Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Michael Jackson overleden

Is er vermeldenswaardig nieuws over de Verenigde Staten? Meld het dan in dit forum.
Texas Boy
Amerika-expert

Re: Michael Jackson overleden

Bericht door Texas Boy »

Emenem schreef:Die man heeft al vanaf zijn vroege jeugd niet meer een normaal gesprek met iemand kunnen voeren
en niemand reageerde meer normaal op hem. Zodra hij buiten de deur kwam gingen alle gezichten zijn
kant op en begonnen mensen te gillen. Dat moet je jezelf serieus eens proberen voor te stellen. Volgens
mij kan het dan ook niet anders dat je je vreemd gaat gedragen, als iedereen zo vreemd tegen je doet.
Ik ben het dan ook met Pete.Z en andere eens, wij kunnen daar gewoon niet over oordelen en hebben
makkelijk praten. Maar dat is alleen maar mijn mening, voor wat het waard is...

Hij kon toch gewoon uit de schijnwerpers gaan, er zijn talloze voorbeelden van acteurs en popmuzikanten die gewoon verhuizen naar de middle of nowhere en een erg rustig bestaan voeren. Kon hij ook, geld genoeg, maar hij zocht de aandacht.
Emenem
Amerikakenner

Bericht door Emenem »

Texas Boy schreef:Afbeelding
Ik zei al... Dat is mijn mening, en daar wilde ik het graag bij laten.
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Leuk he discusseren, hierbij mijn mening en that's it, alle andere meningen doen er niet toe, blablabla :|
dora
Amerikakenner

Bericht door dora »

Ik denk dat de mensen om hem heen ook een grote rol hebben gespeeld in de verschillende keuzes die hij heeft gemaakt, hij werd behoorlijk geleefd. Kijk maar naar de 50 concerten die waren geplanned.
Verder, de meeste bekende mensen kunnen ergens naar toe gaan waar niemand ze kent, maar Jackson zou volgens mij overal ter wereld herkend worden.

Dora
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Het klopt dat het voor Michael moeilijker was en zou een paar jaar duren voordat men hem vergeten had, maar kijk bijvoorbeeld naar Prince. Ook een topper, misschien wel zijn opvolger en een klasse beter, maar dat is smaak :D Michael zocht aandacht, ook met zijn huwelijk, alles vol in de schijnwerpers, zelfs met clips waar ze bloot en waren, in mijn ogen aandacht vragen en had niet gehoeven.
A3
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 18

Bericht door A3 »

@ Texas Boy

Jij verwoordt je mening ook altijd zo ontzettend tactisch............ En je beledigt mensen, niet door te schelden, maar wel door je, hoe zal ik het zeggen, ietwat botte vertalingen van gedachten naar geschreven woord.

Wellicht handig om eens te rade te gaan bij.........jezelf, voordat je met weer een 'mening' iemand beledigt.

Maar da's mijn mening :?

MVG

A3
States visited: All except Alaska & Hawaii. Correction: all !
dora
Amerikakenner

Bericht door dora »

Mensen zeiden dat het huwelijk met Presley een publiciteitsstunt was. Misschien was die blote clip om te laten zien dat het niet platonisch was. Op de blog van Presley staat ook dat ze echt van hem hield, dat het een echte relatie was.
Prince doet toch een of andere talkshow?

Dora
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

A3 schreef:@ Texas Boy

Jij verwoordt je mening ook altijd zo ontzettend tactisch............ En je beledigt mensen, niet door te schelden, maar wel door je, hoe zal ik het zeggen, ietwat botte vertalingen van gedachten naar geschreven woord.

Wellicht handig om eens te rade te gaan bij.........jezelf, voordat je met weer een 'mening' iemand beledigt.

Maar da's mijn mening :?

MVG

A3
Ach, jij valt me al weken constant aan in diverse onderwerpen, dus voordat je je weer druk maakt moet je misschien bij jezelf te rade gaan, en dat is mijn mening, maar zal wel niet mogen, toch?
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

dora schreef:Mensen zeiden dat het huwelijk met Presley een publiciteitsstunt was. Misschien was die blote clip om te laten zien dat het niet platonisch was. Op de blog van Presley staat ook dat ze echt van hem hield, dat het een echte relatie was.

Dora

Ik vraag me dan af waarom het huwelijk zo kort duurde en waarom zou een superster zich moeten bewijzen? Weet eigenlijk niet wat Prince doet, dacht dat hij bezig was met een soort comeback?

Update: vond dit net http://nl.wikipedia.org/wiki/Prince
wiepster
Amerika-expert

Bericht door wiepster »

Ik gooi ook nog even mijn 2 cents in deze discussie....alle voorbeelden die Texas Boy aanhaalt zijn geen kindsterren. Waarom denk je dat MJ zo bevriend was met twee andere kindsterren? Liza Minelli en Liz Taylor, ook deze vrouwen zijn bijna ten onder gegaan aan hun succes.

Madonna, Prince, Jennifer Lopez zijn allemaal sterren die vrij "normaal" zijn gebleven, mijn idee omdat deze op latere leeftijd pas bekend zijn geworden en zelf de media bespeeld hebben.

Ik heb zelf een vrij sterke mening over goed en kwaad en onrecht. Met het verstrijken van de jaren en wat meer levenservaring, ben ik inmiddels een stuk milder geworden en zal minder gauw oordelen over de medemens. Sommmige mensen hebben dat nivo nog niet bereikt en er zijn zelfs figuren die zich nooit zullen kunnen inleven in een ander.
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Soms mag je geen mening hebben op dit Forum, je mag je ook niet verdedigen want je bent dom of naief, je kan je niet inleven want dat kunnen alleen maar mensen met een bepaalde levenservaring en waarschijnlijk voldoende afleveringen gevolgd van Oprah en Dr. Phil. Juist die mensen die het zo goed kunnen weten doen er van alles aan om anderen aan te vallen, belachelijk te maken. Denk dat juist deze mensen eens moeten nadenken, bij zichzelf ten rade gaan voordat ze hun gal spuwen over dit forum waar iedereen een recht heeft op zijn mening, ook ik.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Ok, genoeg met de metadiscussie. Iedereen heeft zijn of haar manier van communiceren. Dit topic gaat daar niet over. Vanaf nu enkel on topic over Michael Jackson hier, graag.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Bennogr
Amerika-expert

Bericht door Bennogr »

Volgens mij heeft Texas Boy gelijk (heb ik dit echt geschreven? :D ): Jackson heeft een heleboel van die aandacht over zichzelf afgeroepen. Zeker in de VS kun je best een redelijk prive leven hebben, zelfs als popster, maar je moet daar dan wel even je best voor doen. Paparrazzi de gelegenheid geven om foto's te maken en ze dan weg te sturen (eventueel geholpen door een paar potige mensen), niet met je operaties te koop lopen, geen vreemde dingen uithalen met je kinderen.

En: goed met je geld omgaan, zodat je een huis kunt kopen met een flinke tuin, een stevig en hoog hek, en bewaking.

Vooral natuurlijk: je niet met ja-knikkers omringen, en serieus hulp gaan zoeken als je verslaafd raakt.

Elizabeth Taylor en Liza Minelli is dat toch ook tot op zekere hoogte gelukt?

Wat je natuurlijk niet moet doen is je zo in de geldproblemen werken dat je 50 concerten achter elkaar moet geven om niet failliet te gaan.

Maar goed, wij hebben makkelijk praten (en omdat ik altijd voor de radio heb gewerkt en in kranten geschreven, heb ik al die beroemdhiedstoestanden (gelukkig?) nooit meegemaakt).

Overigens, om de hele discussie wat te relativeren: newsflash: Michael Jackson still dead.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Bennogr schreef:Volgens mij heeft Texas Boy gelijk (heb ik dit echt geschreven? :D )
Benno, nu al dronken :mrgreen: Yip, and he is still death, geloof dat ze in LA nog aan het zoeken zijn wie de rekening gaat betalen van de ceremonie :roll:
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Bennogr schreef:Overigens, om de hele discussie wat te relativeren: newsflash: Michael Jackson still dead.
Dat zeg jij maar, jij hoort bij die vermaledijde media :roll: . In werkelijkheid ligt hij in een luxe resort te genieten van de rust :lol: . Het zal wel wat moeilijker worden voor mensen om Michael Jackson impersonators te zijn, dan van Elvis Presley, dat wel.
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Petra/VS schreef:Het zal wel wat moeilijker worden voor mensen om Michael Jackson impersonators te zijn, dan van Elvis Presley, dat wel.
De vroegere Michael is geen probleem, de latere word een dure hobby :D Er lopen figuren rond die ongeveer dezelfde operaties hebben laten uitvoeren, zal niet goedkoop zijn geweest.
dora
Amerikakenner

Bericht door dora »

Texas Boy schreef:
dora schreef:Mensen zeiden dat het huwelijk met Presley een publiciteitsstunt was. Misschien was die blote clip om te laten zien dat het niet platonisch was. Op de blog van Presley staat ook dat ze echt van hem hield, dat het een echte relatie was.

Dora

Ik vraag me dan af waarom het huwelijk zo kort duurde en waarom zou een superster zich moeten bewijzen?
Presley zegt daarover dat ze het niet meer aankon, dat ze hem wilde helpen maar er zelf aan ten onder ging.

Dora
dora
Amerikakenner

Bericht door dora »

Valt me op dat de vrouwen onder ons hem het meest verdedigen ;) Moedergevoel misschien? :D
Misschien dat ook daarom sommige van de mannen onder ons wat negatief reageren :mrgreen:

Dora
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Getuige van zijn vergaande "legacy" (wat is daar een goed Nederlands woord voor?): Saskia en Delaney (allebei 13) zitten in onze hot tub de ene na de andere Michael Jackson hit te zingen.
peet
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door peet »

dora schreef:Valt me op dat de vrouwen onder ons hem het meest verdedigen ;) Moedergevoel misschien? :D
Misschien dat ook daarom sommige van de mannen onder ons wat negatief reageren :mrgreen:

Dora
Nou dacht het niet..

Ik begrijp er echt helemaal niks van.. Al jaren wordt deze man door iedereen voor gek versleten. Nu is hij dood en hij is/was in mijn ogen nog steeds een verslaafde gek. Maar nu ineens lijkt het wel of je dat niet meer mag zeggen. Een soort van onder de dode niks dan goeds. Nu ben je iemand die snel veroordeeld en een oordeel heeft over iemand als je roept dat hij gek en verslaafd was.

Sinds wanneer veranderd je mening over iemand omdat ie nu dood is...Want je kan me niet vertelen dat iedereen die nu roept. "O hij was zo;n goede artiest en hij is zielig, trauma, moeilijke jeugd en geen kans gehad..." Dat 3 maanden gelden ook riep..
Al jaren hoor je niks als ellende over deze man en nu is hij een arme ziel die per ongeluk aan de pillen dood ging. Kom op zeg...Dat vind ik toch wel een beetje hypocriet. (zonder iemand persoonlijke te willen beledigen )

De media is Hypocriet nummer 1 op dit moment.
http://www.vandijkjes.punt.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Every day is a gift, not a given right
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer