Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuren, via internet? En waar?
-
- Amerika-ontdekker
Autohuren, via internet? En waar?
Vanavond is het zover, we gaan onze reis boeken.
Waarschijnlijk boek ik 1 of 2 hotels rechtstreeks via internet, de rest via het reisbureau.
Maarrrrr.. nu zit ik dus te kijken naar de autohuur, het is voor 16 dagen van 26sept tot en met 11 oktober. Ik probeer de "reisgidsen" te vergelijken met bijv de alamo site op usareisen.de.
Maar somehow kom ik daar duurder uit?!
Het liefst wil ik een wat luxere SUV 4x4, heb al zitten kijken en op die usareisen site staat de fullsize SUV dodge durangoo. De lincoln navigator vind ik weer té. Helaas staat de dodge weer niet in de reisgidsen..
Hebben jullie tips waar ik het beste (en mogelijk goedkoopste) de autohuur kan regelen?
Waarschijnlijk boek ik 1 of 2 hotels rechtstreeks via internet, de rest via het reisbureau.
Maarrrrr.. nu zit ik dus te kijken naar de autohuur, het is voor 16 dagen van 26sept tot en met 11 oktober. Ik probeer de "reisgidsen" te vergelijken met bijv de alamo site op usareisen.de.
Maar somehow kom ik daar duurder uit?!
Het liefst wil ik een wat luxere SUV 4x4, heb al zitten kijken en op die usareisen site staat de fullsize SUV dodge durangoo. De lincoln navigator vind ik weer té. Helaas staat de dodge weer niet in de reisgidsen..
Hebben jullie tips waar ik het beste (en mogelijk goedkoopste) de autohuur kan regelen?
- José
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Re: Autohuren, via internet? En waar?
Usareisen.de is negen van de tien keer het goedkoopste.. (en dan weet je zeker dat je alle benodigde verzekeringen hebt..)
Als je met z'n tweeën reist is het type equinox een hele goede!!
Verder raad ik het af om bij het reisbureau te boeken. Je bent vaak vele malen goedkoper uit als je zelf boekt..
Kijk ook eens naar het topic over priceline en hotwire..
Als je met z'n tweeën reist is het type equinox een hele goede!!
Verder raad ik het af om bij het reisbureau te boeken. Je bent vaak vele malen goedkoper uit als je zelf boekt..
Kijk ook eens naar het topic over priceline en hotwire..
Reisverslag juni 2009:
http://mark-jose-usa09.reismee.nl
Reisverslag mei 2008:
http://mark-jose.reismee.nl
http://mark-jose-usa09.reismee.nl
Reisverslag mei 2008:
http://mark-jose.reismee.nl
- tcoppers
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Ik snap het niet goed. Waarom maar 1 of 2 hotels boeken via internet en de rest via het reisburo.
Je wilt dus wel alles van tevoren reserveren, waarom doe je het dan niet zelf via internet.
Auto huren via usareisen.de is ok of kijk eens bij holidaycars.nl.
Succes.
Groet Theo
Je wilt dus wel alles van tevoren reserveren, waarom doe je het dan niet zelf via internet.
Auto huren via usareisen.de is ok of kijk eens bij holidaycars.nl.
Succes.
Groet Theo
Groetjes Theo.
Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022

Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022
-
- Amerika-ontdekker
Ik heb goeie ervaringen gehad met de volgende sites:
sunnycars.nl
eautohuur.nl
Vooral die laatste is behoorlijk goedkoop. Ik ben destijds begonnen bij sunnycars, omdat je daar amper minder betaalt als je een auto wil huren als je nog geen 25 bent.
Wat hotels boeken betreft: Ik neem altijd mn laptop mee, en zoek de hotels uit terwijl we aan het reizen zijn
Zelfs een keer een hotel geboekt via de wifi van het hotel zelf, terwijl ik in de lobby zat. Op het internet was de kamer 70 dollar goedkoper dan aan de balie 
sunnycars.nl
eautohuur.nl
Vooral die laatste is behoorlijk goedkoop. Ik ben destijds begonnen bij sunnycars, omdat je daar amper minder betaalt als je een auto wil huren als je nog geen 25 bent.
Wat hotels boeken betreft: Ik neem altijd mn laptop mee, en zoek de hotels uit terwijl we aan het reizen zijn

of je kan auto's zoeken bij:
cheaptickets.nl
expedia.nl
ebookers.nl
vliegwinkel.nl
etc, etc.
succes.
cheaptickets.nl
expedia.nl
ebookers.nl
vliegwinkel.nl
etc, etc.
succes.

- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
eautohuur.nl of carhire3000.com zijn meestal de goedkoopste, in mijn ervaring.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Voor mij was http://www.hertz.com ook al eens de goedkoopste.
Of een bepaalde site/tussenpersoon voor jou het goedkoopste is hangt van veel factoren af. Zoals catagorie auto dat je wilt, in welke periode van het jaar, duur van de huur, locatie van ophalen. One-way rental of niet. Zijn alle noodzakelijke verzekeringen inbegrepen? Betaal je voor een eerste tank, moet je 'm vol inleveren? Zijn extra bestuurders inbegrepen?
Met al deze zaken moet je rekening houden als je via de diverse sites zoekt. Met een beetje zoeken moet je bij één van de genoemde sites wel terecht kunnen voor een leuke deal.
Of een bepaalde site/tussenpersoon voor jou het goedkoopste is hangt van veel factoren af. Zoals catagorie auto dat je wilt, in welke periode van het jaar, duur van de huur, locatie van ophalen. One-way rental of niet. Zijn alle noodzakelijke verzekeringen inbegrepen? Betaal je voor een eerste tank, moet je 'm vol inleveren? Zijn extra bestuurders inbegrepen?
Met al deze zaken moet je rekening houden als je via de diverse sites zoekt. Met een beetje zoeken moet je bij één van de genoemde sites wel terecht kunnen voor een leuke deal.
Moet je doen. Kan er nóg iemand (dik) aan je verdienen...jurgdebruijn schreef:Waarschijnlijk boek ik 1 of 2 hotels rechtstreeks via internet, de rest via het reisbureau.
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Dat wordt altijd gedacht maar is dus helemaal niet waar.jodokus schreef:Moet je doen. Kan er nóg iemand (dik) aan je verdienen...jurgdebruijn schreef:Waarschijnlijk boek ik 1 of 2 hotels rechtstreeks via internet, de rest via het reisbureau.
Wij hebben de goedkoopste vliegtickets al eens geboekt bij jetair. Idem dito bij connections.
USA reisen is voor sommige hotels het goedkoopste. Het varieert erg en je kan het niet altijd stellen dat een reisbureau sowieso duurder is.
Carine
Groetjes,
Carine
Carine
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Da's waar. Een 'normaal' reisburo kan net zo goed een goede deal gesloten hebben met een hotel als een internetbedrijf. Blijven kijken en vergelijken dus.sachasenne schreef:jodokus schreef:
'Niemand zegt aan het eind van zijn leven: Had ik maar wat meer gewerkt.'
-
- Amerika-ontdekker
Beetje een flauwe reaktie, en zoals je ziet zijn er ook best wat goedkope oplossingen te vinden bij een "reisbureau".jodokus schreef:Moet je doen. Kan er nóg iemand (dik) aan je verdienen...jurgdebruijn schreef:Waarschijnlijk boek ik 1 of 2 hotels rechtstreeks via internet, de rest via het reisbureau.
Thanks alvast allemaal, ik ben nu wat sites aan het doorzoeken en zit te bekijken of ik een "gewone" fullsize SUV ga nemen. of een lincoln navigator of nog erger een escalade

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht