Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Waar koelbox kopen
- henriette
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Waar koelbox kopen
Hallo iedereen
Nog een paar dagen en dan is het zover dan kan onze eerste Amerikareis beginnen.
Nu heb ik nog een vraagje. We komen aan in LA en gaan de dag erna langs de kust naar San Francisco. Kunnen we dan het beste een koelbox kopen in LA (en waar kopen we deze het best) of beter als we van San Francisco naar Yosemite gaan.
Ik denk dat je in de steden niet zoveel aan een koelbox hebt of heb ik dit mis.
Groetjes
Henriette
Nog een paar dagen en dan is het zover dan kan onze eerste Amerikareis beginnen.
Nu heb ik nog een vraagje. We komen aan in LA en gaan de dag erna langs de kust naar San Francisco. Kunnen we dan het beste een koelbox kopen in LA (en waar kopen we deze het best) of beter als we van San Francisco naar Yosemite gaan.
Ik denk dat je in de steden niet zoveel aan een koelbox hebt of heb ik dit mis.
Groetjes
Henriette
Rondreizen https://usazuidwest.wordpress.com/
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Waar koelbox kopen
Wij hebben tot nu toe altijd een piepschuimen koelbox bij de Walmart gehaald 'voor weinig'. Daar deden we dan diepvries-ziplocs in gevuld met ijs. Je eten blijft dan prima koel en je koelbox blijft langer heel..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- tcoppers
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Ik had ook een koelbox gekocht aan het begin van mijn reis in 2007.
Heb toen deze gekocht bij Walmart:

Voor ongeveer $30 en heel veel plezier van gehad. Deze had een aftap aan de zijkant daar kon ik het dooiwater door laten aflopen.
Groet Theo
Heb toen deze gekocht bij Walmart:

Voor ongeveer $30 en heel veel plezier van gehad. Deze had een aftap aan de zijkant daar kon ik het dooiwater door laten aflopen.
Groet Theo
Groetjes Theo.
Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022

Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022
- Texas Jack
- Amerika-ontdekker
- Partner van: Kokopelli
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Contacteer:
Wij halen ook altijd dag 1 een koelbox bij de Wal*Mart.
Doen daar gelijk de boodschappen, water, bier, fris, chips etc. etc.
Laatste jaren kopen we een mooie kunstof Coleman 28 Quart koelbox voor slechts $ 15.00.
Doen daar gelijk de boodschappen, water, bier, fris, chips etc. etc.
Laatste jaren kopen we een mooie kunstof Coleman 28 Quart koelbox voor slechts $ 15.00.
-
- Amerikakenner
Walmart zoals hier al gezegd. Hebben wij hem vorig jaar ook gekocht. Heeft prima dienst gedaan tot de laatste dag vooral om drinken koel te houden. En achtergelaten in ons laatste hotel in SF.
Groeten en bedankt, Jeroen.
Zuidwesten 2008
NY 2009
West-Canada 2010
CO-UT-ID-WY-MT-SD-NE-CO 2014
Florida 2015
The Deep South 2017
Zuidwesten 2008
NY 2009
West-Canada 2010
CO-UT-ID-WY-MT-SD-NE-CO 2014
Florida 2015
The Deep South 2017
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Het prettigst is om zo snel mogelijk een koelbox aan te schaffen, dan kan je drinken en etenswaren lekker koel houden, dit geldt voor onderweg en zeker ook in de steden. In de auto wordt het al snel warm allemaal. Mijn voorkeur gaat uit om de koelbox meteen in LA te kopen.
De grote supermarkt Walmart is al genoemd, maar dat kost aardig wat tijd, zeker als je voor het eerst in zo'n winkel komt en je je ogen uitkijkt van alles wat er te koop wordt aangeboden.
Vaak zijn de piepschuimen koelboxen met losse deksel voor een paar dollar te koop bij benzinestations. En ijsblokjes ook.
Dan heb je in ieder geval een koelbox en kan je jouw spullen koel houden. Blijkt dat deze niet voldoet, dan kan je op een later moment als je wat meer tijd hebt altijd nog een stevigere kopen.
De grote supermarkt Walmart is al genoemd, maar dat kost aardig wat tijd, zeker als je voor het eerst in zo'n winkel komt en je je ogen uitkijkt van alles wat er te koop wordt aangeboden.
Vaak zijn de piepschuimen koelboxen met losse deksel voor een paar dollar te koop bij benzinestations. En ijsblokjes ook.
Dan heb je in ieder geval een koelbox en kan je jouw spullen koel houden. Blijkt dat deze niet voldoet, dan kan je op een later moment als je wat meer tijd hebt altijd nog een stevigere kopen.
- Bandido
- Amerika-expert
Ja, en je moet er eerst ook nog een zien te vinden. Daar heb je misschien als je ergens net aankomt en er voor het eerst bent, misschien ook geen zin in. Als de piepschuimen koeler niet bevalt, kun je inderdaad later altijd nog de Walmart binnenstappen, je komt er geheid een keer een vanzelf tegen.markro schreef:De grote supermarkt Walmart is al genoemd, maar dat kost aardig wat tijd, zeker als je voor het eerst in zo'n winkel komt en je je ogen uitkijkt van alles wat er te koop wordt aangeboden.
Vaak zijn de piepschuimen koelboxen met losse deksel voor een paar dollar te koop bij benzinestations.

"Keep Georgia On Your Mind"
- henriette
- Amerikafan
Bedankt allemaal voor jullie snelle reactie.
We zullen dan in LA één kopen we zullen wel iets tegen komen.
Groetjes
Henriette
We zullen dan in LA één kopen we zullen wel iets tegen komen.
Groetjes
Henriette
Rondreizen https://usazuidwest.wordpress.com/
Wij kopen voor iedere trip een flinke bij de Wallmart ( de laatste keer een grote voor de 'voorraad' en een kleintje voor direct gebruik ). Volgooien met blikjes en ijsklonten. Rechtstreeks erin, gaat prima. Bij alle hotels,lodges etc. staan ijsmachines en voor nop vul je je koelbox. Lukt dat niet dan kan je in elke supermarkt zakken klonten kopen. Gewoon rechtstreeks erin en s'avonds even leeg laten lopen.
Veel plezier op je trip !!
Veel plezier op je trip !!
- Iris_1982
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
2 jaar terug hadden wij ook een piepschuimen koelbox voor 3,5 dollar gekocht.
ging prima, alleen de laatste week werd hij een beetje incontinent.
Dit jaar kwamen we in de Walmart en die hadden een Coleman voor 14 dollar staan of een piepschuimen voor 6 dollar.
We hebben lekker doe coleman genomen: hield de boel toch sowieso beter koel dan een piepschuimen ding en ging ook niet lek
Deed alleen een beetje pijn toen we hem in onze huurauto achter moesten laten op het vliegveld: maar ja..we hadden allebei al 2 koffers en 2 stuks handbagage dus hij kon met geen goed fatsoen meer mee
ging prima, alleen de laatste week werd hij een beetje incontinent.
Dit jaar kwamen we in de Walmart en die hadden een Coleman voor 14 dollar staan of een piepschuimen voor 6 dollar.
We hebben lekker doe coleman genomen: hield de boel toch sowieso beter koel dan een piepschuimen ding en ging ook niet lek
Deed alleen een beetje pijn toen we hem in onze huurauto achter moesten laten op het vliegveld: maar ja..we hadden allebei al 2 koffers en 2 stuks handbagage dus hij kon met geen goed fatsoen meer mee

Blog: http://www.eyerisphotography.nl
Reisverslag: http://irisgoesny.waarbenjij.nu" en http://irisgoessanfran.wordpress.com/"
Reisverslag: http://irisgoesny.waarbenjij.nu" en http://irisgoessanfran.wordpress.com/"
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Echt nederlands dit. Spendeert duizenden dollars aan een vakantie en laat dan met pijn in het hart een koelbox van $14 staan

- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
En ze gooien dat ding vol met ijs uit de ijsmachines van het hotel, leuk voor de andere gasten die een paar blokjes willen om hun dranje te koelen. 

- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
IJs is volop te koop bij elke supermarkt en kost echt geen drol.
- Texas Jack
- Amerika-ontdekker
- Partner van: Kokopelli
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Contacteer:
Inderdaad, of bij een tankstation. Wij hebben de gewoonte iedere ochtend te tanken, leeg of niet dus nemen dan gelijk ijs mee voor de koelbox.nieuwenoord schreef:IJs is volop te koop bij elke supermarkt en kost echt geen drol.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Het ijs wat je in zakken bij de winkel of tankstation koopt is ook veel anders van samenstelling en gaat daardoor veel langer mee dan het ijs uit de ijsblokjesmachine in het h(m)otel.
Niemand van het forum wilde/ kon onze koelbox overnemen, dus we hebben er maar een kofferriem omheen gedaan en mee terug genomen. Ook de badlakens erin gedaan die we eigenlijk ook achter hadden zullen laten... tsja waarom niet, we zaten nog niet aan de twee stuks bagage p.p. Hij kwam nog heel aan ook.
groetjes
Christa
groetjes
Christa
West-Canada/ VS juli/aug 2011 http://christajohankurtnaarcanada.reismee.nl
ZW USA in 2009 http://christajohankurtnaarvs.reismee.nl/

ZW USA in 2009 http://christajohankurtnaarvs.reismee.nl/

-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Wij sleuren zo'n ding van 14 usd ook altijd heen en terug naar de VS
. 1 keer ginder gekocht, en hij voldeed prima, dus gewoon meegenomen naar huis.
De vorige reis is hij wel serieus mishandeld geweest in het vliegtuig (plek waar de oren aanhangen waren deels afgebroken), dus volgend jaar gaan we toch een andere moeten kopen.

De vorige reis is hij wel serieus mishandeld geweest in het vliegtuig (plek waar de oren aanhangen waren deels afgebroken), dus volgend jaar gaan we toch een andere moeten kopen.
Wij hebben dit jaar zo'n piepschuimding in de supermarkt (5 can. dollar) gekocht en dat werkte erg goed.
Go T@bbing!!!!
Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Hoe houd je zo'n piepschuimen ding 3 weken heel? Zou mij nooit lukken. Ik sleep dat ding 's-avonds mee naar mijn kamer en 's-ochtends weer terug. Doen jullie dat ook of laat je hem gewoon 's-nachts in de auto staan?
Vorig jaar zag ik ze ook staan, maar vond ze zo flut dat ik voor 10 dollar meer een grotere kunststoffen (notabene mét wieltjes) gekocht heb.
Vorig jaar zag ik ze ook staan, maar vond ze zo flut dat ik voor 10 dollar meer een grotere kunststoffen (notabene mét wieltjes) gekocht heb.
'Niemand zegt aan het eind van zijn leven: Had ik maar wat meer gewerkt.'
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Die dingen zijn best stevig. We hebben dat 1 jaar gehad, elke keer naar de kamer gesleurd en toch helemaal niet spaarzaam mee omgesprongen, maar hij had er geen problemen mee.
Achteraf heb ik er nog serieus tegen moeten stampen om hem in stukken te krijgen om hem in de vuilbak te krijgen.
Achteraf heb ik er nog serieus tegen moeten stampen om hem in stukken te krijgen om hem in de vuilbak te krijgen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 3905 Weergaves
-
Laatste bericht door HildetT
-
- 26 Reacties