Dat wordt heel veel autorijden zo denk ik.
Heb even via
google maps gekeken en kom uit op meer dat 5000km
Jullie dagplanning klopt ook niet.
Als ik bij 12 september begin en doornummer tot aan 2 oktober, dan hebben jullie er een dag teveel inzitten.
Die moet er dus nog tussenuit.
Je hebt dan 21 dagen, minus de dagen dat je vliegt is 19 volle dagen daar.
Haal daar de dagen af dat je op één plek zit (Washington, New Orleans en Memphis), dan hou je 15 reisdagen over.
In die 15 dagen moet je die 5000 km afleggen.
Er zitten een aantal dagen in die veel te lang zijn om nog iets te kunnen zien onderweg;
Dag 4 - Williamsburg - Charleston is 750km via de snelweg.
Dan kom je op zijn vroegst einde van de middag aan en heb je nauwelijks tijd om iets van Charleston te zien.
Dag 5 - Charleston - St. Augustine is 485 km via de snelweg.
Je slaat hier Savannah over wat volgens mij een van de mooiste steden is van de oostkust.
Wij vonden Savannah in elk geval veel mooier dan St. Augustine.
Dag 9+10 - Je wilt van Key West in 2 dagen naar Tallahassee rijden. Dat is 1.100 km (wederom via de snelweg)
Ik zou proberen een kortere route te bedenken en zo wat kilometers te schrappen.
Plan ook op een aantal plaatsen een dag extra in zoals in Charleston en Savannah.
Persoonlijk zou ik Florida uit de route schrappen omdat Key West (hoe mooi ook) erg uit de richting ligt.
Zoiets als:
12/9 - Schiphol -> Washington
13/9 - Washinghton
14/9 - Washinghton
15/9 - Washinghton -> Norfolk/Williamsburg
16/9 - Norfolk/Williamsburg -> Greenville, NC
17/9 - Greenville -> Wilmington, NC
18/9 - Wilmington -> Charleston, SC
19/9 - Charleston, SC
20/9 - Charleston -> Savannah, GA
21/9 - Savannah, GA
22/9 - Savannah -> Macon, GA
23/9 - Macon -> Montgomery, AL
24/9 - Montgomery -> Mobile, AL
25/9 - Mobile -> New Orleans, LA
26/9 - New Orleans, LA
27/9 - NOLA -> Natchez, MS
28/9 - Natchez -> Vicksburg, MS
29/9 - Vicksburg -> Clarksdale, MS
30/9 - Clarksdale -> Memphis, MS
1/10 - Memphis, MS
2/10 - Memphis -> Schiphol
Zoiets dus!
Dat is qua kilometers een stuk beter te behappen denk ik.
Natuurlijk zijn er nog diverse andere mogelijkheden.
Af en toe een lange dag met veel kilometers is niet zo'n probleem, maar probeer het binnen de perken te houden zodat je onderweg genoeg tijd overhoudt om te stoppen.
Have Fun
Bert