Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Kledingadvies
-
- Amerika-newbie
Kledingadvies
Dag allen,
Vraagje
2 september gaan we, mijn vrouw en ik, eerst een paar dagen naar New York en dan komen we rond de 6e aan in Los Angelos. Daar start onze 3 weekse rondreis in het Westen.
LA-Lompoc
Lompoc-San Francisco
San-Francisco-Mammoth Lakes
Mammoth Lakes-Las Vegas
Las Vega-Bryce Canyon
Brye Canyon-Grand Canyon
Grand Canyon-Phoenic
Phoenix-Los Angelos
Eind september terug naar huis
Wat is het kledingadvies voor deze trip (het gaat even niet om NY)?
Wat moeten we mee nemen?
Groet en dank!
Dennis
Vraagje
2 september gaan we, mijn vrouw en ik, eerst een paar dagen naar New York en dan komen we rond de 6e aan in Los Angelos. Daar start onze 3 weekse rondreis in het Westen.
LA-Lompoc
Lompoc-San Francisco
San-Francisco-Mammoth Lakes
Mammoth Lakes-Las Vegas
Las Vega-Bryce Canyon
Brye Canyon-Grand Canyon
Grand Canyon-Phoenic
Phoenix-Los Angelos
Eind september terug naar huis
Wat is het kledingadvies voor deze trip (het gaat even niet om NY)?
Wat moeten we mee nemen?
Groet en dank!
Dennis
- dimple
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Re: Kledingadvies
Het ligt er helemaal aan wat je wilt doen! Ga je wandelen? Neem je goede schoenen, rugzak, goede sokken etc me.
Ga je niet veel wandelen wordt dat al anders.
Ik denk dat het heel persoonlijk is.
Wij zijn wel eens op wintersport geweest met iemand die nagenoeg de hele week in 3 delig grijs liep. Vond hij fijn. Wij liepen in slobberbroek en shirt. Tis maar wat je fijn vindt.
Er is al een topic gaande over kleding etc dus zoek anders even.
Als het maar lekker zit en bij je past dan is het goed. Toch?
Ga je niet veel wandelen wordt dat al anders.
Ik denk dat het heel persoonlijk is.
Wij zijn wel eens op wintersport geweest met iemand die nagenoeg de hele week in 3 delig grijs liep. Vond hij fijn. Wij liepen in slobberbroek en shirt. Tis maar wat je fijn vindt.
Er is al een topic gaande over kleding etc dus zoek anders even.
Als het maar lekker zit en bij je past dan is het goed. Toch?
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Kledingadvies
Ik adviseer altijd om zo min mogelijk mee te nemen, en ter plekke te kopen wat je nodig denkt te hebben.
De praktijk is toch dat je anders veel te veel meesleept, en 99 van de 100 mensen kopen toch kleding daar.
In september zal je normaal gesproken nog erg mooi warm weer hebben in het zuid-westen.
De praktijk is toch dat je anders veel te veel meesleept, en 99 van de 100 mensen kopen toch kleding daar.
In september zal je normaal gesproken nog erg mooi warm weer hebben in het zuid-westen.