Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wie weet een leuk hotel in San Francisco?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
rhaf
Amerikafan

Wie weet een leuk hotel in San Francisco?

Bericht door rhaf »

Howdy folks,

Wie weet een leuk hotel in San Francisco welke goed is, maar toch niet overpriced is en waar het parkeren bij inbegrepen is?

Had net bijna een *** hotel geboekt in de Fisherman's Wharf omgeving voor 99$ p/n, maar was even aan het kijken naar de hotels in die buurt en vele vragen hoge bedragen voor het parkeren, één zelfs 45$ ex tax per nacht!

Maar het liefste willen we natuurlijk ook weer niet te ver van alles af zitten. Het lijkt me dat we toch iets moeten kunnen vinden in de Marina - Cow Hollow - Pacific Heights omgeving en anders in de Embarcadero omgeving? :?

Wie heeft hier uit persoonlijke ervaring iets leuks gevonden? :help:

VrGr,
Mark
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Hotel in SF

Bericht door jerbia »

Heb je al gekeken via Hotwire Mark?

Zie het PL/Hotwire topic om te zien welke deals forumleden hebben gemaakt in o.a. SF: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... +francisco
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
rhaf
Amerikafan

Bericht door rhaf »

Yep hotwire was het eerste waar ik gekeken heb. Probleempje hiermee zijn de mogelijk torenhoge parkeerkosten waar we mee geconfronteerd kunnen worden.
Priceline is niet een echte optie daar we nooit vooraf zeker zijn dat de kamer geschikt is voor ons (+ 2 kids).

Vrgr,
Mark
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Hallo Mark,

Wij zaten vorig jaar in de Columbus Motor Inn, is ons prima bevallen; goed gelegen en gratis parkeren. Redelijk geprijsd, niet heel goedkoop. Als je een goede locatie wilt en gratis parkeren dan zul je daar toch voor moeten betalen. Er zijn meerdere Motor Inns, zoals de Lombard Motor Inn, die is iets goedkoper.
Er komt ongeveer eens per week weer een vraag naar een hotel in SF, dus zoek ook eens op het forum voor meer tips.

Marianne
Bento
Amerikafan

Re: Wie weet een leuk hotel in San Francisco?

Bericht door Bento »

Wij hebben via Hotwire gekozen voor een 3 sterren hotel bij Fisherman's Wharf en uit eindelijk was dat het Holiday Inn.

Amenities
Fitness Center Pool(s) Restaurant(s) Business Center Laundry Facilities High-speed Internet Access
rhaf
Amerikafan

Bericht door rhaf »

Hi Bento,

Ik heb daar ook naar gekeken maar de reden om het niet te doen waren de hoge parkeerkosten..."overed and secured guest parking ($35/day plus tax ".
Hebben jullie hiermee rekening gehouden?

Daarmee kwam het voor ons boven budget.

VrGr,
Mark
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Wij zaten gisteren 2 dagen in het Holiday Inn - Civic center, in San Francisco. Het hotel is schoon en aangenaam, geen klagen. Parkeren was wel duur 29$ + tax per dag, wifi was gratis, geen ontbijt inbegrepen. 1 nadeel is wel de buurt, het Civic center is niet echt een aangename buurt, enorm veel zwervers en rare types. Wij liepen er terug naar het hotel via Market street tegen 8h30 en we waren niet op ons gemak. Ik zou dus sowieso voor de buurt van fishermans warf of north beach kiezen, wij vonden dat aangename buurten.

Succes ! Oh en wij hebben bijna alles te voet of via OV gedaan. De paar keer dat we wel de auto hadden was het verkeer erg druk en parkeren echt een ramp.
Nog een tip, beide bruggen zijn met tol om binnen te rijden ! (4 - 6$)
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

rhaf schreef:Hi Bento,

Ik heb daar ook naar gekeken maar de reden om het niet te doen waren de hoge parkeerkosten..."overed and secured guest parking ($35/day plus tax ".

VrGr,
Mark
Van welk budget ga je dan uit? Die parkeerkosten betaal je hoe dan ook, hetzij in een hogere prijs per kamer, hetzij apart. De auto ergens anders parkeren of later ophalen is natuurlijk ook een mogelijkheid, maar wel veel meer gedoe.

Marianne
Rero
Amerika-ontdekker

Bericht door Rero »

Heb er nog geen ervaring mee, maar wij hebben gekozen voor Travelodge at the presidio(Lombard street), veel mensen hebben deze aanbevolen. Gratis parkeren al hebben ze niet genoeg plaatsen om iedereen te voorzien. 2 nachten 2 queen bed voor 230 dollar. Boeking voor eind juli '09.
Suc6 met de zoektocht gr Rero
Emenem
Amerikakenner

Bericht door Emenem »

Probeer de zoekfunctie eens, volgens mij is dit één van de meest gestelde vragen.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Rero schreef:Heb er nog geen ervaring mee, maar wij hebben gekozen voor Travelodge at the presidio(Lombard street), veel mensen hebben deze aanbevolen. Gratis parkeren al hebben ze niet genoeg plaatsen om iedereen te voorzien. 2 nachten 2 queen bed voor 230 dollar. Boeking voor eind juli '09.
Suc6 met de zoektocht gr Rero
Dat vind ik dus helemaal niet zo goedkoop voor een Travelodge al is het parkeren dan gratis (als je geluk hebt een plaats te hebben), velen hier op het forum hebben het behoorlijk luxe Hyatt hotel bij Fisherman's wharf via priceline voor 65 dollar per nacht gewonnen, parkeren kost er 45 dollar per nacht, dat is totaal 110 dollar per nacht, dat is dus nog iets goedkoper dan in een Travelodge met "gratis" parkeren.
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Nou, dan toch nog maar een keer mijn wekelijkse reclame praatje:

Schoon,goedkoop,simpel,loopafstand,gratis parkeren,blablabla:

http://www.sftownhousemotel.com/
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marjol »

Wij kwamen via priceline inderdaad ook goedkoper uit met het Hyatt Fisherman's Wharf, ondanks alle extra kosten (parkeren en internet) die we in het andere hotel (Columbus Motor Inn) niet gehad zouden hebben.
Bento
Amerikafan

Bericht door Bento »

rhaf schreef:Hi Bento,

VrGr,
Mark
Ik weet dat die kosten bestaan maar heb er totaal geen rekening mee gehouden eigenlijk. Ik zie daar wel of ik de auto gebruik of niet, zo niet dan parkeer ik die wel ergens aan de rand van de stad voor 3 dagen oid. Mocht dat nou niet kunnen dan kan die $35 per dag ook nog wel ons budget af :P Het blijft toch een dure vakantie.
rhaf
Amerikafan

Bericht door rhaf »

Je hebt gelijk, als je het kunt is het toch prima.

Wij gaan deze keer voor zo'n 3,5 week en dat zijn toch weer 24 overnachtingen. En dat gaat op z'n minst zo'n 1500 tot 2000eu kosten uitgaande van zo'n 80eu per nacht gemiddeld. Tel daarbij de auto en de vlucht op en dan is dat toch wel een hele dure maand. Uiteraard geef ik dan liever 100eu uit aan vertier of eten, dan aan parkeergeld.

Bedankt weer voor jouw antwoord en heel veel plezier gewenst!

VrGr,
Mark
rhaf
Amerikafan

Bericht door rhaf »

" Mocht dat nou niet kunnen dan kan die $35 per dag ook nog wel ons budget af :P Het blijft toch een dure vakantie."

Hi Bento,

Ik heb misschien een goede tip voor jouw en anderen.

Heb even rond gezocht en het volgende gevonden: www.skypark.com

Dit scheelt ons veel geld. Ik kan nu via hotwire een beter hotel nemen zonder me zorgen te hoeven maken omtrent de mogelijke parkeerkosten. En dit is beveiligd wat me weer veel ontzorgt tov het parkeren ergens langs de weg of zo.

En de auto ga ik niet nodig hebben want wij kunnen gewoon, lopen, cable car nemen of het BART systeem.

VrGr,
Mark
Bento
Amerikafan

Bericht door Bento »

Ziet er goed uit, bedankt!
rhaf
Amerikafan

Bericht door rhaf »

Graag gedaan.

Wie weet komen wij elkaar daar nog tegen... :wink:
Bento
Amerikafan

Bericht door Bento »

hehe, 29e zijn we daar ;)
rhaf
Amerikafan

Bericht door rhaf »

July of Augustus?

Als het augustus is, dan is dat onze laatste dag in SF. Althans dat is het voorlopig. We spelen met het idee om een dag eerder te vertrekken en nog een nachtje ergens te blijven tussen SF en LA in wat onze eindbestemming is.

VrGr,
Mark
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer