Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Autohuur via www.usareisen.de

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Corry
Amerika-expert

Re: Autohuur via www.usareisen.de

Bericht door Corry »

Je moet het natuuurlijk wel BETALEN Marjon, je lijkt wel blond soms Maar je mag dus uitgeven WAT je maar wilt ALS je maar afrekent.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

$100 per week. Dus als je drie weken gaat $ 300

Marjon
José
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door José »

Maar ze innen het toch nog niet? Ze hebben je creditcard gegevens, mocht er dan iets zijn, dan innen ze het bedrag pas..
Toch?

Volgensmij hebben ze nooit al 500 dollar geind, en dat bij terugkomt terug gestort.
Je ziet hier igg niets van terug op de afschriften..
Reisverslag juni 2009:
http://mark-jose-usa09.reismee.nl

Reisverslag mei 2008:
http://mark-jose.reismee.nl
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Het wordt inderdaad niet geïnd. Maar het wordt wel geblokkeerd op je creditcard. Dat bedrag kun je niet uitgeven dus moet je er wel rekening mee houden m.b.t. je limiet.

Corry schreef:Je moet het natuuurlijk wel BETALEN Marjon, je lijkt wel blond soms Maar je mag dus uitgeven WAT je maar wilt ALS je maar afrekent.

:offtopic: Dat afrekenen is van later zorg toch?? :whistling:

Marjon
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Nee, wij hebben geen krediet op onze cards anders is het einde zoek. Ik weet überhaupt niet of dat kan bij AE bij MC kon/kan het altijd wel.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
mofraweert
Amerika-ontdekker

Bericht door mofraweert »

Naar mijn mening heb je op je creditcard altijd een bepaalde ruimte per maand die je kunt besteden. Een deel van je bestedingsruimte (ook wel krediet genoemd) wordt geblokkeerd door de verhuurder voor de borg van de auto. Dát gedeelte van je bestedingsruimte kun je dus niet benutten voor andere bestedingen. Na afloop van de verhuring wordt de blokkering weer ongedaan gemaakt, tenzij de noodzaak tot betaling bestaat en de verhuurder dát dus wel incasseert.
http://www.moniquecaris.waarbenjij.nu" onclick="window.open(this.href);return false;
RNA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door RNA »

Dit is ook vrij nieuw voor mij, ik heb een CC met een limiet van slechts 1000 euro. Ik kan het niet verhogen omdat ik een student ben (en dus leef van de studiefinanciering volgens de bank :lol: )..
Ik wil 3 dagen een auto huren, dat betekent volgensmij dat er 75$ borg op mn CC wordt gezet? Wordt dit METEEN weer gedeblokkeerd? Of moet ik veel meer betalen omdat ik U25 ben?
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
Bento
Amerikafan

Bericht door Bento »

Ik ben ook nog "student" maar kon de limiet met gemak verhogen naar €5000 bij de Rabobank.
RNA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door RNA »

helaas, ik heb ABN en die staan dat niet toe. wat we gaan doen is 1000euro op de cc storten, waardoor mn limiet in feite wordt verhoogd.

kan iemand mij uitsluitsel geven over de borg voor U25 voor 3 dagen via usareisen? ik gokte 75$.
Ook kan ik niks over het eigen risico vinden voor U25 bij het volledige pakket, mijn duits is niet zo goed :oops:
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Geld storten op je cc is inderdaad een optie om je limiet te verhogen. Hebben wij afgelopen vakantie ook gedaan met mijn ABN AMRO Creditcard. Ik wilde mijn limiet niet veranderen, die is normaal gesproken ruim voldoende.

Ik zou niet eens weten hoeveel borg gereserveerd wordt op de creditcard voor een huurauto. Ik heb daar nog nooit iets van gemerkt, het wordt nl. ook niet afgeschreven. Ik zou me daar dus niet al te druk om maken. Je beschikkingsruimte op de creditcard is immers voldoende nu en zodra je de auto weer ingeleverd hebt na 3 dagen wordt het weer vrijgegeven.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Gex
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Gex »

We hebben vrijdagavond geboekt via usareisen, maar tot op heden nog geen mail ontvangen, ik kan op de site ook geen mail adres vinden waar ik de vraag kan stellen of iets bekend is van een reservering. We hadden zelfs een nummer, maar per ongeluk vergeten te noteren. Heeft iemand hier meer ervaring mee, zouden we alsnog bevestiging krijgen of heeft anders iemand een mail adres waar ik kan vragen of er iets bekend is bij hun.
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Als je klikt op 'Impressum' zie je het telefoonnr. en emailadres.

http://www.usareisen.de/flamingo/impressum.htm
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
Bento
Amerikafan

Bericht door Bento »

Bento schreef:Ik ben ook nog "student" maar kon de limiet met gemak verhogen naar €5000 bij de Rabobank.
Hier nog even op terugkomen, zo makkelijk was het dit keer toch niet :wink: Kon niet hoger dan €1500 volgens de man aan de telefoon. Toen maar naar huis laten bellen en bleek het in 5 minuten gepiept :mrgreen:
Gex
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Gex »

Gisteren een mail naar usareisen gestuurd, en na ongeveer een uur al antwoord, blijkbaar wordt de reservering op woensdag verwerkt. :)
USdaydreamer
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door USdaydreamer »

ik heb een limiet van € 2500 op mn cc. tijdens de hele vakantie op internet bijgehouden hoe mn uitgaven / bestedingslimiet waren, maar geen moment door gehad dat er een reservering voor de auto op stond. (4 weken zou dus € 400,- moeten zijn) Volgens mij is dit ook niet gebeurt. Alamo heeft bij het ophalen van de auto alleen de kosten voor eerste tank verrekend en deze is pas bij het inlveren van de auto afgeschreven. Tijdens de vakantie is het meerdere keren voorgekomen dat ik een cc nummer af moest geven als borg, met daarbij de mededeling dat er geen bedrag op gereserveerd wordt of afgeschreven tenzij ik hiervoor aan het eind toestemming geef. Bijvoorbeeld bij het huren van fietsen, of inchekken bij hotels die we via priceline vooraf betaald hadden.
Dus volgens mij zou dit geen conseqenties voor je bestedingslimiet moeten hebben.
Maar ik moet er ook eerlijk bij zeggen dat we er niet op gelet hebben aangezien het voor ons geen probleem zou opleveren!

Michel
Bushmaster
Amerika-expert

Bericht door Bushmaster »

Ik heb een Visa-CC. En kan via de website van Intercard (VIP=Visa Internet Pakket),
online de bestedingen zien, als ook het "tegoed".

Op dit moment rijd ik in een auto van Alamo, en Alamo heeft geen bedrag ontrokken aan de crediet limiet.
off topic: Chevy Equinox klasse, is dit keer een Nissan Rogue geworden, fijn "autootje"
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Dan lijkt het erop dat er dus geen bedrag geresereveerd wordt. Ik heb altijd gedacht dat men dat wel deed. Zou in principe ook niet nodig hoeven zijn omdat ze jouw creditcardgevens immers hebben en de creditcard kunnen belasten wanneer ze willen. Blijf ik echter met de vraag zitten hoe ze het doen als jij al de limiet van de creditcard hebt bereikt en zij (om wat voor reden dan ook) de borg van je creditcard willen halen, dus echt gaan belasten.

Roland

Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Bushmaster schreef:Op dit moment rijd ik in een auto van Alamo, en Alamo heeft geen bedrag ontrokken aan de crediet limiet.
Hoe zou je dat willen zien?, als er een bedrag gereserveerd wordt zul je dat ook online nergens kunnen zien.
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Harry schreef:Hoe zou je dat willen zien?, als er een bedrag gereserveerd wordt zul je dat ook online nergens kunnen zien.
Nou, bij de ABN AMRO Bank kan ik wel de openstaande authorisaties zien bij mijn online creditcard mutaties. Dan wordt er een bedrag vermeld onder het kopje 'openstaande authorisaties' zonder dat ik (nog) kan zien waar het voor is. Dat totaal gaat wel van mijn bestedingslimiet af. Ik heb nl. wel eens gezien dat zo'n bedrag na een motelboeking verscheen en enkele dagen later weer verdwenen was. Bij die motels betaalde ik dan pas bij aankomst. Ik zou me dus heel goed kunnen voorstellen dat een borg bij openstaande authorisaties staat en weer ingetrokken wordt als de verhuurmaatschappij die ongedaan maakt bij inlevering van de huurauto. Wordt zo'n openstaande authorisatie uiteindelijk een echte boeking dan kan ik ook zien aan wie het betaald is op mijn online afschrift van de creditcard.

Roland
Laatst gewijzigd door Coyote op 29 jul 2009, 19:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Het zou kunnen dat je het bij sommige banken of creditcards kunt zien of er geld gereserveerd wordt door een bedrijf, bij AMEX zie je het in ieder geval niet, maar daar heb je ook geen last van een limiet.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer