Helemaal mee eens!Disney-Golf schreef:@marcel 87.
wat ik nu ga neerschrijven zal je nu als lulkoek ervaren maar na enige tijd ga je dit terug lezen en tegen jezelf zeggen, G.V.D. Disney Golf weet waarover hij praat.
Ik heb 2 kinderen van 2 verschillende relaties dus weet ik maar al te goed wat tegenslag en mislukkingen in de liefde is/zijn.
Maakt niet uit welke geaardheid je hebt; liefde is liefde.
Het feit dat het met vincent niets geworden is voorbestemd. (rot hé!)
Maar geloof me, alles in het leven heeft een reden.
Misschien is het je nu niet direct duidelijk maar geloof me, elke relationele, emotionele tegenslag resulteerd in een beter leven in de toekomst.
Kijk elke ochtend in de spiegel en zeg tegen jezelf; hier staat een spetter en ik verdien beter.
Je zal zien dat op het moment dat je het minste verwacht zal Mr. right voor je neus zal staan.
ff terug on topic!
Dit geld ook voor de DV deelnemers; ergens staat jullie een andere/betere uitdaging te wachten.
Ofwel is de tijd voor jullie niet rijp ofwel ga je iets beters vinden in een ander land.
Denk daar maar eens over na en als je binnen een paar jaar deze post terug leest en bij jezelf zegt Disney Golf had gelijk, laat het me dan maar weten... :beerchug:

Ook hier helemaal en voor de volle 100% :dance:yardenoy schreef:Wij gaan er voor de volle 100 procent tegenaan!kastelke schreef:En voor diegenen die wel gewonnen hebben: zorg verdorie dat je door heel de procedure gaat en die kaart ten gelde maakt! (want anders sta ik niet in voor de gevolgen,)
@Marcel87: Veel sterkte.
eh en ook al doet iemand dit niet, Elke, dan is dat ook het beste voor iedereen

Er komt een tijd dat men weet waarom uitkomsten zo zijn als ze nu zijn (hoe dat nu ook is)