Zoals gisteren, wilde ik netjes bij een stopbord stoppen maar ik moest weer vol op de rem omdat er zo'n troel zo krap de bocht omkwam dat ze op mijn weghelft kwam.
En heb vandaag weer buikpijn (zwangerschap loopt niet zo lekker) maar ik moet straks wel de kinderen naar zwemles brengen en ik zie nu al op tegen de rit naar het zwembad. We nemen lekker de achterafweg omdat dat rustiger is maar dan nog, ik weet nu al bijna zeker dat ik minstens 1 keer een tegenligger op mijn weghelft zal hebben bij een bocht.
Toen ik niet zwanger was vond ik het gewoon irritant maar ja, hoort erbij als je hier wilt autorijden. Net zoals dat de meeste mensen geen richtingaanwijzers gebruiken of 35 willen rijden op een 25 weg.
Maar nu ik zwanger ben en zo vaak pijn heb kan ik me er zooooooooo aan ergeren! Elke keer als ik zo snel moet stoppen doet het nog meer pijn! Jeminee, krijgen die lui hun rijbewijs bij een pak cornflakes ofzo?
De achterbuurvrouw heeft voor de 3e keer schade aan de neus van haar truck omdat iemand anders de bocht bij de Wal Mart te krap nam. Daar gebeuren heel vaak van dat soort ongelukjes. Niet te geloven toch? 3 keer schade en alledrie op dezelfde locatie gebeurd.