Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Voorstel: inschrijvingsgeld vragen voor green card loterij?

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
bentlebee
Amerika-ontdekker

Re: Voorstel: inschrijvingsgeld vragen voor green card loterij?

Bericht door bentlebee »

Ik heb nooit begrepen hoe mensen uit sommige landen het geld hebben om de vlucht te kunnen betalen, maar het schijnt dat ze hier toch op de een of andere manier te zijn gekomen. Van de andere kant hebben ze het makkelijker en laten ze financieel niet veel achter dus is die keus sneller gemaakt.

Ik ken een voetballer die hier op het Amerikaanse Nationale team speelt en uit Ghana is gekomen met zijn familie aangezien zijn moeder de greencard DV won...na aankomst was pa bijna meteen verdwenen met een andere vrouw en liet zijn vrouw met een aantal kleine kinderen achter. Zij is toen bij Home Depot gaan werken en jaren later zijn ze Amerikaan geworden. Een droom werd werkelijkheid, alleen jammer dat de vader hier kon blijven, nadat hij de moeder achter liet met de kinderen en geen cent betaalde en zei ook nog moest werken...weer een loser die het land binnen kwam.

Ik lees op andere forums dat velen de $ 375.- meteen overmaken om een AOS te doen en de greencard DV zal dat erg fijn vinden, want op dat moment is amper de 1ste papieren gecheckt en het is een non refundable bedrag. Het zal dus wel winstgevend zijn om de DV te blijven doen...ik zou graag hun balans willen zien....als 100.000 een NL krijgen en 70.000 zouden hun papieren terug sturen en 30.000 mensen zouden $375 overmaken...dan is dat al een bedrag van $11.250.000.-....niet verkeerd, dus ik vermoed dat de greencard lotery nooit zal verdwijnen...want naast de $ 375.- komen later nog de andere kosten die betaald moeten worden....leuk bedrijg om te beginnen lijkt mij:)
Bandido
Amerika-expert

Re: Voorstel: inschrijvingsgeld vragen voor green card loterij?

Bericht door Bandido »

Loek schreef:Zoals ik al zei: een sponsor, althans in het specifieke geval waar ik bekend mee ben.
In het geval van mensen uit de Derde Wereld is het vaak het hele dorp dat meebetaalt. Dus dat geld komt er dan uiteindelijk wel. Met natuurlijk als tegenpresentatie dat de winnaar vanuit Amerika het dorp financieel gaat onderhouden.
"Keep Georgia On Your Mind"
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer