Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Michael Jackson overleden

Is er vermeldenswaardig nieuws over de Verenigde Staten? Meld het dan in dit forum.
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Michael Jackson overleden

Bericht door Sandy »

Hey, wat grappig mijn neef heeft ook ooit zo'n mix opgenomen .. echt geweldige mixen op een bandje inderdaad .. Volgens mij hebben we het over hetzelfde. Is dat nog steeds? Had ik ook graag willen horen ..
Sandy
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

jiejie schreef:
Jasmino schreef:Ik vind de jaarmixen van Ben Liebrand ook altijd geweldig.
Sluit ik me helemaal bij aan.. ik weet nog goed dat ik vroeger altijd met een tapedeck en cassettes klaar zat om de jaarmixen op te nemen :D
Hoe herkenbaar!
Ik heb alle grandmixen inmiddels digitaal, net als een aantal themamixen, dat is altijd weer genieten!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
peet
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door peet »

Sandy schreef:OK, nu weten we het wel :roll:
En daar bedoel je mee...?

Knabbeltje schreef:
peet schreef:

Ook hier hoor je overal MJ. Ik was gisteren in het uitgaans gebied in Boston. In elke winkel, in elke bar. MJ tot het je strot uit komt.
Mij lijkt je interesse toch groot ,anders zou je hier dit topic ook laten voor wat het is ! :mrgreen:
Volgens mij moet je beter lezen. Ik verbaas me erover hoe mensen op dergeleke gebeurtenissen reageren.

Maar ik heb de hint begrepen. Ik weet het mensen die een eigen mening hebben kunnen heel vervelend zijn, maar gelukkig zijn er nog mensen met een eigen mening en praat niet elk mens de rest na.
http://www.vandijkjes.punt.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Every day is a gift, not a given right
dora
Amerikakenner

Bericht door dora »

Iedereen heeft toch een eigen mening.....
Er zijn vast ook wel MJ fans die zich nu gigantish ergeren aan alle nieuwe belangstelling voor Jackson's muziek. Maar ik snap niet dat mensen het niet logisch vinden, zo gaat dat toch als iemand dood gaat?

Dora
jiejie
Amerika-expert

Bericht door jiejie »

dora schreef:Maar ik snap niet dat mensen het niet logisch vinden, zo gaat dat toch als iemand dood gaat?
Ben ik met je eens, maar ik ben iemand die ook de massa hysterie (zo zie ik het dan) verschrikkelijk vind wanneer er weer een (zinloze) stille tocht gehouden wordt. Of denk aan de belangstelling bij Pim Fortuyn nadat hij overleden was. Persoonlijk zie ik het als kudde gedrag, en hoewel ik weet dat mensen dit altijd doen, mede om dingen te kunnen verwerken, vind ik het soms toch wel wat moeilijk te begrijpen.. vooral als de gebeurtenissen relatief ver van iemands bed is (denk aan zinloos geweld op een onbekende aan de andere kant van het land, en dan het land doorkruisen om bij de stille tocht aanwezig te kunnen zijn, en dan nog gaan huilen ook... sja, ik zie niet echt in hoe dat iemand kan raken als het zo ver van je bed is).

Maar goed, dat ben ik dan natuurlijk haha.
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Jij niet alleen, hoor, hier nog zo iemand... :wink:
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

jiejie schreef:vooral als de gebeurtenissen relatief ver van iemands bed is (denk aan zinloos geweld op een onbekende aan de andere kant van het land, en dan het land doorkruisen om bij de stille tocht aanwezig te kunnen zijn, en dan nog gaan huilen ook... sja, ik zie niet echt in hoe dat iemand kan raken als het zo ver van je bed is).

Maar goed, dat ben ik dan natuurlijk haha.
Ramp toerisme :?
dora
Amerikakenner

Bericht door dora »

Dat is volgens mij weer wat anders dan plotseling meer muziek draaien van een artiest die is overleden. Ik denk dat veel mensen er, net als veel op dit forum, er achter kwamen dat ze best zijn opgegroeid met Jackson's muziek.
:offtopic:
Over zinloos geweld, dat gaat wel iedereen aan. En het is ook een steunbetuiging voor de familie, die het meestal waarderen om te horen van andere, zelfs wildvreemde, mensen. Ik ben ook niet echt een type om mee te doen aan een stille tocht, maar ik laat wel eens op andere manieren weten dat ik meeleef (berichtje of kaartje) als het me raakt.

Dora
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

dora schreef:Dat is volgens mij weer wat anders dan plotseling meer muziek draaien van een artiest die is overleden. Ik denk dat veel mensen er, net als veel op dit forum, er achter kwamen dat ze best zijn opgegroeid met Jackson's muziek.

Je voelt je opeens weer oud als je de beelden van vroeger ziet. Ik ben 3 jonger dan Michael Jackson en toen hij Thriller zong was ik punk, dus Disco kon niet :D Maar hij heeft veel gedaan voor de Pop muziek, vooral op Video gebied en denk dat MTV ook meegewerkt heeft aan de populariteit. Als je nu de clips ziet denk je wat een goedkope bagger, toen was het high tech :D
dora
Amerikakenner

Bericht door dora »

Net als oude Toppop afleveringen met Penney de Jager. Haha :D
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Heerlijk, geen geld om de artiest te krijgen en Penny met haar girls loste het wel op :D
sweatbox
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door sweatbox »

De neus van Michael Jackson is kwijt.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Zijn dood is nu officieel een moord:
http://www.msnbc.msn.com/id/32542682/?GT1=43001
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Ongelofelijk als je dat zo leest wat die Murray hem allemaal heeft toegediend - je zou normaal gesproken toch mogen verwachten dat een arts de gevolgen daarvan beter zou kunnen inschatten.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Katja
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door Katja »

Onvoorstelbaar dat een arts op dergelijke wijze handelt.
Bennogr
Amerika-expert

Bericht door Bennogr »

Niet echt een moord, tenminste dat is officieel nog niet vastgesteld.

Onder 'homicide' valt officieel ook doodslag. Dat kan een groot verschil maken voor de eventuele straf voor Murray, als wordt vastgesteld dat het echt een moord is geweest, kan Murray veel meer gevangenisstraf krijgen dan als men concludeert dat het doodslag/nalatigheid/onzorgvuldigheid is geweest.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
sweatbox
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door sweatbox »

Dat stuk laat zien dat Michael Jackson een grote medicijnen junk was, die een dokter heeft gevonden die zijn dealer wilde zijn.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Als er maar genoeg geld tegenover staat, dan zal je altijd wel een dokter vinden die zijn eed van Hippocrates aan de kant schuift?...
En persoonlijk denk ik dat je ook de entourage van MJ met het beschuldigende vingertje kan wijzen. Die mensen leefden haast dag en nacht met hem samen dus je moet mij niet komen zeggen dat zij van niks wisten. Zij hebben het ook laten gebeuren. Schuldig verzuim dus.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Ik hoorde net dat de begrafenis van Michael Jackson er een zal worden met "open casket"... :shock:

Men zegt dat er een ontzettend goede "make up artist" is ingehuurd, die Michael er weer uit zou laten zien alsof hij voor zijn laatste "curtain call" zou gaan.

Gezien het feit dat hij al meer dan twee maanden dood is, moet het wel een héééél goede "make up artist" zijn...

Onze website | Mijn blog
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Grapjes maken is bijna te gemakkelijk vrees ik over iemand die levend al lijkbleek geworden was :roll:
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer