Arke is veel duurder dan USAreisen.de, voor deze auto betaal je bij Arke volgens hun eigen website € 253,82 per week, via USAreisen.de betaal je voor precies hetzelfde € 164,92 per week, als je jonger bent dan 25 betaal je bij USAreisen € 207,60 per week voor deze auto, en dan krijg je er ook nog een tank benzine bij, ook met 10% korting is Arke veel duurder.jdantuma schreef:Nee hoor1250 schreef:Tja je had je auto beter niet bij Arke kunnen boeken
Voor wat jij voor jouw Pontiac G6 heb betaald kan je via USA-Reisen.de waarschijnlijk een veel grotere en luxere (SUV) meenemen met Underage pakket.... heb alles zorgvuldig uitgezocht. Daarnaast krijg ik 10% korting op m'n complete reis als ik het bij TUI (Arke) boek.
Maar worden er altijd goeie aanbiedingen gedaan ter plekken bijvoorbeeld LAX om een update te doen (voordeliger dan in Nederland dus) ??
Maar om je vraag te beantwoorden, je kunt altijd vragen om een upgrade naar full-size of premium sedan of een mid- of full-size SUV, maar omdat je nog geen 25 bent betaal dacht ik $ 25 per dag extra, of heb je bij Arke net zo'n speciaal pakket als ze bij USAreisen.de hebben, waarbij je dus maar heel weinig extra betaald voor bestuurders onder de 25.