Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

tips gezocht voor californie/hawaii reis juni 2006

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
wouwtje
Amerika-newbie

tips gezocht voor californie/hawaii reis juni 2006

Bericht door wouwtje »

Volgend jaar juni wil ik de volgende autorondreis gaan maken. Hotels en lodges willen we vooraf vastleggen. Zijn er nog tips of zouden jullie dingen weglaten of anders doen. Ik verneem het graag van jullie. Alvast bedankt voor reacties.

10/06 amsterdam - san francisco
11/06 san francisco
12/06 san francisco
13/06 san francisco-yosemite-el portal
14/06 el portal-sequoia-visalia
15/06 visalia - death valley
16/06 death valley-las vegas
17/06 las vegas
18/06 las vegas-zion np
19/06 zion np - bryce np
20/06 bryce np
21/06 bryce np-grand canyon/flgastaff
22/06 grand canyon
23/06 grand canyon-Laughlin
24/06 Laughlin - Los Angeles
25/06 Los Angeles
26/06 Los Angeles (Universal Studio's)
27/06 vlucht naar Hawaii/Honolulu
28/06 Hawaii
29/06 Hawaii
30/06 Hawaii
01/07 Terug naar NL

Eventuele tips voor excursies of bezoekjes die wij beter vooraf via internet kunnen gaan reserveren zijn ook altijd welkom.

Met vriendelijke groet,

K. van de Wouw
wendyjol
Amerikakenner

Bericht door wendyjol »

Ik vind dit weer typisch zo'n voorbeeld van teveel in te korte tijd. Wat heeft het nou voor zin om door Yosemite en Sequoia heen te crossen. Okay, je kunt nu zeggen dat je er bent geweest. Maar dat zal toch niet je doel zijn?
Laat iets vallen en breng een paar dagen op één plek door. Beleef de dingen echt, i.p.v. in de auto te blijven, omdat je anders je overnachtingsplek voor die avond niet haalt.
Toch veel plezier gewenst.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Poeh, ja, ik ben het met Wendy eens. Ik zou niet naar Hawaii gaan, het is het niet waard voor zo'n korte tijd en dan heb je extra dagen over om dingen echt te zien.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
GPJ73
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door GPJ73 »

Lees mijn reisverslag als je durft :P (en kunt) en je komt er achter dat je te veel wilt in een te korte tijd zoals ook door anderen gemeldt wordt. Wij hadden zelfs het gevoel dat we min of meer geleefd werden door onze planning ondanks dat we veel minder op het programma hadden als jullie. Nu hangt het er natuurlijk vanaf hoe snel je door wilt rijden maar zie je dan nog wat :?:
Groeten,
Gert
Londen-VS-Canada (28 days of fun in augustus en september)
JGK
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door JGK »

Neem het rode potlood ...
Hier krijg je spijt van. Bewaar wat voor later en neem vooral de tijd om dingen goed te bekijken.

Suc6!
Jan Gijs
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Hoi Wouwtje,

Als ik mijn reis over zou mogen doen, dan zou ik in ieder geval een dag of 3 in yosemite willen blijven. Het is daar zo mooi!!!
Om op bepaalde plaatsen langer te kunnen blijven zou ik Hawaii schrappen van de lijst.

Succes!
jta
Amerika-expert

Bericht door jta »

allo,
zoals iedereen al aangegeven heeft : vooral 13/6 en 14/6 zijn compleet zinloos.
Twee oplossingen: ofwel hawaii laten vallen of, indien je absoluut naar hawaii wil, los angeles laten vallen. na eerste bezoek aan las vegas kun je rondje parken doen (zion, bryce, grand canyon) om dan vanuit las vegas naar hawaii te vliegen.
jacques
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Die drie dagen Hawaii gewoon schrappen,en meer tijd nemen voor bv Yosemite.

Dit is wel heel erg veel in korte tijd,echt waar.
Shamu
Amerika-ontdekker

Bericht door Shamu »

Dag Wouwtje

Ik begrijp bovenstaande reacties héél goed maar wij hebben Yosemite NP en Sequoia NP op exact dezelfde manier bezocht als in jouw planning staat. Wij hebben ook enorm veel km's afgelegd op 22d maar hebben er geen moment spijt van. Het was onze eerste USA reis en we gaan zeker nog eens terug. Als dit jullie eerste USA reis is en je er niet om geeft om veel tijd in de auto door te brengen zou ik zeker dit reisschema aanhouden. Jullie zullen een heel mooi beeld krijgen van de pracht daar, maar je moet heel goed beseffen dat je niet als een gek naar elk hoekje van dat park mag crossen want den geniet je er inderdaad niet van. Wij hebben stukken van die parken bezocht en die staan heel goed in ons geheugen gegrift.

Jullie gaan een schitterende reis tegemoet! Als de afstanden jullie niet afschrikken zeker en vast doen zou ik zeggen!
Onze eerste reis naar West-USA was fantastisch!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer