Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Onze rondreis Oosten en Deep South van 2 t/m 24 juli

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
Tans4USA
Amerikakenner

Re: Onze rondreis begint 2 juli

Bericht door Tans4USA »

Mijn weblog is aangepast met dank aan de vele tips van Jerbia en Pyca. Fantastisch dat jullie me wilden helpen. :beerchug:
Figment
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 60
Contacteer:

Bericht door Figment »

Ziet er mooi uit je web-log! Ik heb 'm onder favorieten staan, want ik ben erg benieuwd naar al jullie avonturen! Mooie reis gaan jullie maken! Maar mag ik vragen waarom jullie hebben gekozen om maar 1 nachtje in New Orleans te blijven? Het Astor Crowne Plaza is een uitstekend hotel. Mooie ruime kamers, een goed restaurant aanwezig en ideaal gelegen op de hoek van Canal en Bourbon Street. Let alleen wel op met het parkeren van de auto. Neem geen valet parking!!! Je bent al snel 30 dollar kwijt voor het laten parkeren van je auto, en een wachttijd van een half uur/ drie kwartier is heel normaal. Veel voordeliger en sneller is het om bij een nabijgelegen parkeergarage te parkeren. Veel plezier, and let the good times roll!
Traveling to the USA since 1981

Momenteel ben Zuid Amerika aan het verkennen: http://adventuresofatravelgeek.blogspot.com
Tans4USA
Amerikakenner

Bericht door Tans4USA »

Eerst was het helemaal niet de bedoeling dat we in New Orleans zouden overnachten, maar mede door jouw enthousiaste verhalen Figment, blijven we er één nacht. We konden via hotwire een leuke deal krijgen bij Crowne Plaza en zijn benieuwd hoe we New Orleans vinden. We wilden graag een aantal dagen aan de kust doorbrengen vandaar maar één nacht NO.
Tans4USA
Amerikakenner

Re: Onze rondreis Oosten en Deep South van 2 t/m 24 juli

Bericht door Tans4USA »

We zijn nu over de helft van onze vakantie en tot nu toe genieten we met volle teugen. Het weer is super en we hebben al zoveel leuke dingen gedaan. :D Dollywood vonden we heel leuk gisteren, vandaag gaan we op pad naar Nashville. Het is heerlijk om weer rond te rijden in de States. Ons reisverslag kun je hieronder aanklikken.
Groeten,
Anita
sharfer
Amerika-newbie

Re: Onze rondreis Oosten en Deep South van 2 t/m 24 juli

Bericht door sharfer »

Mijn ouders zijn al meerdere malen in Destin op vakantie geweest. Alleen voor de rust want het is een pensionado's dorp/stadje. Niet veel te doen behalve liggen op het parelwitte strand (waar je ook moet uitkijken voor het verbranden vanwege de reflectie van de zon), winkelen en bijkomen. 2 dagen is meer dan genoeg voor een doorreis lijkt mij.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer