vanwege die bedrijven. Ze hebben een grote fouragehandel en champignongmestbedrijf, waarvan een groot deel in Oost-Duitsland zit. Met storingen aan machines of personeelsproblemen, wil hij gewoon gebeld kunnen worden. Kan dat niet, dan gaat hij niet mee, zo simpel. Ik ben dus aan het uitzoeken wat kan, want ik heb echt geen zin in een vakantie die draait om 'het bedrijf'.
Ik snap dat hij bereikbaar wil zijn, maar de praktijk is toch dat je zeker de helft van de tijd niet bereikbaar bent, maar dat weten jullie ook wel.
De gsm dekking is in Amerika niet wat wij gewend zijn....
Nee precies ... en eerlijk gezegd weet ik ook niet of ik het wel wil, op vakantie continue maar iemand bij me hebben die zijn bedrijf niet los kan laten. We hebben dat dit jaar een beetje gehad met onze reisgenote die flipte als ze niet elke dag contact kreeg met haar kinderen.
We hebben woensdagavond een BBQ met de beoogde reisclub en dat wordt absoluut een onderwerp van gesprek.
Tja... ik ben een redelijke work-aholic en sta 's ochtends gewoon een uur eerder op dan de rest van de groep om 'm'n ding te doen....'
De rest van de dag staat mijn telefoon aan voor 'noodgevallen'....
Zo los ik het op.
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
Zijn de sim kaarten in amerika even groot als die hier in europa? Ik was laatst namelijk in een telefoonzaak en daar vertelde ze me dat de sim kaarten in amerika een ander formaat hebben dan die in europa.
Ik wil namelijk in september een pre-paid sim kaartje kopen om mee te bellen en deze in mijn HTC Touch Pro 2 stoppen.
2007: LA - Phoenix - Grand Canyon - LV - SF - LA
2009: NY - Philadelphia - DC - Niagara Falls - Boston
2010: LV
2014: NYC - LA - Monument Valley - Zion - Horshoe bend - LV
2017: Pittsburgh - NYC - DC - Nashville Maak je eigen gratis ticker aan op www.myusaticker.nl
Dento schreef:Nee hoor, die zijn precies hetzelfde formaat als in Europa.
Welke telefoonzaak was dat? Dan kunnen we die mijden...
Was bij belcompany maar ze durfde dat niet met zekerheid te zeggen hoor. Dus ik dacht vraag het even voor de zekerheid hier na.
2007: LA - Phoenix - Grand Canyon - LV - SF - LA
2009: NY - Philadelphia - DC - Niagara Falls - Boston
2010: LV
2014: NYC - LA - Monument Valley - Zion - Horshoe bend - LV
2017: Pittsburgh - NYC - DC - Nashville Maak je eigen gratis ticker aan op www.myusaticker.nl
Misschien waren ze in de war met de toestellen van bijvoorbeeld Verizon waar je geen simkaart in kunt stoppen, omdat alles al in het toestel zit gebouwd/geprogrammeerd...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.